Galaxy S plus, navi i bateria

Data: 2013-03-11 09:59:24
Autor: Budzik
Galaxy S plus, navi i bateria
Czy to jest jakas przypadłosc Samsunga Galaxxy S plus, a moze mojej ładowarki a moze po prostu tak ma byc?

Otóż dotychczas korzystałęm z navi google i po jej włączeniu i podłączeniu telefonu do łądowarki telefon pracował i naładowanie baterii poozostawało na mniej wiecej stałym poziomie.

Tymczasem wczoraj skorzystałem z uroków yanosika. Świetna rzecz.
Tyle ze wyruszyłem w 300km trase z baterią naładowana do 50% i w połowie drogi ostało się ino 10%.
Dalej musiałem wyłączyć ekran i korzystać tylko z funkcji głosowej yanosika.

Da się coś z tym zrobić czy to jakas ogólna przypadłosc?

P.S. Próbowałem 2 różnymi ładowarkami, jedna byle jaka, druga jakas porządniejsza ale nie oryginalna Samsung. Efekt bardzo podobny.

Data: 2013-03-11 12:31:28
Autor: J.F
Galaxy S plus, navi i bateria
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup
[...]

Temat juz byl, ale konkluzji nie pamietam ... w kazdym badz razie ma klopoty.
Wina co najmniej ladowarki.

http://www.nokaut.pl/komputery/produkt-zasilacze-ladowarka-samochodowa-galaxy-tab.html
Nie zebym polecal, ale widac co na rynku jest
7.0 2.1A i 10.1 ... o ile te numerki cos mowia...

Aczkolwiek patrzac na software, wersja co najmniej *.2, wersji beta nie ma co kupowac  :-)

J.

Data: 2013-03-11 15:31:03
Autor: Sebolek
Galaxy S plus, navi i bateria
W dniu 2013-03-11 10:59, Budzik pisze:

Da się coś z tym zrobić czy to jakas ogólna przypadłosc?

To chyba nie jest ogólna przypadłość. Mój s plus ładuje się bez
problemów z samsungowej ładowarki samochodowej przy pracującej navi i
yanosiku.

Sebolek

Data: 2013-03-11 15:59:16
Autor: Budzik
Galaxy S plus, navi i bateria
Użytkownik Sebolek seboliner@gmail.com ...

[...]

czyli musze poszukać lepszej ładowarki...
Dzięki

Data: 2013-03-11 18:19:34
Autor: Dylon
Galaxy S plus, navi i bateria
Dnia Mon, 11 Mar 2013 09:59:24 +0000, Budzik napisał(a):

P.S. Próbowałem 2 różnymi ładowarkami, jedna byle jaka, druga jakas
porządniejsza ale nie oryginalna Samsung. Efekt bardzo podobny.

Do mojego Evo3D musiałem kupić ładowarkę z wydajnością prądową 1A (1000mA) i dopiero przy takiej mogę włączać co chcę podczas jazdy.
Zwykłe ładowarki (500mA) nie dawały rady...

--
Maciej Dylski
"[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania i zuĹźywa o wiele mniej siana...[...]"

Galaxy S plus, navi i bateria