Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry

Data: 2013-05-09 17:08:57
Autor: J.F
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
Użytkownik "atm"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
To co jest dla mnie OGROMNĄ WADĄ to brak mozliwosci instalowania programow na karcie SD (mam kartę 64GB) w moim modelu 16GB (nie kupowalem w PL) z 16 zostalo dla mnie tylko 9.15GB wiec tak duza karta jest zbednym dodatkowym kosztem... wystarczy połowa..32GB...

Zalezy. Same aplikacje z reguly duze nie sa, a pamieci wewnetrznej sporo, wiec moze co innego da sie na karte przerzucic ?

Bo tak z drugiej strony, masz karte, wymienna, wyciagasz, wsadzasz inna ... i ulubionych aplikacji nie ma :-(
To tez nie jest mile :-)

J.

Data: 2013-05-09 17:11:47
Autor: Mr. Misio
Użytkownik J.F napisał:

Bo tak z drugiej strony, masz karte, wymienna, wyciagasz, wsadzasz inna
... i ulubionych aplikacji nie ma :-(
To tez nie jest mile :-)

ale... wyciagasz karte 8GB, kopiujesz sobie zawartosc na 32GB, wsadzasz nowa karte i masz co miales i duzo wiecej nowego wolnego miejsca...

Data: 2013-05-10 13:32:55
Autor: J.F
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
Użytkownik "Mr. Misio"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Użytkownik J.F napisał:
[...]

Ale wolne miejsce znika i kiedys sobie przypominasz ze masz jeszcze 8G karte w zapasie, wyciagasz, wgrywasz tam co lubisz ... a potem klniesz bo nie mozesz naraz filmu ogladac i samochodu nawigowac :-)

J.

Data: 2013-05-10 14:18:51
Autor: Mr. Misio
Użytkownik J.F napisał:
[...]

No jak znika? 8GB miesci sie na 32GB i jeszcze zostaje hohoho miejsca...

Data: 2013-05-10 15:56:56
Autor: J.F
Użytkownik J.F napisał:
[...]

I myslisz ze na dlugo starczy ? :-)

J.

Data: 2013-05-10 17:25:37
Autor: Mr. Misio
Użytkownik J.F napisał:
[...]

jak nie to sie wymieni 32 na 64 BEZ KONIECZNOSCI zmiany telefonu.

Data: 2013-05-10 17:57:11
Autor: J.F
Użytkownik J.F napisał:
[...]

Moze tak, a moze nie - bo za drogo, bo 64G to juz za duzo, bo nie ma pod reka,
a sobie przypominamy ze 8G lezy nieuzywana :-)

Zreszta tak myslac, to trzeba bylo od razu kupic telefon z 64G, i nie pytac jakie karty obsluguje :-)

J.

Data: 2013-05-10 18:27:33
Autor: Mr. Misio
Użytkownik J.F napisał:
[...]

Taniej i dostepniej niz nowy telefon

a sobie przypominamy ze 8G lezy nieuzywana :-)

No bo zastapila ja 32GB.

Zreszta tak myslac, to trzeba bylo od razu kupic telefon z 64G, i nie
pytac jakie karty obsluguje :-)

a za rok z 250gb :]

Data: 2013-05-09 17:17:16
Autor: ALEX Alpha MR
Dnia Thu, 9 May 2013 17:08:57 +0200, J.F napisał(a):

[...]

Zwłaszcza nawigacja.

a pamieci wewnetrznej sporo, wiec moze co innego da sie na karte przerzucic ?

Bo tak z drugiej strony, masz karte, wymienna, wyciagasz, wsadzasz inna ... i ulubionych aplikacji nie ma :-(

W Symbianie bez problemu dało się "pojawić" aplikacje ze starej karty
pamięci. Mówisz że w Droidzie sie nie da?

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-05-10 05:48:59
Autor: Michal Tyrala
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
On Thu, 9 May 2013 17:17:16 +0200, ALEX Alpha MR wrote:
 Dnia Thu, 9 May 2013 17:08:57 +0200, J.F napisa³(a):

> [...]

 Zw³aszcza nawigacja.

Na pewno myslisz o samej aplikacji? Czy tez moze o mapach?

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-05-10 17:43:55
Autor: ALEX Alpha MR
Dnia Fri, 10 May 2013 05:48:59 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

[...]

 ZwÅ‚aszcza nawigacja.

Na pewno myslisz o samej aplikacji? Czy tez moze o mapach?

To chyba oczywiste że o mapach.

Data: 2013-05-10 17:54:10
Autor: J.F
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
Użytkownik "ALEX Alpha MR"  napisaÅ‚ w
[...]

Mapy byc moze da sie przerzucic, choc akurat bede wysuwal ten sam argument (po co komu nawigacja bez map :-)

A propos - sprawdzal ktos predkosc ? Czy pliki na zewnetrznej karcie sa tak samo szybko czytane jak na wewnetrznej ?

Ale mapy ...  mowa byla o 16 GB, cala Europa ma ~3GB w AM. Kilka nawigacji sie zmiesci, ale po co kilka, nie lepiej jedna dobra ? :-P

J.

Data: 2013-05-10 18:28:06
Autor: Mr. Misio
Użytkownik J.F napisał:
[...]

Pewnikim zalezy to od klasy karty.

Data: 2013-05-10 21:55:11
Autor: ALEX Alpha MR
Dnia Fri, 10 May 2013 17:54:10 +0200, J.F napisał(a):

[...]

Ale mapy to nie luźne pliki tylko integralna część nawigacji. Jak chcesz to
przerzucać? Już pomijając że OS ukrywa takie pliki przed użyszkodnikiem.

A propos - sprawdzal ktos predkosc ? Czy pliki na zewnetrznej karcie sa tak samo szybko czytane jak na wewnetrznej ?

Zapewne wolniej. Ale to gdybanie.

Ale mapy ...  mowa byla o 16 GB, cala Europa ma ~3GB w AM. Kilka nawigacji sie zmiesci, ale po co kilka, nie lepiej jedna dobra ? :-P

A skąd Ci się wzięło kilka nawigacji?

Data: 2013-05-11 15:08:09
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 10 May 2013 17:43:55 +0200, ALEX Alpha MR wrote:
>>> Zalezy. Same aplikacje z reguly duze nie sa,
                   ^^^^^^^^^

 To chyba oczywiste ¿e o mapach.

Tak, oczywiste.

Data: 2013-05-10 10:18:41
Autor: Chris
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
J.F nabazgrał(a):

[...]

NFS Most Wanted - 1,93 GB
Asphalt 7 - 1,62 GB
Inne gierki - średnio 40-50 GB

Data: 2013-05-10 18:34:58
Autor: J.F
Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
Użytkownik "Chris"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
J.F nabazgrał(a):
Zalezy. Same aplikacje z reguly duze nie sa, a pamieci wewnetrznej sporo, wiec moze co innego da sie na karte przerzucic ?
NFS Most Wanted - 1,93 GB
Asphalt 7 - 1,62 GB

O Yazoo ... to aby na pewno na telefon ? Czy juz bardziej tablet ?

Inne gierki - średnio 40-50 GB

A tak pare ulubionych tytulow mozesz podrzucic ?

J.

Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry