Galaxy S III czy Note II

Data: 2013-02-19 14:29:28
Autor: Zebb
Galaxy S III czy Note II
Mam abonament, w którym mogę wybrać Galaxy S III za 200 pln albo Note II za 400 pln dopłaty.
Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z w/w aparatami?
Byłem w salonie Ery i porównałem wielkość i wagę.
Czy poza tym parametrem znacie jakieś plusy i minusy?
Faktycznie Note jest małą cegłą ale i tak noszę ze sobą najczęsciej torbę albo plecak.
Może są jakieś sensowne pokrowce na Note tak aby nie nosic go w kieszeni?
Może w Note jest lepsza bateria, może ma jakieś funkcje których nie ma Galaxy - i odwrotnie.
Może znacie stronę gdzie jest jakieś zestawienia plusów i minusów.

Do Galaxy S III chyba szybciej będzie aktualizacja oprogramowania - bo bardziej popularny?

Czy mając niewielką rożnicę w cenie lepiej wybrać Note czy jednak zostawić Galaxy?
Na alle widzę ze note schodzą slabo - wybór galaxy jest spory i ... sprzedają się.

Z góry dzięki za wszelkie wskazówki.

Data: 2013-02-19 14:51:23
Autor: Trybun
Galaxy S III czy Note II
W dniu 2013-02-19 14:29, Zebb pisze:
[...]

Wybierając takie drogie aparaty, z pewnością masz też na uwadze chęć zaszpanowania. A w tym wypadku wszystko przemawia za Note. Właściwie takim S III to już mało komu zaimponujesz. ;-)

Data: 2013-02-19 15:16:07
Autor: Mr. Misio
Galaxy S III czy Note II
Użytkownik Zebb napisał:

Może są jakieś sensowne pokrowce na Note tak aby nie nosic go w kieszeni?

W myśliwskim widziałem ostatnio taką full wypas kamizelkę, po drobnych przeróbkach można nosić caly arsenał GSM, włacznie z panelem słonecznym do ładowania :)

PB,NMSP :)

Data: 2013-02-19 15:38:35
Autor: Tomek
Galaxy S III czy Note II
Użytkownik "Mr. Misio"  napisał:

W myśliwskim widziałem ostatnio taką full wypas kamizelkę, po drobnych przeróbkach można nosić caly arsenał GSM, włacznie z panelem słonecznym do ładowania :)

Lubię to!

Data: 2013-02-19 18:36:32
Autor: Zebb
Galaxy S III czy Note II
zdziwicie sie ale nie zalezy mi na szpanowaniu :-)
Po prostu wole miec wiekszy ekran dla ogladania filmu, sprawdzania poczty czy stron. Nie mowiac o pracy na pdf czy xls.
Wiem, ze Note wygalda komicznie ale przemawia za nim wiekszy ekran.

Data: 2013-02-19 18:52:49
Autor: Zebb
Galaxy S III czy Note II
Data: 2013-02-19 19:03:16
Autor: Trybun
Galaxy S III czy Note II
W dniu 2013-02-19 18:52, Zebb pisze:
Tutaj male zestawienie:
http://smartphones.techcrunch.com/compare/245-356/Samsung-Galaxy-S3-vs-Samsung-Galaxy-Note-II

To są specyfikacje  na polski rynek? Jeżeli tak, to w jakiej częstotliwości jest obsługa CDMA? Tak prawdę mówiąc to pierwsze słyszę żeby S III obsługiwał ten standard.

Data: 2013-02-19 19:03:03
Autor: Trybun
Galaxy S III czy Note II
W dniu 2013-02-19 18:36, Zebb pisze:
[...]

I nie jest za ciężki. Czyli - Note. Ja często używam 7"go tabletu jako telefonu i nie widzę w tym nic komicznego.

Data: 2013-02-19 19:32:00
Autor: J.F.
Galaxy S III czy Note II
Dnia Tue, 19 Feb 2013 19:03:03 +0100, Trybun napisał(a):
[...]

Spojrz w lustro :-)

J.

Data: 2013-02-19 20:01:52
Autor: Zebb
Galaxy S III czy Note II
chyba jednak zdecyduje sie na Note II.
Ale ciągle mam wątpliwości czy tam nie ma jakich niuansów typu częsciej się psuje, gorsza jakość, rzadszy upgrade softwareu etc.

Data: 2013-02-20 11:57:48
Autor: Chris
Galaxy S III czy Note II
Zebb nabazgrał(a):

chyba jednak zdecyduje sie na Note II.

Dla mnie za duży

Ale ciągle mam wątpliwości czy tam nie ma jakich niuansów typu częsciej
się  psuje, gorsza jakość, rzadszy upgrade softwareu etc.

Upgrady wychodzą mniej więcej w tym samym czasie na SGS3 jak i na NoteII
Zalety NII to na pewno rysik, większy ekran o ile komuś potrzebny, soft jest chyba ten sam.
Wady NII to właśnie wielkość bo nie zawsze tel. nosi się w plecaku ...

Ja wybrałem SGS3 i jestem bardzo zadowolony z niego, głównie korzystam z Internetu, poczta czasami jakaś gra.

Data: 2013-02-20 14:31:14
Autor: Marek Dyjor
Galaxy S III czy Note II
Chris wrote:
Zebb nabazgrał(a):

[...]

tak serio to lepiej kupic SGSII :)

Data: 2013-02-20 14:33:11
Autor: Chris
Galaxy S III czy Note II
Marek Dyjor nabazgrał(a):

Chris wrote:
Zebb nabazgrał(a):
[...]

Miałem/mam jeszcze HTC DHD z ekranem jak w SGSII i do moich celów jest za mały (internet www, poczta)  a Note2 już za duży, dla mnie akurat SGS3 jest optymalny pod wzdlędem wielkości i szybkości działania.

Data: 2013-02-20 17:18:55
Autor: Pszemol
Galaxy S III czy Note II
"Zebb" <Paskalisar@wp.pl> wrote in message news:5123cc2b$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
chyba jednak zdecyduje sie na Note II.
Ale ciągle mam wątpliwości czy tam nie ma jakich niuansów typu
częsciej się psuje, gorsza jakość, rzadszy upgrade softwareu etc.

W ciągu dwu pierwszych dni używania Samsunga Galaxy S III
aplikacja do smsowania wykorbiła się 3 razy w tym raz tak,
że zginęły wszystkie poprzednie konwersacje i dopiero odzyskał
je po restarcie całego telefonu...
Dla porównania - używam iPhone 4 od ponad dwu lat i ten apek
z iOS do smsowania nigdy nie sprawił mi żadnych problemów...
Sorry, że przywołuję temat iOS ale ciężko się powstrzymać gdy
nowiutki telefon SIII z górnej półki, wręcz flagship dobrej firmy
wystawia takie słabiutkie świadectwo Androidowi... dla mnie wstyd.

Data: 2013-02-21 12:51:43
Autor: Chris
Galaxy S III czy Note II
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Nie wierm bo nie używam, polecam SMS Go PRO do SMS-ów.

Data: 2013-02-20 18:48:06
Autor: Trybun
Galaxy S III czy Note II
W dniu 2013-02-19 19:32, J.F. pisze:

I nie jest za ciężki. Czyli - Note. Ja często używam 7"go tabletu jako
telefonu i nie widzę w tym nic komicznego.
Spojrz w lustro :-)

J.

Bardzo twarzowy, ma taki wygląd że niektórzy biorą go za iPada, a ja przez chwilę czuję się milionerem ;-)

Data: 2013-02-19 20:33:27
Autor: B.G
Galaxy S III czy Note II
Dnia 19-02-2013 o 19:03:03 Trybun <ilih@yachuoo.com> napisał(a):

I nie jest za ciężki. Czyli - Note. Ja często uĹźywam 7"go tabletu jako  telefonu i nie widzę w tym nic komicznego.

Rozmawiałem kiedyś sobie, w domowym zaciszu (przez Skype) z przyłoĹźonego  do głowy 10 calowego netbooka.  Nie było w tym nic NIEkomicznego :)  nie  odwaĹźyłbym się wejść z tym między ludzi.
Netbook miał zamkniętą pokrywę.
Myślę Ĺźe podobnie będą za jakiś czas wyglądać, rozmawiający z przyszłych  śmiechfonĂłw  4k(mocny)FullHD z szesnastordzennym CPU.

--
B.G

Data: 2013-02-19 17:46:42
Autor: krzysztofsf
Galaxy S III czy Note II
On 19 Lut, 20:33, "B.G" <oprawdziwyzapy...@wp.com.eu> wrote:
Dnia 19-02-2013 o 19:03:03 Trybun <i...@yachuoo.com> napisał(a):

> I nie jest za ciężki. Czyli - Note. Ja często używam 7"go tabletu jako
> telefonu i nie widzę w tym nic komicznego.

Rozmawiałem kiedyś sobie, w domowym zaciszu (przez Skype) z przyłożonego
do głowy 10 calowego netbooka.  Nie było w tym nic NIEkomicznego :)  nie
odważyłbym się wejść z tym między ludzi.
Netbook miał zamkniętą pokrywę.
Myślę że podobnie będą za jakiś czas wyglądać, rozmawiający z przyszłych
śmiechfonów  4k(mocny)FullHD z szesnastordzennym CPU.

Sadze, ze przyszlosc maja sluchawki bezprzewodowe z mozliwoscia
odbierania rozmow i nawiazywania polaczen za pomoca smartfonowej
"stacji bazowej", wybierajac numer bezposrednio ze sluchawki.

Data: 2013-02-20 14:29:45
Autor: Marek Dyjor
Galaxy S III czy Note II
krzysztofsf wrote:
[...]

przyłożonego do głowy 10 calowego netbooka. Nie było w tym nic
NIEkomicznego :) nie odważyłbym się wejść z tym między ludzi.
[...]

cóż glosowa możliwość wybierania połączeń za pomocą słuchawki BT istnieje już od dawna...

Data: 2013-02-20 17:20:43
Autor: Pszemol
Galaxy S III czy Note II
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:146237aa-bb4d-4972-b372-bea4ac8d957dc6g2000yqh.googlegroups.com...
Sadze, ze przyszlosc maja sluchawki bezprzewodowe z mozliwoscia
odbierania rozmow i nawiazywania polaczen za pomoca smartfonowej
"stacji bazowej", wybierajac numer bezposrednio ze sluchawki.

Jakiej stacji bazowej? Stracisz wtedy przenośność...
Stacja bazowa będzie tak mała że z baterią zmieści się w słuchawkach.

Data: 2013-02-20 14:30:40
Autor: Marek Dyjor
Galaxy S III czy Note II
Trybun wrote:
[...]

wg ciebie :)

wygląda sie poprostu debilnie...

podobnie jak ci co robią zdjecia ipadem czy innym tabletem :)

Data: 2013-02-20 17:22:06
Autor: Pszemol
Galaxy S III czy Note II
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:kg2j5m$shv$1news.task.gda.pl...
wg ciebie :)

wygląda sie poprostu debilnie...

podobnie jak ci co robią zdjecia ipadem czy innym tabletem :)

Zgadzam się.
Zwłaszcza jak im wisi u dołu pokrywka na magnesach... :-)
Jest to ghetto jak się patrzy.

Data: 2013-02-20 18:48:49
Autor: Trybun
Galaxy S III czy Note II

[...]

A, to to już tylko Twoja opinia.

Data: 2013-02-24 20:11:18
Autor: jerzu
Galaxy S III czy Note II

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/545153_478774418815885_1622058607_n.jpg

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-02-25 13:42:32
Autor: Marek Dyjor
Galaxy S III czy Note II
<mdyjor@poczta.onet.pl> wrote:

podobnie jak ci co robią zdjecia ipadem czy innym tabletem :)

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/545153_478774418815885_1622058607_n.jpg

he h eh e...

Data: 2013-02-25 23:30:33
Autor: J.F.
Galaxy S III czy Note II
Dnia Mon, 25 Feb 2013 13:42:32 +0100, Marek Dyjor napisał(a):
jerzu wrote:
podobnie jak ci co robią zdjecia ipadem czy innym tabletem :)
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/545153_478774418815885_1622058607_n.jpg

he h eh e...

Widze ze moda na aparaty wielkoformatowe wraca.

Popieram, popieram, zdjecia te pudla robily swietne :-)

J.

Data: 2013-02-19 20:23:43
Autor: Marek Dyjor
Galaxy S III czy Note II
Zebb wrote:
[...]

imho jesli sie wogóel ma zamiar używac małego tabletu jako telefonu to trzeba sobie od razu kupić dobrą słuchawkę BT, bo trzymanie tego czegoś przy uchu to kompletny idotyzm...

pomijając że cała zleta smartfona to możliwość podczas rozmowy sprawdzenia kalendarza czy zrobienia jakiś zapisków.

Data: 2013-02-19 23:13:34
Autor: Zebb
Galaxy S III czy Note II
pomijając że cała zleta smartfona to możliwość podczas rozmowy sprawdzenia kalendarza czy zrobienia jakiś zapisków.

a przegladanie stron www i sprawdzenie rozkladu jazdy, rezerwacje (hotel, taxi, bilet lotniczy), przejrzenie pliku pdf albo xls, obejrzenie filmu albo przeczytanie jakiejs strony (ebook), praca na mailach itd. To malo?

Data: 2013-02-20 11:18:29
Autor: Marek Dyjor
Galaxy S III czy Note II
Zebb wrote:
[...]

no dokłądnie i to wszytsko czasem chce sie zrobic podczas swobodnej rozmowy bez trzymania tabletu przy uchu :)

Data: 2013-02-20 13:06:31
Autor: Zebb
Galaxy S III czy Note II

no dokłądnie i to wszytsko czasem chce sie zrobic podczas swobodnej rozmowy
bez trzymania tabletu przy uchu :)

a nie da sie robic 2 rzeczy na raz?
Np. wlaczam tryb glosnomowiacy i patrze na maila :-)

Data: 2013-02-20 14:28:30
Autor: Marek Dyjor
Galaxy S III czy Note II
Zebb wrote:
[...]

imho używanie trybu głośnomówiącego poza własnym samochodem jak sie jedzie samemu lub w domu gdzie sie jest samemu nie ma więcej zastosowań.

Jakoś nie widzę włączania trybu głośno mówiącego gdy gdzieś tam ktoś do czibei dzwoni i chcesz zapisać adres czy termin...

Galaxy S III czy Note II