Galaxy S III czy Note II

Data: 2013-02-19 14:51:23
Autor: Trybun
Galaxy S III czy Note II
W dniu 2013-02-19 14:29, Zebb pisze:
Mam abonament, w którym mogę wybrać Galaxy S III za 200 pln albo Note II za 400 pln dopłaty.
Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z w/w aparatami?
Byłem w salonie Ery i porównałem wielkość i wagę.
Czy poza tym parametrem znacie jakieś plusy i minusy?
Faktycznie Note jest małą cegłą ale i tak noszę ze sobą najczęsciej torbę albo plecak.
Może są jakieś sensowne pokrowce na Note tak aby nie nosic go w kieszeni?
Może w Note jest lepsza bateria, może ma jakieś funkcje których nie ma Galaxy - i odwrotnie.
Może znacie stronę gdzie jest jakieś zestawienia plusów i minusów.

Do Galaxy S III chyba szybciej będzie aktualizacja oprogramowania - bo bardziej popularny?

Czy mając niewielką rożnicę w cenie lepiej wybrać Note czy jednak zostawić Galaxy?
Na alle widzę ze note schodzą slabo - wybór galaxy jest spory i ... sprzedają się.

Z góry dzięki za wszelkie wskazówki.

Wybierając takie drogie aparaty, z pewnością masz też na uwadze chęć zaszpanowania. A w tym wypadku wszystko przemawia za Note. Właściwie takim S III to już mało komu zaimponujesz. ;-)

Galaxy S III czy Note II