Galaxy S7 LAGUUJJEE

Data: 2019-05-24 11:03:42
Autor: J.F.
Galaxy S7 LAGUUJJEE
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ce79df2$0$507$65785112@news.neostrada.pl...
Za namową grupowiczów od pół roku używam Galaxy S7.
Argumentem miał być dobry aparat foto, amoled, solidne wykonanie (choć szkła nie można nazwać solidnym wykonaniem) oraz stabilność i płynność działania Androida na flagowcu w miarę jeszcze młodym.
I co? I du... zbita.
Miesiąc czy dwa temu a może nie zauważyłem kiedy (chyba aktualizacja) zaczęło się coś pier.... Jak mu się da coś trudniejszego do zrobienia typu odpal nawigację i ścisz muzykę ;-) to potrafi zawisnąć.

Dziwne troche.
A sprawdzales np ilosc wolnej pamieci "dyskowej" ?
One maja/wymagaja calkiem sporej rezerwy.

Albo: Kończę rozmowę, patrzę na ekran i dalej czarny ekran przez kilka sekund.

Patrzyles w ustawienia - ma ciekawe opcje typu np rozpoznawanie twarzy, ktore moga sporo utrudniac :-)

Ale z tego co piszesz ... aktualizacja, czy zainstalowales cos dziwnego ?

Piszę to tak w kontekście kupowania wysokiej półki po 2-3 latach od premiery za mniejsze pieniądze.
Chyba nie warto. Może lepiej Redmi 6 NOWY póki jeszcze jest dostępny za porównywalne pieniądze.

Hm, dobrego aparatu bym sie w tym nie spodziewal, ale to nie najwazniejsze kryterium.

Nowy ... wiec jeszcze dobrze nie przetestowany. A support ... taki sobie chyba.

Jeszcze jest wersja - zresetuj calkowicie.

J.

Data: 2019-05-24 13:30:21
Autor: z
Galaxy S7 LAGUUJJEE
Miejsca wolne 26 Giga. Zainstalowałem standardowo 5-7 aplikacji od początku. Nie mam fejsbookoów i innego badziewia za to nawigacja (gps) udostępnianie netu i łączenie się do urządzeń BT bardzo często

PS. Zamiast resetować to wolę go sprzedać albo podarować.
Trzeba mieć jakieś zasady w życiu ;-)
PS. 2. Na co dzień obserwuję 3 sztuki Redmi 4A. Jeden ascetycznie 5 dni na baterii a 2 sztuki przez młokosów. Telefony przeżyły, problemów z serwisem nie było i specjalnych lamentów na płynność też NIE MA.

Galaxy S7 LAGUUJJEE