Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry

Data: 2013-05-08 12:27:57
Autor: AT
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
> 1. czerwona poświata na czarnym tle - nie ma czystej czerni (znika po
aktualizacji, macie egzemplarz z tym problemem)? Nawet po aktualizacji przed tym jak kolor czarny przejdzie w ciemnoniebieski pojawia sie fioletowa poswiata, w ustawieniach systemowych to dobrze widac, sa zmiany kolorow. Moga to byc subpiksele ktore nie wygasają - ten blad nie zostal naprawiony

2. Macie wersję ze snapdragonem. Podobno niektóre modele się przegrzewają do 40st. Wasz tez?;)
3. Problemy z trzymaniem baterii. Na czuwaniu przez noc żżera nawet 80%baterii - możecie to potwierdzić?

Ogólnie to s4 ledwo wyszedł a same problemy ma. Uszkodzony wyświetlacz, przegrzewające się modele ze snapdragonem (w exynosach podobno nie) oraz problemy z baterią która wysiada na nicnierobieniu

To co jest dla mnie OGROMNĄ WADĄ to brak mozliwosci instalowania programow na karcie SD (mam kartę 64GB) w moim modelu 16GB (nie kupowalem w PL) z 16 zostalo dla mnie tylko 9.15GB wiec tak duza karta jest zbednym dodatkowym kosztem... wystarczy połowa..32GB...

Nie martw się
wanam lite rom już zrobł zrzutę i ma S4kę i już ją ma,
niebawem będzie poprawiona wersją roma, sam korzystam z tego roma w wersji 6.5 na SIII i znacznie lepiej
się sprawuje niż oryginalny, tak więc polecam śledzić kolege z maroka

http://wanamlite.com/category/devices/galaxy-s4/

Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry