Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry

Data: 2013-05-08 10:48:14
Autor: atm
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
Wypunktowanie z komentarzy:
http://antyweb.pl/testujemy-samsung-galaxy-s4-co-chcecie-wiedziec/

wszystkie problemy sgs4 czyli

1. czerwona poświata na czarnym tle - nie ma czystej czerni (znika po aktualizacji, macie egzemplarz z tym problemem)? Nawet po aktualizacji przed tym jak kolor czarny przejdzie w ciemnoniebieski pojawia sie fioletowa poswiata, w ustawieniach systemowych to dobrze widac, sa zmiany kolorow. Moga to byc subpiksele ktore nie wygasają - ten blad nie zostal naprawiony

2. Macie wersję ze snapdragonem. Podobno niektóre modele się przegrzewają do 40st. Wasz tez?;)
3. Problemy z trzymaniem baterii. Na czuwaniu przez noc żżera nawet 80%baterii - możecie to potwierdzić?

Ogólnie to s4 ledwo wyszedł a same problemy ma. Uszkodzony wyświetlacz, przegrzewające się modele ze snapdragonem (w exynosach podobno nie) oraz problemy z baterią która wysiada na nicnierobieniu

To co jest dla mnie OGROMNĄ WADĄ to brak mozliwosci instalowania programow na karcie SD (mam kartę 64GB) w moim modelu 16GB (nie kupowalem w PL) z 16 zostalo dla mnie tylko 9.15GB wiec tak duza karta jest zbednym dodatkowym kosztem... wystarczy połowa..32GB...

Data: 2013-05-08 11:14:08
Autor: K
W dniu 08-05-2013 10:48, atm pisze:
[...]

zmiany kolorow. Moga to byc subpiksele ktore nie wygasajÄ… - ten blad nie
zostal naprawiony

2. Macie wersję ze snapdragonem. Podobno niektóre modele się
przegrzewajÄ… do 40st. Wasz tez?;)
3. Problemy z trzymaniem baterii. Na czuwaniu przez noc żżera nawet
80%baterii - możecie to potwierdzić?

Ogólnie to s4 ledwo wyszedł a same problemy ma. Uszkodzony wyświetlacz,
przegrzewajÄ…ce siÄ™ modele ze snapdragonem (w exynosach podobno nie) oraz
problemy z baterią która wysiada na nicnierobieniu

To co jest dla mnie OGROMNÄ„ WADÄ„ to brak mozliwosci instalowania
programow na karcie SD (mam kartÄ™ 64GB) w moim modelu 16GB (nie
kupowalem w PL) z 16 zostalo dla mnie tylko 9.15GB wiec tak duza karta
jest zbednym dodatkowym kosztem... wystarczy połowa..32GB...

chyba chce skonczyc jak dreamliner ;]
a nie mozna zainstalowanej aplikacji przeniesc pozniej na karte sd?

Data: 2013-05-08 11:45:08
Autor: Chris
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
K nabazgrał(a):

[...]

Masz S4 ?

chyba chce skonczyc jak dreamliner ;]
a nie mozna zainstalowanej aplikacji przeniesc pozniej na karte sd?

Nie można tego już w S3

Data: 2013-05-08 11:55:53
Autor: atm
On 2013-05-08 11:45, Chris wrote:
K nabazgrał(a):

[...]

Czyli jesli jestes fanem np Dungeon Hunterow czy czegos tego typu gdzie gierka wazy chyba ok 1GB to calosc laduje we wbudowanej pamieci?
Czy to samo dotyczny nawigacji i map z nimi zwiazanymi?

Data: 2013-05-08 12:17:28
Autor: Chris
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
atm nabazgrał(a):

On 2013-05-08 11:45, Chris wrote:
K nabazgrał(a):
[...]

Tak .. na karcie SD 32GB mam tylko fotki :)

Data: 2013-05-08 17:43:37
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:kmd7fc$4m9$2node1.news.atman.pl...
Czyli jesli jestes fanem np Dungeon Hunterow czy czegos tego typu gdzie gierka wazy chyba ok 1GB to calosc laduje we wbudowanej pamieci?
Czy to samo dotyczny nawigacji i map z nimi zwiazanymi?

No przecież przerabialiśmy to już z wyśmiewaczami iPhone/iPada.
Zarządzanie SD cart w Androidzie nie jest takie jakie sobie ludzie wyobrażają.

Data: 2013-05-09 08:13:54
Autor: atm
On 2013-05-09 00:43, Pszemol wrote:
[...]

