Galaxy Tab - jest nadzieja na oficjalny polski Gingerbread?

Data: 2011-09-27 08:31:31
Autor: Jeremiasz
Galaxy Tab - jest nadzieja na oficjalny polski Gingerbread?
Witam,

Podoba mi sie ten tablet, my¶lê, ¿e go kupiê, w okolicach 1000 chyba nie ma konkurencji. W ulotkach Samsunga pisz±, ¿e 'aktualizacja do 2.3', tymczasem o niej ni widu ni s³ychu. Napisa³em do nich, to odpowiedzieli, ze jest niedostepna. Ale ani s³owa czy kiedykolwiek bêdzie:-(
Wiem, ¿e s± alternatywne ROMy, ale ich wada to to, ¿e zawsze jest siê skazanym na to co dany autor ROMu do niego nawrzuca³ (na gotowanie samemu jeszcze siê nie porwê;-) )
Jak kto¶ by mia³ jakie¶ info w tym temacie, to bêde wdziêczny.

JA

Data: 2011-09-27 13:12:11
Autor: AL
Galaxy Tab - jest nadzieja na oficjalny polski Gingerbread?
W dniu 2011-09-27 08:31, Jeremiasz pisze:
Witam,

Podoba mi sie ten tablet, my�l�, �e go kupi�, w okolicach 1000 chyba nie ma
konkurencji. W ulotkach Samsunga pisz�, �e 'aktualizacja do 2.3', tymczasem
o niej ni widu ni s�ychu. Napisa�em do nich, to odpowiedzieli, ze jest
niedostepna. Ale ani s�owa czy kiedykolwiek b�dzie:-(
Wiem, �e s� alternatywne ROMy, ale ich wada to to, �e zawsze jest si�
skazanym na to co dany autor ROMu do niego nawrzuca� (na gotowanie samemu
jeszcze si� nie porw�;-) )
Jak kto� by mia� jakie� info w tym temacie, to b�de wdzi�czny.

również czekam - od sierpnia (bo wtedy niby juz miał być dostępny).
Z tym, że ja mam chyba gorzej - wybrałem wersję WiFi (bez 3G) i z tego co widzę Samsung rozdziela te dwa produkty (pomijając już sprawę innych różnic hardwarowych :/ ).

http://www.thegalaxytabforum.com/index.php

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-03 12:23:42
Autor: Mariusz Wozniak
Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j5sb2c$gcp$1@inews.gazeta.pl...
również czekam - od sierpnia (bo wtedy niby juz miał być dostępny).

Bo jest dostepny, tylko nie przez Kiesa. Od wersji XXJQ1 jest juz Ginger 2.3.3.

X.

Data: 2011-10-03 12:47:08
Autor: AL
W dniu 2011-10-03 12:23, Mariusz Wozniak pisze:
[...]

a skad go mozna pobrac (bo moze niepotrzebnie czekam) ?
Czy jest to oficjalna aktualizacja Samsunga?

no i wiesz, ze dla wersji 1010(WiFi) sie to rozni od 3G (1000)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-03 13:14:22
Autor: Mariusz Wozniak
Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j6c3r7$iqp$1@inews.gazeta.pl...
a skad go mozna pobrac (bo moze niepotrzebnie czekam) ?
Czy jest to oficjalna aktualizacja Samsunga?

Tak, to jest oryginalny Samsunga, bez przerobek. Tu masz wszystkie potrzebne informacje:
http://forum.android.com.pl/f177/rom-gingerbread-dla-galaxy-tab-wersja-jq1-67978/
Juz jakis czas temu zainstalowalem i sobie chwale (szczegolnie wydluzony czas baterii).

Ale to jest dla P1000. O P1010 nie mam pojecia, nie interesowalem sie tym modelem.

X.

Data: 2011-10-04 00:40:50
Autor: Mackenzi
On 3 Pa¼, 13:14, "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org> wrote:
U¿ytkownik "AL" <a...@skads.tam> napisa³ w wiadomo¶ci grup

> [...]

baterii).

Ale to jest dla P1000. O P1010 nie mam pojecia, nie interesowalem sie tym

A co jeszcze siê pozmienia³o w tej aktualizacji oprócz optymalizacji w
zjadaniu baterii?
Kurcze, a ja czekam i czekam i doczekaæ siê nie mogê... ;-)
Rozumiem, ¿e w tym romie nie ma ¿adnego brandu (obecnie mam brand Ery).

Data: 2011-10-04 09:55:34
Autor: AL
W dniu 2011-10-04 09:40, Mackenzi pisze:
[...]

komorke od HTC mam zaktualizowana z 2.2 (froyo) do 2.3.3 (gingerbeard) niecaly miesiac od momentu jej zakupienia i ja tam widze sporo zmian na plus (interfejs/dzialanie/dostep do niektorych funkcji).
Podobnych zmian oczekuje od samsunga, ktorego GalaxyTaba kupilem pol roku wczesniej niz HTC - a o aktualizacji ni widu jak na razie (tylko slychu)

--
pozdr
Adam (AL)

Galaxy Tab - jest nadzieja na oficjalny polski Gingerbread?