Galaxy S4 - calkiem fajny telefon

Data: 2013-03-15 01:09:41
Autor: atm
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
W koncu inna prezentacja niz to co od lat proponuje Apple - zadnych slupkow, wykresow i wmawiania jaka jest sie cudowna firma. W przyjemny
"przedstawieniowy" sposob podane nowe ficzery, ktorych jest bez liku.
Sam telefon niestety wciaz ciagnie linie wzornicza S3 ale moze w nowych materialach bedzie to ok gdy wezmie sie telefon do reki. Spojrzalem teraz na wymiary - pomimo nice wiekszego wyswietlacza od S3 nowy telefon jest nieco mniejszy i lzejszy. Wieksza jest rowniez bateria (choc ta dodatkowa pojemnosc pewnie w sporej czesci zje wyswietlacz i dodatkowe czujniki). Podsumowujac, obawiam sie, ze konkurencja nie bedzie miala lekkiego zycia.
http://www.engadget.com/2013/03/14/samsung-galaxy-s-4-whats-changed/
Podaoba mi sie rowniez polityka Samsunga zwiazana z ostatnimi update'ami. S2 dostal nowa wersje Androida, podobno niebawem ma byc jeszcze jedna aktualizacja. Przy okazji zostal zaopatrzony w kilka funkcji z S3. Natomiast S4 otrzymal najnowsza wersje systemu i zupelnie nowy wachlarz funkcji.

Data: 2013-03-15 01:13:16
Autor: atm
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
Jak sie chce mozna tez zachowac wymienna baterie i slot kart microSD:
http://www.engadget.com/2013/03/14/samsung-galaxy-s-4-preview/

Data: 2013-03-15 10:39:39
Autor: kakmar
Dnia 15.03.2013 atm <_@vp.pl> napisał/a:
Jak sie chce mozna tez zachowac wymienna baterie i slot kart microSD:
http://www.engadget.com/2013/03/14/samsung-galaxy-s-4-preview/

Samsung dał radę, cieszy powrót IR, mam nadzieję ze w wielkim stylu.
szkoda że reszta się nie chce uczyć...

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-03-15 11:58:33
Autor: Chris
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
kakmar nabazgrał(a):

[...]

Teraz pozostaje pytanie SGS4 czy Xperia Z ....

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2013-03-15 12:24:27
Autor: atm
On 2013-03-15 11:58, Chris wrote:
kakmar nabazgrał(a):

[...]

Tez o tym myslalem. Z jednej strony kusi wodoszczelnosc, z drugiej w tej klasy urzadzeniu jest ona dosc zbedna. Do lasu biore Defy, ktora moge utopic i nie bedzie placzu.
Zetka wg mnie jest sporo ladniejsza od S4, aktualizacje jednak sa po stronie Samsunga.
To co mnie naprawde zniecheca do Xperii Z to wyswietlacz, wyglada na to ze ma slabe katy:
http://www.phonearena.com/news/Sony-Xperia-Z-screen-comparison-more-camera-samples-emerge_id38887#2-
Niektorzy dopatruja sie jeszcze innej wady - roznej jakosci paneli na Europe i Japonie:
http://www.gsmmaniak.pl/186600/xperia-porownanie-wyswietlaczy-europejskiej-japonskiej-wersji/
Cos wydaje sie w tym byc, nie sugerowalbym sie jednak szaroscia dolnej belki, ktora jest chyba po prostu szara a nie czarna.

Data: 2013-03-15 12:02:10
Autor: qrt
Dnia Fri, 15 Mar 2013 10:39:39 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

cieszy powrót IR, mam nadzieję ze w wielkim stylu.

a tak sie zapytam jakie to ma dzsiaj zastosowanie? Ze telefon może robić za pilota? Co¶ jeszcze?

Data: 2013-03-15 12:13:47
Autor: Chris
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
qrt nabazgrał(a):

[...]

I wła¶nie o to chodzi bo zamiast 4-5 pilotów masz jeden tel który zastępuje all

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2013-03-15 13:04:30
Autor: Mariusz Wozniak
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
Użytkownik "Chris" <chris@spam.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:khuvpb$d3q$1@node1.news.atman.pl...
Ze telefon może robić za pilota?
Co¶ jeszcze?

I wła¶nie o to chodzi bo zamiast 4-5 pilotów masz jeden tel który zastępuje all

Do tego to mam Logitecha Harmony. Co¶ jeszcze?

X.

Data: 2013-03-15 12:16:30
Autor: Dominik & Co
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
Dnia 15.03.2013 Mariusz Wozniak <mariusz@xanth-eu.org> napisał/a:

Do tego to mam Logitecha Harmony. CoĹ› jeszcze?

Z owym Logitechem cięzko chodzić po sklepach RTV by zmieniać kanały
na wystawionych telewizorach i nie wzbudzać podejrzeń ;-)

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2013-03-15 13:08:19
Autor: Chris
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
Mariusz Wozniak nabazgrał(a):

[...]

Ja się pozbyłem bo po co ma być +1 pilot więcej.

Data: 2013-03-15 13:35:18
Autor: W
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
Chris wystukał, co następuje:

qrt nabazgrał(a):

[...]

Hm... z perspektywy osoby nieposiadaj±cej telewizora - kosmicznie zbyteczna rado¶ć ;p

Data: 2013-03-15 15:45:45
Autor: Chris
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
W nabazgrał(a):

[...]

A kto ci każe z tego korzystać ?? jest opcja i tyle ... jeden użyje a drugi nie ... mam SGS3 z NFC tylko że nie używam tego znaczy mam sprzedać telefon i kupić taki który ma tylko opcję których używam ??

Data: 2013-04-08 21:47:40
Autor: Pszemol
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:khuvpb$d3q$1node1.news.atman.pl...
qrt nabazgrał(a):

[...]

No ale 4-5 pilotów zastępuje jeden uniwersalny/programowalny
za 30-40 złotych. Nie widzę sensu używania do tego telefonu
poza ciekawostk± i telefonem jako DODATKOWYM pilotem.
No chyba że mieszkasz sam w domu to wtedy nie potrzebujesz
pilota dla innych domowników którzy chcieliby TV obejrzeć jak
wyjdziesz z domu z telefonem :-)))

Data: 2013-04-09 08:52:31
Autor: Chris
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Tak wiem iphone nie ma takiej opcji więc  trzeba krytykować ale pewnie zaraz zrobi± patent na to że IR to wymysł jabłka i tylko oni będ± mogli mieć i wtedy będzie to amazing ....

Powienm że sam mam dwa piloty do jednego TV bo nie chce mi się czasami łazić od wypoczynko do stolika a tak łatwiej i szybciej zmienić kanał albo ¶ciszyć bo lec± głupie reklamy.

Następna sprawa to taka że jak padnie ci pilot to zawsze masz drugi zapasowy i nie musisz na szybko lecieć do sklepu i kupować następny bo 90% jest tylko z pilota.

Przy okazji dobry pilot all in one kosztuje ok 600zł więc nie wiem gdzie tu twoje 30-40zł.

Data: 2013-04-16 19:24:48
Autor: Pszemol
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:kk0drg$iu6$1node1.news.atman.pl...
[...]

Fajnie że wspomniałe¶ iPhone, bo wła¶nie używam go czasem
w roli pilota do telewizora, notabene TV Samsunga. A że się
iPhone z TV komunikuje po wifi bo oba s± w tym samym LAN
to wła¶nie tym bardziej nie widzę potrzeby do funkcji IR.
Za pomoc± pilota wifi możesz np. ¶ciszyć TV w innym pokoju
czego nie zrobisz przez pilota IR.

Powienm że sam mam dwa piloty do jednego TV bo nie chce
mi się czasami łazić od wypoczynko do stolika a tak łatwiej
i szybciej zmienić kanał albo ¶ciszyć bo lec± głupie reklamy.

:-))) Rozbawiłe¶ mnie, Chris...
Je¶li pilot do TV jest owocem ludzkiego lenistwa to co powiedzieć
o kim¶, kto ma dwa piloty? Leniuch do kwadratu? :-))))

Następna sprawa to taka że jak padnie ci pilot to zawsze masz
drugi zapasowy i nie musisz na szybko lecieć do sklepu
i kupować następny bo 90% jest tylko z pilota.

Widzę, że dla Ciebie TV to przedmiot pierwszej potrzeby, jak
woda i powietrze... Jak Ci padnie pilot to SZYBKO LECISZ do
sklepu bo bez TV przez jeden dzień normalnie się udusisz, nie? :-)
Uważaj aby¶ się nie potkn±ł lec±c do sklepu...
Może spróbuj parę razy zamiast TV ogl±dać wyj¶ć na rower, co?

Przy okazji dobry pilot all in one kosztuje ok 600zł
więc nie wiem gdzie tu twoje 30-40zł.

Tak, s± takie za $100, czy nawet za $200 (Logitech Harmony) ale
s± też uniwersalne piloty obsługuj±ce wiele urz±dzeń na raz jak te:
http://www.google.com/shopping/product/956878370855323780
http://www.google.com/shopping/product/7250801187697243041
Czy taki jest dobry?? Dla mnie bardzo dobry - spełnia swoj± funkcję...
A że bez zbędnych wodotrysków? No ciekawe czy taka aplikacja
w telefonie rzeczywi¶cie zast±pi wszystkie funkcje najdroższej
wersji Logitecha Harmony...

Data: 2013-04-17 09:13:07
Autor: Chris
[...]

Nie mam TV z WiFi :) uważam że to s± zbędne wodotryski.

[...]

Drugi pilot został po starym TV który padł i poszedł na recykling to co ma się marnować :)
A tak na serio to dwa piloty s± u rodziców, niestety wiek już nie ten więc lepiej niech maj± dwa żeby nie biegać (lol) po mieszkaniu.

[...]

Dla tego mam dwa dla backupu :):):):)

Uważaj aby¶ się nie potkn±ł lec±c do sklepu...

Zamawiam w internetowych :)

Może spróbuj parę razy zamiast TV ogl±dać wyj¶ć na rower, co?

Ja prawie nie ogl±dam TV, ogl±dam w sumie tylko jakie¶ discovery, NG itp. ranbo przed wyj¶ciem z domu odpalam TVN24 dla informacji oraz prognozy pogody. Nie ogl±dam żadnych seriali, do filmów mam internet albo BD.

[...]

Miałem kiedy¶ parę pilotów Thomsona i wszystkie poszły do kosza choć były sprawne, obsługa tego jest poza ergonomi± :) jedyne słuszne i niestety drogie s± Logitecha a te niestety kosztuj± :( kiedy¶ miałem harmony ale że TV "JA" prawie nie ogl±dam więc jest mi zbędny.
ps. miałem bo robili¶my im reklamy i obiekty 3D i były potrzebne wzorce :)

Data: 2013-04-17 12:41:45
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 17 Apr 2013 09:13:07 +0200, Chris wrote:
 Nie mam TV z WiFi :) uważam że to s± zbędne wodotryski.

Tylko do sterowania to oczywiscie jest przesada, ale jak już w TV jest
klient DLNA, czy jakies playery ipli itp, to wifi (albo ogolniej --
sieć) jest baaardzo fajnym pomysłem.

Z tym, że dla mnie TV to tylko duzy wyswietlacz, srodkow masowego
razenia przekazem praktycznie nie doswiadczam.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-04-18 09:00:32
Autor: Chris
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
Michal Tyrala nabazgrał(a):

[...]

Mam NAS podpięty pod napęd BD z DLNA a TV służy mi też jako duży wy¶wietlacz.

Data: 2013-04-18 09:04:03
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 18 Apr 2013 09:00:32 +0200, Chris wrote:
> [...]
> razenia przekazem praktycznie nie doswiadczam.

 Mam NAS podpięty pod napęd BD z DLNA a TV służy mi też jako duży  wy¶wietlacz.

No ale to, że dołożyłe¶ skrzynkę nie znaczy, że ta funcjonalno¶ć w samym
TV jest ,,zbednym wodotryskiem'', prawda? :-)

Data: 2013-04-18 13:18:10
Autor: Chris
[...]

Tylko że po co mi TV z bajerami który nie ma napędu BD :) dla tego skrzynkę i tak muszę dołożyć obojęteni czy to model za  1000 czy za 10.000 z wodotryskami :)

Data: 2013-04-18 06:35:25
Autor: Pszemol
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:kkokpi$ofm$1node2.news.atman.pl...
[...]

Za rok - dwa nie będziesz musiał, bo jak w USA do domu będzie Ci wchodził
kabelek z szybkim internetem >20Mbps i filmy HD będzies streamował
z internetu zamiast kupować no¶niki optyczne, których los jest przes±dzony
już dzi¶...
To samo co dzi¶ dzieje się z muzyk± (sprzedaż CD spada na łeb na szyję
na korzy¶ć sprzedaży elektronicznej mp3ek) za jaki¶ (krótki) czas stanie się
z filmami. Już dzi¶ w USA popularne s± elektroniczne "wypożyczalnie" filmów
jak Netflix, Hulu Plus, gdzie zamiast i¶ć do sklepiku po płytę DVD/BD wł±czasz
guzik na pilocie TV i wybierasz sobie film z menu który strimuje się do TV z netu.
Netflix w podstawowej formie kosztuje $8/miesiac i ogl±dasz ile chcesz i kiedy
chcesz bez wychodzenia z domu do tradycyjnej wypożyczalni. DVD/BD zbędny.
Tyle kosztuje wypożyczenie 2 filmów z tradycyjnej wypożyczalni... i one bankrutuj±.

Data: 2013-04-18 13:51:38
Autor: J.F
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

Tylko wiesz - ostatnio Newsweeka mozna kupic z plyta Skyfall.
Nie wiem za ile ... ale mysle ze ok 8$ :-)
I mozna sobie ladna biblioteczke skompletowac, bez placenia 8$ co miesiac.

ale ile to od premiery uplynelo ? Pol roku ? Kino tez do lamusa ... teraz sie zaprosi dziewczyne do Starbugsa, odpali ipada ... :-)

J.

Data: 2013-04-19 14:38:23
Autor: Pszemol
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]
z internetu zamiast kupować nośniki optyczne, których los jest >przesądzony
juĹĽ dziĹ›...

Netflix w podstawowej formie kosztuje $8/miesiac i oglÄ…dasz ile >chcesz i kiedy
chcesz bez wychodzenia z domu do tradycyjnej wypożyczalni. DVD/BD >zbędny.
Tyle kosztuje wypoĹĽyczenie 2 filmĂłw z tradycyjnej wypoĹĽyczalni... i >one bankrutujÄ….

[...]

Problem z "kompletowaniem biblioteczki" jest taki ze rocznie wychodzi setki
filmow i wszystki nie kupisz - na netfliksie mozesz po 10 minutach
ogladania zdecydowac ze film jest nudny i puscic sobie inny. Nic Cie to
wiecej nie kosztuje... Jest jeszcze jedna kwestia: ile razy ogladasz ten sam film? Ja przestalem
kupowac filmy bo mam taka nature ze po pierwszym obejrzeniu juz film mnie
srednio ciekawi aby motywowac do ponownej projekcji... Moze za 5-10 lat jak
zapomne fabule... Zwykle ogladam film jeden raz i to wszystko - zbędna
inwestycja a miejsce w domu trzeba przeznaczyć na "biblioteke" plyt BD czy
DVD ktore obejrzysz raz a potem beda sie kurzyc "bo szkoda wyrzucic".

Ja sobie wyobrażam śmierć nośników optycznych bardzo wnet... Nie znam
statystyk sprzedaży DVD/BD ale gdybym miał zgadywać to powiedziałbym że
lecÄ… Ĺ‚eb na szyjÄ™ bo ludzie przesiadajÄ… siÄ™ na online streaming z Netflix i
Hulu Plus. Jest jeszcze jeden trend jaki obserwuję - młodzi ludzie zastępują
"oglądanie TV" całkowicie laptopami... Serwis Hulu właśnie udostępnia
programy telewizyjne z kablówki przez internet. Zamiast płacic za kablówkę
oglÄ…dasz TV przez internet... I puszczasz co chcesz kiedy chcesz z kanalu
jaki chcesz wtedy gdy masz czas i ochote. Stare podejscie gdzie byles zdany
na to co emituje kablowka i najwyzej nagrac sobie cos mogles na DVR cz Tivo
ogchodzi powoli do lamusa - młodzi ludzie mogą byc w krótce w 100%
przełączeni z radia FM i TV czy wypożyczalni filmów na internet.
Tak to przynajmniej wyglÄ…da z mojego punktu widzenia, a siedzÄ™ na
zachodnich przedmieściach ogromnego miasta w USA od 15 lat...

Data: 2013-04-19 18:30:55
Autor: J.F
[...]

Nawet nie mam zamiaru :-)

ogladania zdecydowac ze film jest nudny i puscic sobie inny. Nic Cie to
wiecej nie kosztuje...

Tylko te 8$ co miesiac.  OK, za kablowke place wiecej, o abonamencie rtv nie wspominajac.
Tylko tak wkurza mnie gdy korzystam rzadko, a placic trzeba regularnie :-)

Jest jeszcze jedna kwestia: ile razy ogladasz ten sam film? Ja przestalem
kupowac filmy bo mam taka nature ze po pierwszym obejrzeniu juz film mnie
srednio ciekawi aby motywowac do ponownej projekcji...

Jak dobry, to lubie obejrzec raz drugi, trzeci, czwarty.
Przy kilkuset pozycjach to nawet nie jest zbyt czesto :-)

Zwykle ogladam film jeden raz i to wszystko - zbędna
inwestycja a miejsce w domu trzeba przeznaczyć na "biblioteke" plyt BD czy
DVD ktore obejrzysz raz a potem beda sie kurzyc "bo szkoda wyrzucic".

Na szczescie setka nie zajmuje duzo miejsca :-)

[...]

Tak smierc to nie, ale mozliwe ze sprzedaz istotnie spadnie.