ZarzÄ…dzanie SD cart w Androidzie nie jest takie jakie sobie ludzie
wyobrażają.

To nie do konca tak, Defy na przyklad ma bardzo specyficzna pamiec wbudowana do ktorej aplikacje w zasadzie nie maja dostepu i calosc jest automatyczne instalowana na karcie rozszerzen. Podobnie wiele innych smartfonow z Androidem. Ten samsungowy trend to jest pewna niezdrowa nowosc. Co do iPhone'a - tutaj sprawa (przynajmniej w tym wypadku) jest uczciwa (choc kupujac urzadzenie 16GB nie mam oczywiscie do dyspozycji pelnych 16 GB): pamiec ktora masz w telefonie jest na aplikacje i ich dane. Koniec kropka

Data: 2013-05-09 09:13:33
Autor: Chris
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

To nie jest wina androida tylko producntów sprzętu, jedni mają opcję install to SD a inni to wyłączyli na złość.

Data: 2013-05-08 12:47:26
Autor: kosmos
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
W dniu 2013-05-08 11:45, Chris pisze:
K nabazgrał(a):

a nie mozna zainstalowanej aplikacji przeniesc pozniej na karte sd?

Nie można tego już w S3

To chyba w ogóle trend w nowym Androidzie, tak jak utrudnianie odtwarzania flasha na www - zupełnie bez sensu według mnie...

--
Pozdrowionka :)

Data: 2013-05-08 12:54:55
Autor: Chris
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
kosmos nabazgrał(a):

[...]

W kolegi LG L9 w nowej aktualizacji jest dodana właśnie opcja instalacji na karcie SD ale samsung nie wiadomo czemu odchodzi od tego, w starej wersji softu na S3 o ile się nie mylę można było instalować na SD.

odtwarzania flasha na www - zupełnie bez sensu według mnie...

Z tego powodu też przeklinam ale da się obejść na szczęście.

Data: 2013-05-08 13:33:19
Autor: Mr. Misio
Użytkownik kosmos napisał:
[...]

Trend "jak zmusic uzytkownikow do kupowania coraz drozszych urzadzen".

MAsz 16GB i ci nie wystarcza? Kup model w ktorym ci wystarczy pamieci... na kolejny rok...

Data: 2013-05-08 13:50:12
Autor: atm
[...]

Wiesz, to tak naprawde nie jest strasznym problemem....jesli producent uczciwie napisze ile gigabajtow jest do uzytku dla nabywcy. Jesli jest napisane 16GB oczekiwalbym, ze bedzie przyblizona wielkosc a nie 9GB:
http://www.spidersweb.pl/2013/05/8-to-nie-16-czyli-dlaczego-krytykanci-maja-racje-odnosnie-samsunga-galaxy-s-4.html

Data: 2013-05-08 13:55:43
Autor: Chris
[...]

Dla mnie mogło by być nawet 5 z 16 pod warunkiem że można instalować soft na karcie.

Data: 2013-05-08 13:59:55
Autor: atm
[...]

No to wracamy do punktu wyjscia czyli do Desire, dobrze ze pamieci na aplikacje jest troche wiecej ;|

Data: 2013-05-08 17:46:30
Autor: Pszemol
"Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote in message news:kmdd5k$ur3$4node2.news.atman.pl...
Trend "jak zmusic uzytkownikow do kupowania coraz drozszych urzadzen".

MAsz 16GB i ci nie wystarcza? Kup model w ktorym ci wystarczy pamieci... na kolejny rok...

To raczej trend aby nauczyć użytkowników aby zarządzali pamięcią
i przenosili stare, niepotrzebne śmieci z telefonu gdzieś indziej...
W kieszeni trzymajÄ…c tylko to co potrzebujÄ… aktualnie.
Jak ktoś jest nałogowym zbieraczem każdej nawet idiotycznej fotki
którą zrobił 4 lata temu aby zapamiętać treść na naklejce w sklepie
jak wróci do domu to nawet z wersją 64GB sobie nie poradzi...

Data: 2013-05-09 01:43:31
Autor: Mr. Misio
Użytkownik Pszemol napisał:
[...]

Ale dlaczego chcesz decydowac co uzytkownik ma nosic a co nie?

To za jakÄ…Å› karÄ™?

Nie kupie zadnego telefonu bez mozliwosci wlozenia do niego swojej karty. Bo po to sa karty, zeby mnie producent nie pouczal, ze nie moge nosic ze soba fotek sprzed czterech lat...

