Galaxy S3 - wymiana szybki [WAW]

Data: 2013-09-16 22:24:53
Autor: KiloSierra
Galaxy S3 - wymiana szybki [WAW]
W dniu 2013-09-05 12:45, KiloSierra pisze:
Uszanowanie,

poszukuje dobrego serwisu w W-wie, który wymieni PORZĄDNIE szybke w
Galaxy S3.
Macie moze jakies namiary??

Porządnie to znaczy, ze nie będzie to chałupnicze klejenie na tasme
dwustronną (jak wiekszosc pseudo serwisów wyskakujących z googla) tylko
klejenie (LOCA) po całości z odsysaniem powietrza.
Chodzi o wymiane samej szybki, digitizer i ekran sa OK

z gory dzieki za pomoc
K.

nikt nie wie??
serio ?
:(

Data: 2013-09-16 22:33:27
Autor: Szuwaks
Galaxy S3 - wymiana szybki [WAW]
Witam,

Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:52376915$0$1455$65785112news.neostrada.pl...
nikt nie wie??
serio ?
:(

No ja to nie wiem nawet co to jest to coÅ›. :)
A przecież zwykłego szklarza nie będę Ci polecał, bo to jest galaktyczna sprawa, a szklarz mało mobilny w kosmosie...
:)

Szuwaks

Data: 2013-09-17 17:21:59
Autor: CPL
Galaxy S3 - wymiana szybki [WAW]
Oficjalny serwis szajsunga - Regenersis na Chmielnej 98 po drugiej stronie JPII masz Złote Tarasy. 550 zł brutto bylo w kwietniu. Nie tracisz gwarancji na fona. Swojego tam robiłem po dzwonie z 2 metrów :( Kolor biały, inne mogą kosztować drożej / taniej.

Galaxy S3 - wymiana szybki [WAW]