Jest jeszcze jeden trend jaki obserwuję - młodzi ludzie zastępują
"oglądanie TV" całkowicie laptopami... Serwis Hulu właśnie udostępnia

Ale w w sensie ze z duzego ekranu na maly, czy ze kablowki na streaming, czy ze programu stacyjnego na wlasny wybor tresci ?

[...]

No owszem.
Aczkolwiek ... no, to ciekawe doswiadczenie socjologiczne bedzie.
Bo w tym programie to jednak ktos dokonywal za ciebie wyboru tresci.
Podobalo sie, nie podobalo - ale nie musiales sam szukac.

No a druga sprawa to kanaly informacyjne - ludzie z nich zrezygnuja ?
przejma portale ? Google ? facebook ?
A gdzie sie beda politycy i firmy reklamowac ? :-)
Przy okazji sportu ?

U nas na razie operatorzy najchetniej dostarcza trzy rzeczy - telewizje, telefon i internet, oczywiscie za drobna oplata :-)

Tak to przynajmniej wyglÄ…da z mojego punktu widzenia, a siedzÄ™ na
zachodnich przedmieściach ogromnego miasta w USA od 15 lat...

A 15 lat temu z wielka pompa i sukcesem wchodzila tam na rynek cyfrowa telewizja satelitarna :-)

J.

Data: 2013-04-18 14:15:05
Autor: Chris
[...]

Mam 120Mbits więc top całe USA jest jeszcze daleko w tyle :)
Po drugie lubię mieć no¶niki fizyczne i pudełko na półce :)

[...]

Jak napisałem wcze¶niej, lubie mieć fizycznie płytę na półce, cieszy to moje oko :) nie nawidzę dystrybucji cyfrowej bo gdzie¶ trzeba to trzymać dyski mi się powoli zapełniaj± a nowe pozycje cały czas przybywaj±, ostatnio trzymam tylko listę @ z numerami licencji bo nie mam już miejsca żeby cały soft instalować i opalać program/grę raz na pół roku.

Data: 2013-04-18 14:25:33
Autor: J.F
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomo¶ci grup
Jak napisałem wcze¶niej, lubie mieć fizycznie płytę na półce, cieszy to moje oko :) nie nawidzę dystrybucji cyfrowej bo gdzie¶ trzeba to trzymać dyski mi się powoli zapełniaj± a nowe pozycje cały czas przybywaj±,

Przeciez mozesz sobie nagrac na plyte, aby cieszyla oko na polce :-)

Ale nie rozumiesz. Nie trzymasz. Kupujesz dostep on-line i ogladasz on-line.
To o chcesz.
Nawet nie wiem czy masz prawo do zapisu na plyte czy lokalny dysk.

I to jest byc moze calkiem dobre w USA, tylko gdzies potem jest ten moment, ze lecisz do Meksyku, albo do Polski, masz akurat duzo czasu aby sobie poogladac, a tu choroba w samolocie nie ma internetu, w Meksyku drogi, a w Polsce serwis nie dziala ...

Tym niemniej przyszlosc telewizji jest nieciekawa, nie wiadomo po co cyfrowe robili :)
A moze sie myle, wystarczy pare gadajacych glow, jakis teleturniej i przychody z reklam pokryja koszty :-)

J.

Data: 2013-04-18 15:07:50
Autor: Chris
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
J.F nabazgrał(a):

[...]

No wła¶nie chyba nie mogę , a gdzie materiały dodatkowe, gdzie różne ¶cieżki audio, gdzie subby.

Ale nie rozumiesz. Nie trzymasz. Kupujesz dostep on-line i ogladasz on-line.
To o chcesz.

Ciekawe czy będę mógł zobaczyć czarne chmury albo klossa w USA on-line. Ciekawe czy maj± film o Enzo Ferrari który jest dostępny chyba tylko we Włoszech a film super, specjalnie z kumplem robili¶my do tego napisy :)

[...]

I tu cały problem ... a jak chce zabrać bajkę na DVD do samochodu to biorę z półki i idę a nie muszę kupować auta z dostępem do netu on-line z transferem min. 25Mbits/s nie mówi±c o tym jak to będzie działać np. w tunelach :)

Tym niemniej przyszlosc telewizji jest nieciekawa, nie wiadomo po co cyfrowe robili :)

Zwalniaj± pasma analogowe na Radio Maryja BIS, Radio Maryja Rock, Radio Maryja Ewangelia 24h itd ...

Data: 2013-04-19 20:48:30
Autor: Pszemol
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
Pszemol nabazgrał(a):

"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message > news:kkokpi$ofm$1node2.news.atman.pl...
No ale to, że dołożyłeś skrzynkę nie znaczy, że ta funcjonalność w samym
TV jest ,,zbednym wodotryskiem'', prawda? :-)
Tylko że po co mi TV z bajerami który nie ma napędu BD :) dla tego >>
skrzynkÄ™ i tak muszÄ™ doĹ‚oĹĽyć obojÄ™teni czy to model za  1000 czy za
10.000  z wodotryskami :)
[...]

To czy masz 120Mbps czy 20Mbps nie robi ZADNEJ różnicy jesli chodzi o
ogladanie TV czy filmĂłw HD przez internet. Chyba zdajesz sobie z tego
sprawe?

Po drugie lubię mieć nośniki fizyczne i pudełko na półce :)

A kasety audio teĹĽ masz ? Te C60 i C90?

To samo co dziĹ› dzieje siÄ™ z muzykÄ… (sprzedaĹĽ CD spada na Ĺ‚eb na szyjÄ™
na korzyść sprzedaży elektronicznej mp3ek) za jakiś (krótki) czas stanie
siÄ™ z filmami. JuĹĽ dziĹ› w USA popularne sÄ… elektroniczne "wypoĹĽyczalnie"
filmów jak Netflix, Hulu Plus, gdzie zamiast iść do sklepiku po płytę
DVD/BD  wĹ‚Ä…czasz
guzik na pilocie TV i wybierasz sobie film z menu ktĂłry strimuje siÄ™ do
TV z  netu.
[...]

Jak napisałem wcześniej, lubie mieć fizycznie płytę na półce, cieszy to
moje oko :) nie nawidzę dystrybucji cyfrowej bo gdzieś trzeba to trzymać
dyski mi się powoli zapełniają a nowe pozycje cały czas przybywają,
ostatnio trzymam tylko listÄ™ @ z numerami licencji bo nie mam juĹĽ miejsca
żeby cały soft instalować i opalać program/grę raz na pół roku.

Strzelasz sobie samobója: nie masz miejsca aby trzymać wersje elektroniczne
na hdd a masz miejsce na trzymanie pojedynczych filmĂłw kaĹĽdy w osobnym
pudełku na półce? :-)

Data: 2013-04-22 10:49:38
Autor: Chris
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
Pszemol nabazgrał(a):

"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
Pszemol nabazgrał(a):
[...]
streamował z internetu zamiast kupować nośniki optyczne, których los
jest przesÄ…dzony juĹĽ dziĹ›...
[...]

Chyba tylko w USA nie robi ...

Blu-ray Disc offers HDTV video quality that far surpasses any other medium or broadcast format available today. With High Definition video with a resolution of up to 1920x1080 and up to a 54 Mbit/sec bandwidth (roughly double that of a normal HDTV broadcast), no other format can match Blu-ray Disc's video quality. Furthermore, due to the overwhelming capacity of a Blu-ray Disc, no tight compression algorithms that may alter the picture quality are required, as with other formats that offer less recording space. Depending on the application, Blu-ray Disc also supports other video formats, including standard definition TV.

Po drugie lubię mieć nośniki fizyczne i pudełko na półce :)
A kasety audio teĹĽ masz ? Te C60 i C90?

Mam :) w aucie mam kaseciaka + cd :)

[...]
każdy w osobnym pudełku na półce? :-)

Kolekcjonuję to co mnie interwesuje i co lubię oglądać po 100 razy, to co jest na jeden raz mam na dysku i kasuję po czasie.

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2013-04-22 13:15:35
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 22 Apr 2013 10:49:38 +0200, Chris wrote:
> Strzelasz sobie samobója: nie masz miejsca aby trzymać wersje
> elektroniczne na hdd a masz miejsce na trzymanie pojedynczych filmów
> każdy w osobnym pudełku na półce? :-)

 Kolekcjonuję to co mnie interwesuje i co lubię ogl±dać po 100 razy, to co  jest na jeden raz mam na dysku i kasuję po czasie.

Ale akurat przedpisca ma tutaj racje -- domowy NAS zajmuje mniej miejsca
niż box Aliena i box Allo Allo (BTW, to ostatnie wygodniej oglada się
z NASa, niż żongluje płytkami).

Data: 2013-04-22 15:36:09
Autor: Chris
[...]

Za to koncerów lepiej się słucha w HD-Audio a nie z kontenera MKV po kompresji.

Data: 2013-04-22 13:57:09
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 22 Apr 2013 15:36:09 +0200, Chris wrote:
> [...]
> z NASa, niż żongluje płytkami).

 Za to koncerów lepiej się słucha w HD-Audio a nie z kontenera MKV po  kompresji.