Data: 2013-05-09 07:28:56
Autor: Pszemol
"Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote in message news:kmenuq$9ps$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie ja. Niech użytkownik decyduje...
Tak jak masz ograniczoną pojemność szafy, garażu i nie trzymasz
w szafie ciuchów których nie nosisz sprzed 10 lat ani w garażu
popsutych gratów których nie potrzebujesz tak samo w pamięci
telefonu warto od czasu do czasu zrobić "wiosenne porządki"
i wtedy okazuje się, że nawet najmniejsza opcja, 16GB często starcza.

Nie kupie zadnego telefonu bez mozliwosci wlozenia do niego swojej karty. Bo po to sa karty, zeby mnie producent nie pouczal, ze nie moge nosic ze soba fotek sprzed czterech lat...

Nikt nie mówi że nie możesz jeśli musisz...
Ale być może nie musisz a tylko jesteś bałaganiarz i hoarder :-)
Ten film jest o Tobie: http://www.tlc.com/tv-shows/hoarding-buried-alive
(przeczekaj reklamÄ™ na poczÄ…tku)
Tu inny: http://www.aoltv.com/show/hoarders/3536666

Data: 2013-05-09 08:18:09
Autor: atm
On 2013-05-09 01:43, Mr. Misio wrote:
[...]

Moze sie zatem okazac, ze przeprosisz sie z E52... ;|
Zwroc uwage co sie dzieje na rynku: HTC - brak slotu, Nokia (wyzsze modele) brak slotu, Samsung - slot jest ale jak widac pamiec dostepna inaczej, Apple - brak slotu. Trend ten  wydaje sie poglebiac i chcac niechcac wybiarajac nowe urzadzenie trzeba bedzie sie liczyc z przyspawana bateria i brakiem miejsca na karte, niestety.

Data: 2013-05-09 11:23:22
Autor: Mr. Misio
Użytkownik atm napisał:
On 2013-05-09 01:43, Mr. Misio wrote:
[...]

Juz sie dawno "przeprosilem" - sluzy do pracy. Ten z andkiem sluzy do narzekania ;) //no uzywam go zabawowo, w celu poznania androida//

[...]

....albo z kupieniem jakiegos plasticzaka do dzwonienia ;)

Data: 2013-05-09 09:15:16
Autor: Chris
[...]

Dla tego mimo że nie mam możliwości instal to sd to mam jeszcze z 5-6GB wolnej pamięci w telefonie.

Jak ktoś jest nałogowym zbieraczem każdej nawet idiotycznej fotki
którą zrobił 4 lata temu aby zapamiętać treść na naklejce w sklepie
jak wróci do domu to nawet z wersją 64GB sobie nie poradzi...

Ja mam fotki co majÄ… po 4 lata :) WHY bo lubiÄ™ :)

Data: 2013-05-09 07:31:57
Autor: Pszemol
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:kmfie4$ges$1node1.news.atman.pl...
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Otóż to.

[...]

Nie zrozumiałeś chyba przykładu...
Nie ma nic złego w 4-letniej fotce jeśli jest ona potrzebna.
Co innego jak zrobisz fotograficzną notatkę, użyjesz jej, i potem nie
wyrzucisz, i trzymasz takich notatek 200 sztuk w telefonie dziwiÄ…c
się, że nie masz miejsca na nowe fotki... To jest to samo co jakbyś
trzymał w biurku papiery z niepotrzebnymi notatkami sprzed 4 lat.
Bałagan w biurku czy w telefonie - to jest to samo... Wiosenne
porządki warto robić i wyrzucać niepotrzebne rzeczy.

Data: 2013-05-09 14:46:26
Autor: Chris
[...]

Nie widziaÅ‚eÅ› :) na koÅ„cu :)    ja w sumie z fotek trzymam tylko zdjÄ™cia mÅ‚odego a nie kasujÄ™ bo mam miejsce a czasami lubiÄ™ sobie je zobaczyć :)

Data: 2013-05-09 15:51:32
Autor: Mr. Misio
[...]

Ale to wyglada tak "nie mozesz sobie przeniesc i trzymac tych papierow z szuflady do przystawki do biurka, lepiej je wyrzuc bo sa ci niepotrzebne, tak bedzie lepiej".

Nie, nie, nie!

Nie chce wyrzuca, chce "kupic przystawke do biurka" i tam to trzymac.

Analogia jes tylko taka, jakby producent biurek zakazywal mi dolozenia do biurka przystawki z kolejnymi szufladami, bo "przeciez 3 szuflady wystarcza kazdemu" :]

Data: 2013-05-13 18:31:29
Autor: Pszemol
"Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote in message news:kmg9ko$9fb$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nikt Ci niczego nie zakazuje... majÄ…c telefon bez wymiennej karty
pamięci masz jeszcze kilka innych opcji przekładania fotek z aparatu
na inne miejsca. Wymienić można np. swój własny komputer,
serwer w biurze, miejsce w "chmurze" - do wyboru do koloru...

Data: 2013-05-14 09:12:52
Autor: Chris
[...]

Problemem jest podpięcie tel. bez karty do komputera publicznego albo zabezpieczonego np. w korporacjach przed podpinaniem urządzeń zewnętrznych i brak możliwości instalacji oprogramowania do nich.
Ja mam kartę i czasami zgrywam zdjęcia na komputer zabezpieczony przed instalacją obcego sprzętu typu tel. i wyjmuję kartę SD przekładam do czytnika USB Nano który noszę podpięty do autentikatora blizzarda :) kopiuję zdjęcia/filmy na kumputer i mogę dalej coś z tym zrobić np. wysłać @ bez potrzeby wysyłania tego z telefonu.

Data: 2013-05-19 22:01:40
Autor: Pszemol
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:kmso5k$qmt$1node1.news.atman.pl...
Problemem jest podpięcie tel. bez karty do komputera publicznego albo zabezpieczonego np. w korporacjach przed podpinaniem urządzeń zewnętrznych
i brak możliwości instalacji oprogramowania do nich.

Jeśli telefon zgłasza się jako pamięć masowa to nie potrzebuje instalować
żadnego oprogramowania do jego synchronizacji...
Dwa - jeśli komputer firmowy zabezpieczony jest celowo przed podłączaniem
pamięci masowej to chyba to oczywiste że nie powinieneś tam wkładać do
niego również pamięci masowej wyjętej w postaci karty SD...

[...]

To samo zrobiłbyś nie wyjmując karty - telefon zgłasza się komputerowi ze
swoją pamięcią pełną zdjęć tak samo jak USB Flash drive lub digital camera.

Data: 2013-05-20 08:00:17
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

[...]

I - cytuję: "mając telefon bez wymiennej karty pamięci" (w domyśle: ajfon) masz dostępny tryb USB mass storage? Nie potrzeba już żadnych iTunes? Serio?
Zresztą w tytułowym S4 również nie wygląda to różowo, manuale mówią o konieczności zainstalowania na komputerze odpowiednich sterowników, aby móc korzystać z trybu pamięci masowej.
http://www.brorsoft.com/samsung-galaxy-s4/how-to-transfer-media-files-to-galaxy-s4.html

JoteR

Data: 2013-05-20 06:51:16
Autor: Pszemol
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote in message news:5199bc0e$0$26685$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

iTunes to inny zwierzak...
USB mass storage udostępniający folder z fotkami to inny.

[...]

Swoją drogą takie zabezpieczenia komputerów firmowych mają swój cel
który chcesz łamać a nie powinieneś... :-)

Data: 2013-05-20 14:11:21
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

[...]

W ajfonie? Naprawdę? Zrootowałeś swojego iP4, czy snujesz wspomnienia o utopionym w kiblu iP5?

[...]

Do kogo ta mowa? To ja decyduję, co ma być w komputerach poblokowane, a co dostępne i nigdzie nie muszę się włamywać. Zresztą nie odwracaj kota ogonem, strzeliłeś kolejną bzdurę, jakoby tryb mass storage był dostępny zawsze i wszędzie, co nie jest prawdą i nie próbuj zwekslować na inny temat.

JoteR

Data: 2013-05-20 11:45:23
Autor: Pszemol
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote in message news:519a12f3$0$1254$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

Myślę, że to raczej od systemu operacyjnego zależy, konkretnie od
jego wersji, a nie od tego czy zainstalujesz iOS 6 na iP4 czy iP5...

Utopiłem swojego iP5 w wiaderku ze słoną wodą przygotowaną
dopiero co do podmiany w morskim akwarium...

[...]

Do Chrisa. Ty się wtrącasz do dyskusji i się potem boczysz że coś Ci nie pasi.

Zresztą nie odwracaj kota ogonem, strzeliłeś kolejną bzdurę, jakoby tryb mass storage był dostępny zawsze
i wszędzie, co nie jest prawdą i nie próbuj zwekslować na inny temat.