Może i tak, od tego ten NAS się aż tak rozrósł? :-)

Data: 2013-04-23 08:52:20
Autor: Chris
[...]

Domowy NAS ma tylko 1.5TB i trzymam na nim różne rzeczy, nie tylko filmy i seriale.
Poza tym je¶li mówimy już o przyszło¶ci i braku płyt BD a tylko streem to cikawe jak sobie poradzi z 4K bo taka jest przyszło¶ć TV a wtedy już marnie widzę ł±cze 20Mbits i full transfer a cyfrowym audio w jako¶ci HD.

Data: 2013-04-23 11:12:19
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 23 Apr 2013 08:52:20 +0200, Chris wrote:
> Może i tak, od tego ten NAS się aż tak rozrósł? :-)

 Domowy NAS ma tylko 1.5TB i trzymam na nim różne rzeczy, nie tylko filmy i  seriale.

Moze spokojnie miec 4TB, dalej jest wielkosci kilku pudełkowych DVD/BR. :-)

Wezze zrejteruj znow w sciezke ze NAS jest za drogi, bo argument
wymiarowy wybitnie Ci nie wyszedl...

Data: 2013-04-23 13:42:46
Autor: Chris
[...]

:-)

Dalej z kompresj± do tego nie pełne wydania, często obcięte o dodatkowe płyty z extrasami, dodatki do LOTR maj± chyba 12h albo i więcej (2 dni to ogl±dałem) :)

Wezze zrejteruj znow w sciezke ze NAS jest za drogi, bo argument
wymiarowy wybitnie Ci nie wyszedl...

Ale mi starczy 1.5TB na domowe rzeczy, po co mam przepłacać na dysk większej pojemno¶ci :)

Data: 2013-04-23 14:11:18
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 23 Apr 2013 13:42:46 +0200, Chris wrote:
> Moze spokojnie miec 4TB, dalej jest wielkosci kilku pudełkowych DVD/BR.
> :-)

 Dalej z kompresj±

Tych pudełek? Chyba kolanem...

EOT jak dla mnie, bo nawet uciekanie od tematu marnie Ci idzie.

Data: 2013-04-24 08:51:20
Autor: Chris
[...]

Nie każdy mieszka w 2 pokojach maj±c 10 osobow± rodzinę ... mam miejsce to mam pudełka.

EOT jak dla mnie, bo nawet uciekanie od tematu marnie Ci idzie.

Na razie to ty nic nie piszesz na temat tylko zmieniacz ci±gle temat ..

Data: 2013-04-24 10:42:41
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 24 Apr 2013 08:51:20 +0200, Chris wrote:
 Nie każdy mieszka w 2 pokojach maj±c 10 osobow± rodzinę ...

Wow, zaimponowales mi :-)

 mam miejsce to mam pudełka.

Mam miejsce na metry DVD (i odtwarzcz), nie mam na NASa. Tak?

> EOT jak dla mnie, bo nawet uciekanie od tematu marnie Ci idzie.

 Na razie to ty nic nie piszesz na temat tylko zmieniacz ci±gle temat ..

Nie, ja konsekwentnie czekam aż przyznasz że paln±łe¶ piramidaln±
głupotę z tym miejscem, bez spieprzania w jako¶ci, kompresje, ceny itp.

Ale jak widze się nie zanosi.

Data: 2013-04-24 12:57:12
Autor: Chris
[...]

Mam miejsce na płyty i na NAS który zreszt± je¶li wiesz nie jest dużym urz±dzeniem.

[...]

Dalej twierdzę że ogl±danie filmów przez neta nie jest dla kolekcjonerów i się nie przyjmie. Tak samo mogli by zlokwidować kina bo po co skoro i tak będzie w sieci .... Do tego temat zacz±ł się od przyszło¶ci co może być za xx czasu a wtedy TV i standard 4K może być już wszędzie a wtedy 20Mbits w każdym domu USA nie poci±gnie tego, a je¶li już dadz± materiał to będzie kompresja i nie będzie tu już idealny materiał.
Powiedz to audiofilom że maj± pozbyć się sprzętu na XXX baniek bo s± płyty CD/MP3 i IPody ...

Data: 2013-04-24 11:19:55
Autor: Michal Tyrala
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
On Wed, 24 Apr 2013 12:57:12 +0200, Chris wrote:
 Mam miejsce na płyty i na NAS

O! Dziekuję :-)

 który zreszt± je¶li wiesz nie jest dużym urz±dzeniem.

Jesli bys czytał posty na ktore odpisujesz, to znalazbys tam porownanie
NASa z 2ma boxami DVD. Tak, wiem jakiej wielkosci s± domowe NASy.

Data: 2013-04-24 13:35:30
Autor: Chris
[...]

Jak by¶ czytał, miejsce nie ma znaczenia .. liczy się jako¶ć.

Data: 2013-04-24 12:04:51
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 24 Apr 2013 13:35:30 +0200, Chris wrote:
> [...]
                                         ^^^^^
> Jesli bys czytał posty na ktore odpisujesz, to znalazbys tam porownanie
> NASa z 2ma boxami DVD. Tak, wiem jakiej wielkosci s± domowe NASy.

 Jak by¶ czytał, miejsce nie ma znaczenia ..

Aha :-)

Data: 2013-04-24 13:12:16
Autor: J.F
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomo¶ci
Dalej twierdzę że ogl±danie filmów przez neta nie jest dla kolekcjonerów i się nie przyjmie.

Mysle ze sie przyjmie. Ba - z tego co Pszemol pisze - to juz sie przyjelo, w USA.

[...]

Ale zwykla telewizja tym bardziej tego nie pociagnie.

Powiedz to audiofilom że maj± pozbyć się sprzętu na XXX baniek bo s± płyty CD/MP3 i IPody ...

Co nie znaczy ze te sama wage przywiazuja do filmow.

J.

Data: 2013-04-24 13:33:09
Autor: Chris
[...]

Tylko jaki jest % sprzedaży DVD/BD a jaki przez sieć .. tego nie napisał.

[...]

Zwykła nie ci±gnie nawet 1080p

Powiedz to audiofilom że maj± pozbyć się sprzętu na XXX baniek bo s± płyty CD/MP3 i IPody ...
Co nie znaczy ze te sama wage przywiazuja do filmow.

Ja przywi±zuję bo lubię mieć wersję kolekcjonerskie np LOTR z figurkami albo grę D3 z dodatkami których nie dostanę przez neta.

Data: 2013-04-18 13:25:45
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 18 Apr 2013 13:18:10 +0200, Chris wrote:
> [...]

 Tylko że po co mi TV z bajerami który nie ma napędu BD :) dla tego skrzynkę  i tak muszę dołożyć obojęteni czy to model za  1000 czy za 10.000 z  wodotryskami :)

Ale ja dalej nie rozumiem -- funkcjonalnosc w skrzyneczce jak jest, to
jest ok, jak jest w TV -- jest ,,zbednym wodotryskiem'', tak?

Data: 2013-04-18 15:54:31
Autor: Chris
[...]

W BD jest przy okazji i nie zawyża warto¶ci o XX % tak jak w TV. Model powiedzmy 40" Samsunga bez "wodotrysku" 2000zł z "wodotryskami" 4000zł ... sorry nie widzę potrzeby dopłacać 2x tyle żeby mieć YT w TV.

Szybki przykład od na z cennika:
Telewizor 42" LED SAMSUNG UE42F5000 (100Hz) 1 599,00 PLN NETTO
Telewizor 42" LED SAMSUNG UE42F5500 (SmartTV) 1 889,00 PLN NETTO

I to nie jest najwyższy model tylko ¶rednio/tania półka gdzie seria 7000/8000

Data: 2013-04-18 14:09:05
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 18 Apr 2013 15:54:31 +0200, Chris wrote:
 W BD jest przy okazji i nie zawyża warto¶ci o XX % tak jak w TV.

To nie jest ,,zbedne'', tylko ,,za drogie'' :-)

Data: 2013-04-19 08:55:33
Autor: Chris
[...]

Tu się zgodzę w 100%

Data: 2013-04-18 06:30:27
Autor: Pszemol
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:kkli23$8ik$1node1.news.atman.pl...
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Nie musi być TV z wifi, może być z LAN przez kabelek poł±czony...
Teraz telewizory Samsunga maj± wewn±trz tzw. "SmartHub"
w którym s± aplikacje takie jak webbrowser czy też netflix, hulu plus...

[...]

Jasne, jasne... :-)
Ale dałe¶ to jako powód dla którego warto Tobie kupić S4.

[...]

No to czekasz na wysyłkę... :-P

[...]

No to rozwi±zali¶my problem pilota :-) Niepotrzebny.

[...]

Co to znaczy obsługa jest poza ergonomi±?
Jedyn± rzecz± jak± różni± się od dedykowanego do TV pilota to że
maj± dedykowany guziki TV, DVD, SAT przeł±czaj±cy inne guziki w
tryb TV, playera, satelity i wtedy guziki numeryczne działaj± albo
jako przełacznik kanałów na TV albo ¶cieżek na CD/DVD albo kanałów
na odbiorniku SAT. Bardziej ergonomiczne niż 4 osobne piloty w 4 rękach.
Piloty Logitecha, te harmony, przydaj± się jak kto¶ ma skomplikowane
konfiguracje kina domowego zbudowane z klocków różnych film,
gdzie do np. ogl±dania TV trzeba wł±czyć TV, wł±czyć wzmacniacz hifi,
przeł±czyć wzmacniacz na Ľróło z TV a TY nacisn± wyciszenie "mute".
I pilot ma wtedy "wiedzieć" że jak ¶ciszasz TV to ma wysłać ¶ciszanie
do wzmacniacza hifi a nie do TV...
W pilocie Harmony możesz t± cał± sekwencję ukryć pod jednym guzikiem.
Ale do prostszych konfiguracji gdzie kto¶ ma w domu po prostu TV i DVD
od innych producentów (więc pilot of TV nie steruje DVD) załatwia sprawę
taki pilot uniwersalny za raptem $6 jaki pokazałem na obrazkach wyżej.

Data: 2013-04-18 14:22:49
Autor: Chris
[...]

Jak główny mam stary 42" TV Samsunga który ma jedno HDM o innych nowych wynalazkach nie wpomnę :)
Inne TV Samsunga też s± podstawowe ale one służ± tylko do TV.

[...]

NIE !!! zmienisz to co powiedziałem, IR w SGS4 jest fajn± opcj± i szkoda że inni tego nie robi± ale nie tak że tylko dla tego warto kupić w/w telefon. Zreszt± na razie nie mam zamiaru zmieniać telefonu, SGS3 mi w zupełnno¶ci wystarczy.

Może spróbuj parę razy zamiast TV ogl±dać wyj¶ć na rower, co?

Ładna pogoda, masz rację trzeba oddać rower na przegl±d i wyprowadzić na spacerki :)

[...]

W czasie reklam zmienim kanały :)

[...]

Widać nie miałe¶ ich w użyciu, naprawdę topornie obsługuje się te piloty uniwersalne ze względu np. małyk klawiszy bo gdzie¶ to all in one trzeba upchać.

[...]

Mi nie pasuj± ale oczywi¶cie każdy może mieć inne zdanie, zostawmy ten temat na boku.

Data: 2013-04-18 14:11:10
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 18 Apr 2013 14:22:49 +0200, Chris wrote:
 W czasie reklam zmienim kanały :)

Reklam? Ponoc Twoj TV to tez tylko duzy wyswietlacz? :-)

Data: 2013-04-18 16:55:10
Autor: animka
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
W dniu 2013-04-18 16:11, Michal Tyrala pisze:
  W czasie reklam zmienim kanaĹ‚y:)

A na kaĹĽdym kanale w tym samym czasie teĹĽ reklama :D

--
animka

Data: 2013-04-19 08:56:02
Autor: Chris
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
animka nabazgrał(a):

W dniu 2013-04-18 16:11, Michal Tyrala pisze:
  W czasie reklam zmienim kanaĹ‚y:)
A na kaĹĽdym kanale w tym samym czasie teĹĽ reklama :D

W przerwie meczu zmieniam kanał :P

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2013-04-19 20:48:29
Autor: Pszemol
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
Miałem kiedyś parę pilotów Thomsona i wszystkie poszły do kosza choć
byĹ‚y  sprawne, obsĹ‚uga tego jest poza ergonomiÄ… :) jedyne sĹ‚uszne i
niestety  drogie sÄ… Logitecha a te niestety kosztujÄ… :( kiedyĹ› miaĹ‚em
harmony ale ĹĽe  TV "JA" prawie nie oglÄ…dam wiÄ™c jest mi zbÄ™dny.
Co to znaczy obsługa jest poza ergonomią?
Jedyną rzeczą jaką różnią się od dedykowanego do TV pilota to że
mają dedykowany guziki TV, DVD, SAT przełączający inne guziki w
tryb TV, playera, satelity i wtedy guziki numeryczne działają albo
jako przełacznik kanałów na TV albo ścieżek na CD/DVD albo kanałów
na odbiorniku SAT. Bardziej ergonomiczne niż 4 osobne piloty w 4 rękach.

Widać nie miałeś ich w użyciu, naprawdę topornie obsługuje się te piloty
uniwersalne ze względu np. małyk klawiszy bo gdzieś to all in one trzeba upchać.

Nie wiesz co mowisz - pilot uniwersalny ma tyle samo guzikow co pilot
dedykowany do TV i DVD/BD od dla jednej firmy. Ma tylko jeden rzad wiecej
gdzie sa 4 guziki TV, SAT, DVD, VHS ktorym przełączasz funkcje. Nie ma tych
guzikow pilot Samsunga bo "wie" ze jak nacisnÄ…Ĺ‚es guzik play to dotyczy to
dvd a jak zwiekszyles glosnosc to dotyczy to tv...

Piloty Logitecha, te harmony, przydajÄ… siÄ™ jak ktoĹ› ma skomplikowane
konfiguracje kina domowego zbudowane z klocków różnych film,
gdzie do np. oglądania TV trzeba włączyć TV, włączyć wzmacniacz hifi,
przełączyć wzmacniacz na źróło z TV a TY nacisną wyciszenie "mute".
I pilot ma wtedy "wiedzieć" że jak ściszasz TV to ma wysłać ściszanie
do wzmacniacza hifi a nie do TV...
W pilocie Harmony możesz tą całą sekwencję ukryć pod jednym guzikiem.
Ale do prostszych konfiguracji gdzie ktoĹ› ma w domu po prostu TV i DVD
od innych producentów (więc pilot of TV nie steruje DVD) załatwia sprawę
taki pilot uniwersalny za raptem $6 jaki pokazałem na obrazkach wyżej.

Mi nie pasują ale oczywiście każdy może mieć inne zdanie, zostawmy ten temat na boku.

Nie pasuja Ci z jakich dziwnych dla mnie powodow, a uzywalem tych pilotow
na codzien przez ostatnie 10-12 lat.

Data: 2013-04-09 11:26:01
Autor: J.F
[...]

Do oryginalnego pilota nie da sie zadzwonic aby ustalic polozenie :-)
(do rozladowanego telefonu tez nie)

Poza tym to otwiera nowe mozliwosci - terminarz, programowanie makr itp.

Tylko ... czy to "IR" w telefonie bedzie mialo funkcje pilota, czy IrDA ?

P.S. W starym SE mam funkcje pilota ... do komputera. Przez Bluetooth.
Moze byc przydatna.

No chyba że mieszkasz sam w domu to wtedy nie potrzebujesz
pilota dla innych domowników którzy chcieliby TV obejrzeć jak
wyjdziesz z domu z telefonem :-)))

Zawsze mozesz kupic calej rodzinie po samsungu.
I sie skonczy "kto zgubil pilota" :-)

J.

Data: 2013-04-09 12:44:50
Autor: Chris
[...]

IR z opcj± pilota, specjalna apka do tego.

[...]

Ja ma 3 x Samsunga ale czasami i tak gdzie¶ pilota wetnie :)

Data: 2013-04-09 12:12:37
Autor: Tomek
[...]

Pilot w nokii służył również do wchodzenia w TV w menu serwisowe, dzięki czemu, można było uaktywnić np. port USB do podpięcia dysku zewnętrznego z filmami, muzyk± itp, je¶li wcze¶niej miał tę funkcję wył±czon±. Można też zapisać listę zaprogramowanych kanałów, a póĽniej, np po aktualizacji softu, wgrać j± ponownie.

Data: 2013-04-16 19:26:07
Autor: Pszemol
"Tomek" <nie@odpisuj.pl> wrote in message news:kk0pif$o3b$1node2.news.atman.pl...
[...]

Swoj± aplikacj± Samsung Remote na iPhone wchodziłem do TV Samsunga
w menu servisowe. Nie przez IR ale przez wifi...

Dalej uważam że funkcja zbędna.

Data: 2013-04-18 09:24:36
Autor: Tomek
[...]

Kiedy¶ twierdziłe¶, że bluetooth w telefonie też jest zbędny, bo teraz każdy powinien mieć telefon z pakietem danych do przesłania koledze dzwonka lub zdjęcia, no i BT jest przecież zbędny. Teraz pieprzysz dalej w las, po co Bt, po co IRDA, przecież jak nie mailem do telefonu (nakazuj±c wszystkim posiadanie netu w telefonie, gdy nie każdy go potrzebuje), to teraz trzeba mieć koniecznie TV w Wlanem, bo IRDA nie jest już też koszerna? Czy Ty jeste¶ jebnięty?

Data: 2013-04-18 06:36:14
Autor: Pszemol
"Tomek" <nie@odpisuj.pl> wrote in message news:kko73l$b3$1node1.news.atman.pl...
[...]

Tomu¶, który TV ma IdDA? :-)

Data: 2013-04-18 21:33:50
Autor: Tomek
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
Użytkownik "Pszemol"  napisał:

Tomu¶, który TV ma IdDA? :-)

Nie wysilaj się, już większego idioty z siebie nie zrobisz. Szkoda czasu. Wygrałe¶ zawody z zeszłym roku na dwa kolejne.

Data: 2013-04-18 06:36:46
Autor: Pszemol
"Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> wrote in message news:cKWdnYop6rc-MPLMnZ2dnUVZ8lWdnZ2dbt.com...
[...]

BT jest niezbędne: do 'ucha' do auta i np do tomtomowego traffica....

A zupełnie zbędne do przesyłania plików, bo zwyczajnie tak nie działa :-)

Data: 2013-04-18 13:41:23
Autor: J.F
[...]

Dlaczego ma nie dzialac ?
przesylalem z SE, przesylalem z Nokia, i tylko Android jest swietszy od Jobsa :-)

Fakt ze to od poczatku bylo w BT jakos niedorobione ...

J.

Data: 2013-04-19 14:38:25
Autor: Pszemol
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
Kiedyś twierdziłeś, że bluetooth w telefonie też jest zbędny, bo >>>
[...]

I do tego wrodzonego niedorobienia sie odnosilem w poprzedniej
wypowiedzi...

Data: 2013-03-15 12:59:39
Autor: AT
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
> a tak sie zapytam jakie to ma dzsiaj zastosowanie?
Ze telefon może robić za pilota?
Co¶ jeszcze?

ja akurat mam wszystko samsunga u siebie,  wystarczy
aplikacja na androida, ja u siebie akurat posiadam 3 tv samsunga, i mamy i9300 oraz i 9100, przez siec wifi sterowac mozna naszymi TV, w salonie i jak w kuchni czy w biurze.

telefonem mozna wlaczyc alarm, wylaczc tv (niestety właczyc sie nie da) podlagac kamery itp

Data: 2013-03-15 13:36:18
Autor: W
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
AT wystukał, co następuje:

> [...]

telefonem mozna wlaczyc alarm, wylaczc tv (niestety właczyc sie nie da) podlagac kamery itp

ostatnio na osnews.com było, jak to ludzie  Korei powoli zaczynaj± się obawiać tego, że wszystko jest "Made by samsung" - wła¶ciwie to żyj± w Samsungu a nie w Korei... ;)

Data: 2013-03-15 22:02:41
Autor: Maciej Bebenek
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
W <wu@wu.pl> wrote:

ostatnio na osnews.com byĹ‚o, jak to ludzie  Korei powoli zaczynajÄ… siÄ™ obawiać tego, ĹĽe wszystko jest "Made by samsung" - wĹ‚aĹ›ciwie to ĹĽyjÄ… w Samsungu a nie w Korei... ;)

Tak samo było w Finlandii ale, jak widzisz, życie daje sobie radę :-P

Data: 2013-03-16 09:19:51
Autor: W
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
Maciej Bebenek wystukał, co następuje:

W <wu@wu.pl> wrote:

[...]

No, znowu będ± żyć w gumiakach a nie w telefonach ;-) wystarczy wpu¶cić na stanowisko CEO odpowiedniego kreta ;-)

Data: 2013-03-16 11:08:55
Autor: J.F.
W <wu@wu.pl> wrote:
[...]

Bo ja wiem ... zobacz, taki telefon, jeszcze nie smartfon, ale nowoczesna
technologia, milion linii programu, uklady scalone w technologi XXnm, tego
sie nawet pod mikroskopem zobaczyc nie da, nie wiem jak oni to robia ...
a kosztuje w hurcie mniej niz kalosze ... do czego nas ten postep
doprowadzil :-)

J.

Data: 2013-03-15 13:43:49
Autor: kakmar
Dnia 15.03.2013 qrt <m@il.jakis> napisał/a:
Dnia Fri, 15 Mar 2013 10:39:39 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

cieszy powrĂłt IR, mam nadziejÄ™ ze w wielkim stylu.

a tak sie zapytam jakie to ma dzsiaj zastosowanie? Ze telefon może robić za pilota? Coś jeszcze?

IR to bardzo dobry nośnik informacji niewielkiego zasięgo, sam z siebie też bezpieczniejszy niż radio. IrDA był bardzo dobry jak na swoje czasy, nadal ma wiele zalet, może być jeszcze bardzo dobry, zwłaszcza że pasma radiowe nie są idealne do wszystkiego.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-03-16 03:40:08
Autor: J.F.
Dnia Fri, 15 Mar 2013 13:43:49 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):
cieszy powrót IR, mam nadzieję ze w wielkim stylu.
a tak sie zapytam jakie to ma dzsiaj zastosowanie? Ze telefon może robić za pilota? Co¶ jeszcze?

IR to bardzo dobry no¶nik informacji niewielkiego zasięgo, sam z siebie też bezpieczniejszy niż radio. IrDA był bardzo dobry jak na swoje czasy, nadal ma wiele zalet, może być jeszcze bardzo dobry, zwłaszcza że pasma radiowe nie s± idealne do wszystkiego.

Ale ma tez pare wad - np potrzeba widocznosci.
Jeden ruch reka czy noga i lacznosc sie zrywa :)

Do czego chcesz uzyc tego IR ?
BT chyba jednak lepszy, choc bardziej podsluchiwalny.

Zreszta z jakis powodow Irda juz w sprzecie nie ma, ciekawe z jakich.
Klienci nie chcieli przeplacac ? J.

Data: 2013-03-16 13:11:37
Autor: kakmar
Dnia 16.03.2013 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:

Ale ma tez pare wad - np potrzeba widocznosci.
Jeden ruch reka czy noga i lacznosc sie zrywa :)
Dlatego np. można bardziej wiarygodnie przyjąć że dane urządzenie jest gdzie ma/miało być, a nie "tuż obok" za ścianą ;).
Do czego chcesz uzyc tego IR ?
BT chyba jednak lepszy, choc bardziej podsluchiwalny.

BT "świeci" dookoła, używa też coraz bardziej wysyconego pasma.
IR można łatwo/tanio uzupełnić/ograniczyć kablem. Nie przeszkadza innym wrażliwym na fale radiowe sprzętom. Nie da się zagłuszyć EM*.

Zreszta z jakis powodow Irda juz w sprzecie nie ma, ciekawe z jakich.
Klienci nie chcieli przeplacac ?

Nie było, ale wraca, ja się cieszę, mimo że używałem w dość specyficznych zastosowaniach, ktoś wymyśli nowe. To tylko dodatkowe I/O, ma swoje wady i zalety, w dodatku bardzo tanie.

* w pewnych granicach.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-03-17 11:15:37
Autor: J.F.
Dnia Sat, 16 Mar 2013 13:11:37 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):
Dnia 16.03.2013 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:
Ale ma tez pare wad - np potrzeba widocznosci.
Jeden ruch reka czy noga i lacznosc sie zrywa :)
Dlatego np. można bardziej wiarygodnie przyj±ć że dane urz±dzenie jest gdzie ma/miało być, a nie "tuż obok" za ¶cian± ;).

Ale gdzie ma byc ? Uzywalem irdy w telefonie. W jednym notebooku jest na przedniej sciance.
Trzeba glebokie biurko. I dlugie rece. I uwazac aby telefonu nie tracic.
W innym mialem z boku - wygodne, ale papierow nie mozna odkladac byle
gdzie.

Do czego chcesz uzyc tego IR ?
BT chyba jednak lepszy, choc bardziej podsluchiwalny.

BT "¶wieci" dookoła, używa też coraz bardziej wysyconego pasma.

Na razie sobie radzi. Byc moze trzeba pomyslec nad lepszym pasmem.

IR można łatwo/tanio uzupełnić/ograniczyć kablem. Nie przeszkadza innym wrażliwym na fale radiowe sprzętom. Nie da się zagłuszyć EM*.

Ale jak juz kabel, to nie musi byc IR. Miedz na razie tansza.

Zreszta z jakis powodow Irda juz w sprzecie nie ma, ciekawe z jakich.
Klienci nie chcieli przeplacac ?
Nie było, ale wraca, ja się cieszę, mimo że używałem w do¶ć specyficznych zastosowaniach, kto¶ wymy¶li nowe.

A gdzie wraca ?
To tylko dodatkowe I/O, ma swoje wady i zalety, w dodatku bardzo tanie.

Dodatkowe I/O mnie zawsze cieszy, ale niestety IRDA swoje normy ma -
skomplikowana jak na wlasne projekty, kabla nie podlaczysz itp.

I do czego to uzyc ... do drukowania zdjec prosto z telefonu ? J.

Data: 2013-03-16 13:18:54
Autor: John Kołalsky
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

Do czego chcesz uzyc tego IR ?
BT chyba jednak lepszy, choc bardziej podsluchiwalny.

Zreszta z jakis powodow Irda juz w sprzecie nie ma, ciekawe z jakich.
Klienci nie chcieli przeplacac ?

Producenci chcieli sprzedać nowe urz±dzenie :-)

Data: 2013-03-17 11:30:37
Autor: J.F.
Dnia Sat, 16 Mar 2013 13:18:54 +0100, John Kołalsky napisał(a):
[...]

No to przeciez i tak sprzedali, bo dodali BT.
Tylko ze jakos przy tym bardzo szybko wycofali sie Irdy.

W komputerach irda tez znikla, po co to komu, ale BT to tez nie jest
wyposazenie standardowe :-)

J.

Data: 2013-03-19 19:39:31
Autor: J.F.
Dnia Mon, 18 Mar 2013 17:24:05 +0100, John Kołalsky napisał(a):
[...]

W zasadzie do wszyskiego. Jakos nie lubie nosic kabelkow, a BT sie nie gubi :-)

J.

Data: 2013-03-19 21:21:19
Autor: John Kołalsky
[...]

Jedynym moim zastosowaniem BT było podł±czenie do adaptera OBD2. W pozostałych przypadkach już nie BT tylko WiFi

Jakos nie lubie nosic kabelkow, a BT sie nie gubi :-)

To jak ładujesz urz±dzenia ?

Data: 2013-03-19 21:41:31
Autor: J.F.
Dnia Tue, 19 Mar 2013 21:21:19 +0100, John Kołalsky napisał(a):
[...]

wifi nie jest wyposazeniem standardowym telefonu.
No dobra, moze juz jest. Ale wtedy z kolei okazuje sie ze oprogramowanie nie dorasta.

Jakos nie lubie nosic kabelkow, a BT sie nie gubi :-)
To jak ładujesz urz±dzenia ?

Ladowarka. A ja nie Pszemol, nie mam iphona, to i kabelek z ladowarki nie
da sie wyciagnac.

J.

Data: 2013-03-20 14:25:28
Autor: John Kołalsky
[...]

Dobrze, ale ... co Ty tam przesyłasz z/do tego trelefonu ?! Przecież tu nie ma czego przesyłać !!! Chcemy mieć pocztę, przegl±darkę, zdjęcia i np komunikator. Wszystko to pro¶ciej jest zrobić przez GSM albo WiFi niż BT.

Jakos nie lubie nosic kabelkow, a BT sie nie gubi :-)
To jak ładujesz urz±dzenia ?

Ladowarka. A ja nie Pszemol, nie mam iphona, to i kabelek z ladowarki nie
da sie wyciagnac.

Ale, że tylko iphone ma ładowarki z gniazdkiem ? To to nie jest prawda.

Data: 2013-03-20 14:49:48
Autor: J.F
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
Użytkownik "John Kołalsky"  napisał
[...]

Chcemy miec muzyczke, ksiazki w wersji audio i txt, mapy turystyczne, slady z GPS.
A chocby te zdjecia ... jak przez wifi ?

[...]

Jakos tak we wszystkich ktore mam ladowarka fabryczna byla z kabelkiem.
Owszem, moge sobie dokupic inna, do tego kabelek itp ..

J.

Data: 2013-03-21 03:39:08
Autor: John Kołalsky
[...]

Odpalamy aplikację do muzyki, audio czy co¶tam

mapy turystyczne,

Odpalamy mapę

slady z GPS.

gLocation czy jak jej tam

A chocby te zdjecia ... jak przez wifi ?

Picassa.

No tak to moim zdaniem wygl±da, że BT potrzeba do wyszukanych zastosowań takich jak słuchawki, nawigacja samochodowa czy OBD2.

[...]

A ja jako¶ tak we wszystkich mam z wtyczk± i osobnym kabelkiem. HTC gurom

Data: 2013-03-17 11:49:41
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 16 Mar 2013 03:40:08 +0100, J.F. napisał(a):

Zreszta z jakis powodow Irda juz w sprzecie nie ma, ciekawe z jakich.
Klienci nie chcieli przeplacac ?

Bo jest powolna, narowista i problemowa?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2013-03-17 16:21:49
Autor: JoteR
"Waldek Godel" napisał:

Zreszta z jakis powodow Irda juz w sprzecie nie ma,
ciekawe z jakich. Klienci nie chcieli przeplacac ?

Bo jest powolna,

To zależy, ja w którym¶ laptopie miałem wbudowan± IrDA z teoretyczn± przepustowo¶ci± 4 Mb/s, ciekawe jaka prędko¶ć byłaby po stronie odbiorczej ;-) Niestety, gdy już zaopatrzyłem się w telefon z IrDA, do dyspozycji miałem już tylko interfejs na RS-232, przeznaczony do komunikacji  z rejestratorami, z zablokowan± na sztywno prędko¶ci± 9600 baud. Na szczę¶cie wówczas przesyłane były do¶ć małe pliki, jakie¶ tapetki, dzwonki czy proste gry w Javie.

narowista i problemowa?

Z tym nie było tak Ľle, przez parę dni miałem nawet zestawion± na owych międzymordziach "sieć" pomiędzy dwoma desktopami. Również komunikacja między dzieciowymi Tamagochi a wirtualnym ¶wiatem na stronie www działała bez zarzutu, podobnie jak windziany mechanizm przesyłu plików z i do telefonu. Tak że system (w domy¶le: Windows) dawał radę, gorzej było z aplikacjami do obsługi telefonu, te były faktycznie narowiste, je¶li chodzi o komunikację przez podczerwień, najgorzej wspominam Siemens Data Suite, uzyskanie w nim ł±czno¶ci z telefonem graniczyło z cudem.
Moim zdaniem, jak kto¶ już tu wspomniał, największ± wad± była kierunkowo¶ć tego typu poł±czenia, co w poł±czeniu z fantazj± konstruktorów, umieszczaj±cych IrDA w różnych dziwnych miejscach obudowy laptopa, przyprawiało użytkowników o umiarkowan± kurwicę.

JoteR

Data: 2013-03-17 22:16:21
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 17 Mar 2013 16:21:49 +0100, JoteR napisał(a):

To zależy, ja w którym¶ laptopie miałem wbudowan± IrDA z teoretyczn± przepustowo¶ci± 4 Mb/s, ciekawe jaka prędko¶ć byłaby po stronie odbiorczej

tak, "teoretyczna" to jest bardzo adekwatne słowo

Z tym nie było tak Ľle, przez parę dni miałem nawet zestawion± na owych międzymordziach "sieć" pomiędzy dwoma desktopami. Również komunikacja

Było Ľle. Jak potrzebowałe¶, to nie działało, jak nie potrzebowałe¶, to komputer ci±gle wrzeszczał, że co¶ jest w zasięgu itp. Szybko¶ci raz były dobre, raz złe. Jak wysyłałe¶ do telefonu jakie¶ duże pliki, to zawsze zerwało na 95% albo co¶ w ten deseń - z powodu zakłóceń albo z powodu u¶pienia interfejsu, itp, itd...
Generalnie - ogólny ból w dupie.
BT mimo, że też nie był idealny, działał znacznie lepiej. No chyba, że akurat nie działał.

Data: 2013-03-18 02:35:46
Autor: J.F.
Dnia Sun, 17 Mar 2013 22:16:21 +0000, Waldek Godel napisał(a):
[...]

Tak samo teoretyczna, jak przy wszystkich innych transmisjach.
Interfejs na tylu chodzi ... jak obie strony wynegocjuja.
A dalej wiadomo - soft nie wyrabia i bedzie wolniej.
Telefony chyba z reguly mialy 115k, to i soft wyrabial.

[...]

Uzywalem i zasadniczo dzialalo.

BT mimo, że też nie był idealny, działał znacznie lepiej. No chyba, że akurat nie działał.

No wlasnie - dziala ... "teoretycznie". Bo w praktyce to akurat nie dziala i nikt nie wie dlaczego, jeb* MS :-)

J.

Data: 2013-03-18 12:31:59
Autor: kakmar
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
Dnia 17.03.2013 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał/a:

Było źle. Jak potrzebowałeś, to nie działało, jak nie potrzebowałeś, to komputer ciągle wrzeszczał, że coś jest w zasięgu itp. Szybkości raz były dobre, raz złe. Jak wysyłałeś do telefonu jakieś duże pliki, to zawsze zerwało na 95% albo coś w ten deseń - z powodu zakłóceń albo z powodu uśpienia interfejsu, itp, itd...
Generalnie - ogĂłlny bĂłl w dupie.
BT mimo, że też nie był idealny, działał znacznie lepiej. No chyba, że akurat nie działał.

Eeee, cuda jakieś, był tak samo bezproblemowy jak RS232 połączone kablem.
Po prostu działał. Wyjątkiem były telefony nokii (tym się zawsze coś ,co jakiś czas wieszało, ale to niezależnie IrDA, BT czy kabel) ale tych prawie nie używałem, a wszytko inne działało.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-03-17 18:12:34
Autor: J.F.
Dnia Sun, 17 Mar 2013 11:49:41 +0000, Waldek Godel napisał(a):
Dnia Sat, 16 Mar 2013 03:40:08 +0100, J.F. napisał(a):
Zreszta z jakis powodow Irda juz w sprzecie nie ma, ciekawe z jakich.
Klienci nie chcieli przeplacac ?
Bo jest powolna,

No, teoretycznie mogla miec 4Mb/s. To poorownywalnie z USB, wczesnym
Ethernetem, a szybciej niz Bluetooth. No i nie widze powodow aby nie mogla
byc przyspieszona.

narowista i problemowa?

To trzeba bylo poprawic. Zreszta gdzie ta narowistosc dostrzegales ? Po prostu byla niewygodna i ograniczona, miala przez to ograniczone
zastosowanie ... i jak widac na tyle niepotrzebna, ze bez wiekszego zalu
sie z nia rozstano. Zreszta BT ja z nawiazka zastapil.

I w zasadzie jedyna zaleta ze dysponujac nia mozna telewizorem posterowac, ale to i tak na granicy jej normalnego dzialania, a w telefonach w zasadzie
nie bylo do tej funkcji dostepu. J.

Data: 2013-03-16 00:53:25
Autor: Marek
On Fri, 15 Mar 2013 10:39:39 +0000 (UTC), kakmar <kakmar+sp@gmail.com> wrote:
Samsung dał radę, cieszy powrót IR, mam nadzieję ze w wielkim stylu.

Co masz na myśli pisząc IR? Irda?

--
Marek

Data: 2013-03-16 00:14:44
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 16 Mar 2013 00:53:25 +0100, Marek napisał(a):

Samsung dał radę, cieszy powrót IR, mam nadzieję ze w wielkim stylu.

Co masz na my¶li pisz±c IR? Irda?

Nie, IR
IrDA to standard interfejsu, który jest dwukierunkowy.
Szajsung na razie wspomina tylko i wył±cznie o NADAJNIKU.

Data: 2013-03-16 15:17:18
Autor: Bydlę
On 2013-03-16 00:53:25 +0100, Marek <fake@fakeemail.com> said:

On Fri, 15 Mar 2013 10:39:39 +0000 (UTC), kakmar <kakmar+sp@gmail.com> wrote:
Samsung dał radę, cieszy powrót IR, mam nadzieję ze w wielkim stylu.

Co masz na my¶li pisz±c IR? Irda?

Infrared port
Yes

--
Bydlę

Data: 2013-03-15 09:36:36
Autor: AT
> [...]
Podaoba mi sie rowniez polityka Samsunga zwiazana z ostatnimi update'ami. S2 dostal nowa wersje Androida, podobno niebawem ma byc jeszcze jedna aktualizacja. Przy okazji zostal zaopatrzony w kilka

Kiedy w PL bedzie dostepny? i czy wie ktos jaka cena?

Data: 2013-03-15 12:55:24
Autor: atm
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
Data: 2013-03-17 00:12:43
Autor: Marek Dyjor
atm wrote:
funkcji z S3. Natomiast S4 otrzymal najnowsza wersje systemu i
zupelnie nowy wachlarz funkcji.

na Boga!!!!

wreszcie bedzie mozna sobie w drodze kawe zaparzyc?  a czy bedzie w koncu funkcja golenia z opcja bikini brazylijskiego dla kobiet?

Kocham to marketingowe pierdolenie....   zupelnie nowy wachlarz funkcji, znaczy wytna smsy i normalne rozmowy?

bo jak nowy wachlarz to stery pójdzie w odstawke :)

Data: 2013-03-17 18:47:45
Autor: Trybun
W dniu 2013-03-15 01:09, atm pisze:

[...]

Te aktualizacje maja aĹĽ naprawdÄ™ takie wielkie znaczenie?

Data: 2013-03-17 19:45:27
Autor: atm
On 2013-03-17 18:47, Trybun wrote:
[...]

To jest kwestia kto co lubi, wiekszosc nowych ficzerow co cos co moze bym przetestowal, z pewnoscia nie korzystal na codzien:
-dual shot, do krotkich rodzinnych filmikow mile uzupelnienie w porownaniu z glosem zza kadru
-drama shot, nie wiem jak bedzie z tym w praktyce, byc moze rowniez mile uzupelnienie
-S Translator, z tego co wywnioskowalem z prezentacji jest on offline, no to byloby cos. Tlumacz googla jest poki co lepszy ale tam gdzie chcialbym z niego skorzystac jest roaming lub brak zasiegu, w zwiazku z tym jest to dla mnie tylko ciekawostka.
-adapt display/adapt sound - moze byc dobrym uzupelnieniem wbudowanego czujnika
-dotyk w rekawiczkach
-ekran hires - na ktorym nie bedzie sladu po pentile
-wieksza bateria, ale to moze byc tyle, zeby zaspokoic glod ekranu
-bezprzewodowe ladowanie - nie wiem czy w koncu bedzie, na prezentacji o tym nie wspomnieli
-wiekszy ekran bez powiekszania telefonu w stosunku do S3
-gorilla glass 3
-procek octa core (dzieki tej technologii moze okazac sie calkiem oszczednym rozwiazaniem z niezlym dopaleniem w razie potrzeby)

To tylko niektore, najbardziej sensowne z mojego punktu widzenia.
Do tego dochodzi wszystko co bylo wczesniej w S3 (dla mnie istotny glosnas i nfc) i tradycyjna budowa dajaca dostep do baterii i solt mSD co obecnie staje sie rzadkoscia.

Nadal jednak nie wiem czy powyzej wymienione dodatki beda mnie w stanie przekonac do zmiany obecnego telefonu - SGS2, ktory pod wieloma wzgledami jest optymalny, szczegolnie po ostatniej aktualizacji.

Data: 2013-03-17 19:55:23
Autor: Trybun
W dniu 2013-03-17 19:45, atm pisze:
On 2013-03-17 18:47, Trybun wrote:
[...]

Chodziło mi raczej o aktualizację samego Androida i korzyści z tego wynikające. I tak na marginesie - obsługa GLONASS to sprawa Androida czy sprzętu?

Data: 2013-03-17 20:21:14
Autor: atm
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon

Chodziło mi raczej o aktualizację samego Androida i korzyści z tego
wynikające. I tak na marginesie - obsługa GLONASS to sprawa Androida czy
sprzętu?

Ja tego nie rozdzielam, ostatecznie korzystam z okreslonych funkcji telefonu jako calosci.
O Androidzie podczas prezentacji powiedziano bardzo malo, niektorzy podejrzewaja, ze sa to przygotowania gruntu pod Tizena. Moze to i dobrze, byloby cos nowego na rynku:
http://www.spidersweb.pl/2013/03/funkcje-samsunga-galaxy-s-4.html

Data: 2013-03-23 08:12:55
Autor: Trybun
W dniu 2013-03-17 20:21, atm pisze:

[...]

Ale pytanie pozostaje aktualne - co w sumie dają te kolejne wersje Androida, poza tym że do ich obsługi potrzeba coraz więcej zasobów urządzenia? Czy te zmiany to tylko wielce dyskusyjny wygląd?

Data: 2013-03-23 09:34:08
Autor: atm
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon

Ale pytanie pozostaje aktualne - co w sumie dajÄ… te kolejne wersje
Androida, poza tym że do ich obsługi potrzeba coraz więcej zasobów
urzÄ…dzenia? Czy te zmiany to tylko wielce dyskusyjny wyglÄ…d?

Tu jest zestawianie zmian, ktore wprowadzono w JB (zapewne czesc zmian wystepuje jedynie w golym Androidzie):
http://www.android.com/about/jelly-bean/

Data: 2013-03-17 20:25:27
Autor: J.F.
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
Dnia Sun, 17 Mar 2013 19:55:23 +0100, Trybun napisał(a):
Chodziło mi raczej o aktualizację samego Androida i korzy¶ci z tego wynikaj±ce. I tak na marginesie - obsługa GLONASS to sprawa Androida czy sprzętu?

Sprzetu. No chyba ze ten sprzet na tyle uniwersalny ze da sie na glonass
przeprogramowac.

Obsluga w rekawiczkach to chyba tez nie kwestia systemu ..

J.

Data: 2013-03-18 17:32:39
Autor: John Kołalsky
[...]

.... chyba że użytkownik nie chce się nim brudzić

Data: 2013-03-23 08:13:02
Autor: Trybun
W dniu 2013-03-17 20:25, J.F. pisze:
[...]

A na czym to polega? W Alcatelu można by spróbować to zrobić?

Obsluga w rekawiczkach to chyba tez nie kwestia systemu ..

J.

To akurat jest oczywiste;-)

Data: 2013-03-18 20:43:02
Autor: Marek Dyjor
Trybun wrote:

Chodziło mi raczej o aktualizację samego Androida i korzyści z tego
wynikające. I tak na marginesie - obsługa GLONASS to sprawa Androida
czy sprzętu?

musisz mieć uklad który potrifi glonasa obsługiwać

Data: 2013-03-23 08:13:05
Autor: Trybun
W dniu 2013-03-18 20:43, Marek Dyjor pisze:
Trybun wrote:

[...]

Czyli, pewnie coś z wyższej półki?

Data: 2013-03-20 19:22:28
Autor: Netx
Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
Czy on będzie miał LTE w Polskiej wersji? Bo mam sgs2 i wolałbym się przesiąść dopiero jak to zaimplementują. W sgs3 o ile pamiętam nie było LTE w naszej wersji.

Galaxy S4 - calkiem fajny telefon