Napisałem tylko tyle, że nie musisz wyciągać pamięci z telefonu
bo większość z nich, z iPhone włącznie, udostępnia fotki przez USB
funkcją pamięci masowej, która jest obsługiwana już przez Windows.

Data: 2013-05-20 19:04:16
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

[...]

No więc czy twój system operacyjny pozwala na komunikację z PC via USB w trybie pamięci masowej, aby można było dostać się do zawartości karty pamięci, bo o tym była mowa? Nie. I taki czy inny system nie ma tu nic do rzeczy.

Utopiłem swojego iP5 w wiaderku ze słoną wodą przygotowaną
dopiero co do podmiany w morskim akwarium...

Twoja sprawa, do czego załatwiasz swoje naturalne potrzeby.

[...]

To odpowiadaj Chrisowi. Wątkowanie potrafisz chyba ogarnąć?

[...]

Obawiam się, że dość oszczędnie gospodarujesz prawdą.

JoteR

Data: 2013-06-09 14:40:38
Autor: Pszemol
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote in message news:519a579b$0$26699$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

Co do tego "o czym była mowa" to warto zacytować co napisał Chris
i co ja mu odpisałem:
[...]

A więc podtrzymuję: iPhone4 czy iPhone5, bez różnicy, obsługuje funkcję
transportu fotek z telefonu na komputer BEZ konieczności posiadania iTunes.

Utopiłem swojego iP5 w wiaderku ze słoną wodą przygotowaną
dopiero co do podmiany w morskim akwarium...

Twoja sprawa, do czego załatwiasz swoje naturalne potrzeby.

Po co te kiblowe tematy? Cierpisz na jakÄ…Å› koprofagiÄ™ czy inne zboczenia?

[...]

Moja odpowiedź była do Chrisa. Ty ją zakwestionowałeś i się czepiasz...

[...]

Obawiam się, że nie masz pojęcia o iPhone... a ja go używam na codzień.

Data: 2013-06-10 11:45:15
Autor: Chris
[...]

?? ale o co chodzi ??

Data: 2013-06-10 11:50:03
Autor: Pszemol
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:kp477c$nhi$1node1.news.atman.pl...
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Odpisałem JoteRowi że moja "mowa" której nie zrozumiał była do Chrisa, do Ciebie :-))

Data: 2013-06-11 11:04:34
Autor: Chris
[...]

Ok to ja kończę wątek bo się pogubiłem :)

Data: 2013-06-11 16:51:53
Autor: Pszemol
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:kp6p72$c5c$1node1.news.atman.pl...
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Ja już też nie pamiętam o co chodziło ale JoteR pierwszy się pogubił :-)

Data: 2013-05-20 08:38:54
Autor: Chris
[...]

SGS nie zgłasza się jako pamięć masowa i tu jest problem, działa to dopiero jak masz root + patch.

Dwa - jeśli komputer firmowy zabezpieczony jest celowo przed podłączaniem
pamięci masowej to chyba to oczywiste że nie powinieneś tam wkładać do
niego również pamięci masowej wyjętej w postaci karty SD.

Czasami trzeba nawet jak jest zabezpieczony, taka polityka korpo że all block ale  i tak trzeba na niego coÅ› wgrać od czasu do czasu ... takie bÅ‚Ä™dne koÅ‚o ... czasami muszÄ™ zrobić jakieÅ› zdjÄ™cie bo np. przysÅ‚ali nam nie to co byÅ‚o w deklaracji a że idzie to np. z zagranicy to nie opÅ‚aca siÄ™ tego odsyÅ‚ać tylko jest zÅ‚omowane wtdey zdjÄ™cie i @ do nich ... ale czemu mam sÅ‚ać te @ z telefonu skoro mogÄ™ to zrobić z komputera  ??

wysÅ‚ać  @ bez potrzeby wysyÅ‚ania tego z telefonu.
To samo zrobiłbyś nie wyjmując karty - telefon zgłasza się komputerowi ze
swoją pamięcią pełną zdjęć tak samo jak USB Flash drive lub digital
camera.

Zrób to w swoim iphonie bez ishitu który trzeba instalować.

Data: 2013-05-20 06:53:47
Autor: Pszemol
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:kncgdv$j72$1node2.news.atman.pl...
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Przykre :-)

[...]

Oprócz e-mail jest jeszcze chmura, przesył przez wifi, kabelek usb itp...

[...]

iTunes służą do większej ilości funkcji - fotki można zebrać z iPhone
bez iTunes.

Data: 2013-05-20 14:07:28
Autor: J.F
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Kabelek USB nie dziala, choc do zdjec moze jeszcze tak.
Wifi tak wprost tez nie dziala, bo wspolnego protokolu brak.
Pozostaje chmura ... Google od chmury jakies tantiemy ciagnie ?

A inne pliki ?

J.

Data: 2013-05-20 11:52:22
Autor: Pszemol
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:519a1201$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
Oprócz e-mail jest jeszcze chmura, przesył przez wifi, kabelek usb itp...

Kabelek USB nie dziala, choc do zdjec moze jeszcze tak.

O zdjęciach rozmawiałem z Chrisem.

Wifi tak wprost tez nie dziala, bo wspolnego protokolu brak.

Co to znaczy "tak wprost"?
Na iPhone jest appek WireShare umożliwiający transfer z przeglądarki
peceta na telefon i spowrotem przez wifi lub bluetooth...

Pozostaje chmura ... Google od chmury jakies tantiemy ciagnie ?

Nie starczy Ci palców na obu rękach aby policzyć wszystkie dziś
oferowane chmury przez wielu providerów - są płatne, są bezpłatne.
Technika bardzo dziÅ› popularna...
BawiÄ… siÄ™ w to w USA nawet sklepy z przyborami biurowymi
i komputerami zachęcając chmurą do kupienia większych usług
backupu czy też obsługi archiwizacji plików...

WireShare o którym wspomniałem wyżej.

Data: 2013-05-20 20:13:44
Autor: J.F.
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
Dnia Mon, 20 May 2013 11:52:22 -0500, Pszemol napisa³(a):
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
Oprócz e-mail jest jeszcze chmura, przesy³ przez wifi, kabelek usb itp...
Kabelek USB nie dziala, choc do zdjec moze jeszcze tak.
O zdjêciach rozmawia³em z Chrisem.

A nie o szerzej pojetych plikach ? P.S. Filmy z kamery sie da, czy to nie zdjecia, wiec nie ?
Wifi tak wprost tez nie dziala, bo wspolnego protokolu brak.
Co to znaczy "tak wprost"?
Na iPhone jest appek WireShare

I to jest wlasnie "nie wprost".

umo¿liwiaj±cy transfer z przegl±darki
peceta na telefon i spowrotem przez wifi lub bluetooth...

Cholernie wygodne, nieprawdaz ? :-P

Pozostaje chmura ... Google od chmury jakies tantiemy ciagnie ?
Nie starczy Ci palców na obu rêkach aby policzyæ wszystkie dzi¶
oferowane chmury przez wielu providerów - s± p³atne, s± bezp³atne.
Technika bardzo dzi¶ popularna...

No ale co - Google ma centa od kazdej i kazdego uzytkownika, ze nic
innego nie zapewnil ?

J.

Data: 2013-06-09 14:43:24
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:wftejv02ofxv$.lk2odfzh85mw$.dlg40tude.net...
[...]

Filmy, zdjêcia - to s± rzeczy dostêpne przez USB bez iTunes.
Telefon iPhone widoczny jest w MS Windows tak samo jak
jaka¶ typowa "digital camera".

[...]

Trudno mi oceniæ bo nie przesy³am plików innych ni¿ fotki...

A mo¿e nic innego user nie chce?

Data: 2013-05-20 15:24:53
Autor: Chris
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
J.F nabazgrał(a):

[...]

Dokładnie tak jest, kabelek nie działa, WiFi brak, chmura to już pakiet danych więc odpada.

Data: 2013-05-20 11:52:48
Autor: Pszemol
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:knd875$b05$1node2.news.atman.pl...
J.F nabazgrał(a):

[...]

Bez wifi to jeszcze masz bluetooth.

Data: 2013-05-21 09:15:18
Autor: Chris
[...]

Czytaj ze zrozumieniem ... brak możliwości podpięcia czegokolwiek do kompa poza flashem .. tak więc twoja rada jest do dupy bo nie zadziała ...

Data: 2013-05-14 09:14:38
Autor: Mr. Misio
[...]

czyli z mojego biurka...

na inne miejsca. Wymienić można np. swój własny komputer,
serwer w biurze, miejsce w "chmurze" - do wyboru do koloru...

czyli nie w szufladach biurka, i dalej nie rozumiem, czemu nie moge kupic dostawki...

tylko musze trzymac fotki po szafach...

Data: 2013-05-08 12:27:57
Autor: AT
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
> 1. czerwona po¶wiata na czarnym tle - nie ma czystej czerni (znika po
aktualizacji, macie egzemplarz z tym problemem)? Nawet po aktualizacji przed tym jak kolor czarny przejdzie w ciemnoniebieski pojawia sie fioletowa poswiata, w ustawieniach systemowych to dobrze widac, sa zmiany kolorow. Moga to byc subpiksele ktore nie wygasaj± - ten blad nie zostal naprawiony

2. Macie wersjê ze snapdragonem. Podobno niektóre modele siê przegrzewaj± do 40st. Wasz tez?;)
3. Problemy z trzymaniem baterii. Na czuwaniu przez noc ¿¿era nawet 80%baterii - mo¿ecie to potwierdziæ?

Ogólnie to s4 ledwo wyszed³ a same problemy ma. Uszkodzony wy¶wietlacz, przegrzewaj±ce siê modele ze snapdragonem (w exynosach podobno nie) oraz problemy z bateri± która wysiada na nicnierobieniu

To co jest dla mnie OGROMN¡ WAD¡ to brak mozliwosci instalowania programow na karcie SD (mam kartê 64GB) w moim modelu 16GB (nie kupowalem w PL) z 16 zostalo dla mnie tylko 9.15GB wiec tak duza karta jest zbednym dodatkowym kosztem... wystarczy po³owa..32GB...

Nie martw siê
wanam lite rom ju¿ zrob³ zrzutê i ma S4kê i ju¿ j± ma,
niebawem bêdzie poprawiona wersj± roma, sam korzystam z tego roma w wersji 6.5 na SIII i znacznie lepiej
siê sprawuje ni¿ oryginalny, tak wiêc polecam ¶ledziæ kolege z maroka

http://wanamlite.com/category/devices/galaxy-s4/

Data: 2013-05-08 12:30:01
Autor: BaX
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
http://antyweb.pl/testujemy-samsung-galaxy-s4-co-chcecie-wiedziec/

wszystkie problemy sgs4 czyli

Na dzien dobry dwa takie i można po wodzie chodzić.

Data: 2013-05-09 17:08:57
Autor: J.F
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
Użytkownik "atm"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Zalezy. Same aplikacje z reguly duze nie sa, a pamieci wewnetrznej sporo, wiec moze co innego da sie na karte przerzucic ?

Bo tak z drugiej strony, masz karte, wymienna, wyciagasz, wsadzasz inna ... i ulubionych aplikacji nie ma :-(
To tez nie jest mile :-)

J.

Data: 2013-05-09 17:11:47
Autor: Mr. Misio
Użytkownik J.F napisał:

Bo tak z drugiej strony, masz karte, wymienna, wyciagasz, wsadzasz inna
... i ulubionych aplikacji nie ma :-(
To tez nie jest mile :-)

ale... wyciagasz karte 8GB, kopiujesz sobie zawartosc na 32GB, wsadzasz nowa karte i masz co miales i duzo wiecej nowego wolnego miejsca...

Data: 2013-05-10 13:32:55
Autor: J.F
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
Użytkownik "Mr. Misio"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Użytkownik J.F napisał:
[...]

Ale wolne miejsce znika i kiedys sobie przypominasz ze masz jeszcze 8G karte w zapasie, wyciagasz, wgrywasz tam co lubisz ... a potem klniesz bo nie mozesz naraz filmu ogladac i samochodu nawigowac :-)

J.

Data: 2013-05-10 14:18:51
Autor: Mr. Misio
Użytkownik J.F napisał:
[...]

No jak znika? 8GB miesci sie na 32GB i jeszcze zostaje hohoho miejsca...

Data: 2013-05-10 15:56:56
Autor: J.F
Użytkownik J.F napisał:
[...]

I myslisz ze na dlugo starczy ? :-)

J.

Data: 2013-05-10 17:25:37
Autor: Mr. Misio
Użytkownik J.F napisał:
[...]

jak nie to sie wymieni 32 na 64 BEZ KONIECZNOSCI zmiany telefonu.

Data: 2013-05-10 17:57:11
Autor: J.F
Użytkownik J.F napisał:
[...]

Moze tak, a moze nie - bo za drogo, bo 64G to juz za duzo, bo nie ma pod reka,
a sobie przypominamy ze 8G lezy nieuzywana :-)

Zreszta tak myslac, to trzeba bylo od razu kupic telefon z 64G, i nie pytac jakie karty obsluguje :-)

J.

Data: 2013-05-10 18:27:33
Autor: Mr. Misio
Użytkownik J.F napisał:
[...]

Taniej i dostepniej niz nowy telefon

a sobie przypominamy ze 8G lezy nieuzywana :-)

No bo zastapila ja 32GB.

Zreszta tak myslac, to trzeba bylo od razu kupic telefon z 64G, i nie
pytac jakie karty obsluguje :-)

a za rok z 250gb :]

Data: 2013-05-09 17:17:16
Autor: ALEX Alpha MR
Dnia Thu, 9 May 2013 17:08:57 +0200, J.F napisał(a):

[...]

Zwłaszcza nawigacja.

a pamieci wewnetrznej sporo, wiec moze co innego da sie na karte przerzucic ?

Bo tak z drugiej strony, masz karte, wymienna, wyciagasz, wsadzasz inna ... i ulubionych aplikacji nie ma :-(

W Symbianie bez problemu dało się "pojawić" aplikacje ze starej karty
pamięci. Mówisz że w Droidzie sie nie da?

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-05-10 05:48:59
Autor: Michal Tyrala
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
On Thu, 9 May 2013 17:17:16 +0200, ALEX Alpha MR wrote:
 Dnia Thu, 9 May 2013 17:08:57 +0200, J.F napisa³(a):

> [...]

 Zw³aszcza nawigacja.

Na pewno myslisz o samej aplikacji? Czy tez moze o mapach?

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-05-10 17:43:55
Autor: ALEX Alpha MR
Dnia Fri, 10 May 2013 05:48:59 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

[...]

 ZwÅ‚aszcza nawigacja.

Na pewno myslisz o samej aplikacji? Czy tez moze o mapach?

To chyba oczywiste że o mapach.

Data: 2013-05-10 17:54:10
Autor: J.F
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
Użytkownik "ALEX Alpha MR"  napisaÅ‚ w
[...]

Mapy byc moze da sie przerzucic, choc akurat bede wysuwal ten sam argument (po co komu nawigacja bez map :-)

A propos - sprawdzal ktos predkosc ? Czy pliki na zewnetrznej karcie sa tak samo szybko czytane jak na wewnetrznej ?

Ale mapy ...  mowa byla o 16 GB, cala Europa ma ~3GB w AM. Kilka nawigacji sie zmiesci, ale po co kilka, nie lepiej jedna dobra ? :-P

J.

Data: 2013-05-10 18:28:06
Autor: Mr. Misio
Użytkownik J.F napisał:
[...]

Pewnikim zalezy to od klasy karty.

Data: 2013-05-10 21:55:11
Autor: ALEX Alpha MR
Dnia Fri, 10 May 2013 17:54:10 +0200, J.F napisał(a):

[...]

Ale mapy to nie luźne pliki tylko integralna część nawigacji. Jak chcesz to
przerzucać? Już pomijając że OS ukrywa takie pliki przed użyszkodnikiem.

A propos - sprawdzal ktos predkosc ? Czy pliki na zewnetrznej karcie sa tak samo szybko czytane jak na wewnetrznej ?

Zapewne wolniej. Ale to gdybanie.

Ale mapy ...  mowa byla o 16 GB, cala Europa ma ~3GB w AM. Kilka nawigacji sie zmiesci, ale po co kilka, nie lepiej jedna dobra ? :-P

A skąd Ci się wzięło kilka nawigacji?

Data: 2013-05-11 15:08:09
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 10 May 2013 17:43:55 +0200, ALEX Alpha MR wrote:
>>> Zalezy. Same aplikacje z reguly duze nie sa,
                   ^^^^^^^^^

 To chyba oczywiste ¿e o mapach.

Tak, oczywiste.

Data: 2013-05-10 10:18:41
Autor: Chris
[...]

NFS Most Wanted - 1,93 GB
Asphalt 7 - 1,62 GB
Inne gierki - średnio 40-50 GB

Data: 2013-05-10 18:34:58
Autor: J.F
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
Użytkownik "Chris"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
J.F nabazgrał(a):
Zalezy. Same aplikacje z reguly duze nie sa, a pamieci wewnetrznej sporo, wiec moze co innego da sie na karte przerzucic ?
NFS Most Wanted - 1,93 GB
Asphalt 7 - 1,62 GB

O Yazoo ... to aby na pewno na telefon ? Czy juz bardziej tablet ?

Inne gierki - średnio 40-50 GB

A tak pare ulubionych tytulow mozesz podrzucic ?

J.

Data: 2013-05-10 10:19:56
Autor: Chris
[...]

Przy okazji, już niebrandowane mamy na magazynie .. jak by kogoś interesowało 2.300 netto wersja i9505

Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry