Galaxy czy Alahambra ?

Data: 2009-07-12 11:11:13
Autor: Czabu
Galaxy czy Alahambra ?

Użytkownik "mihoo" <mihookoz@gmail.com> napisał w wiadomości news:f9e2e2ba-7fb1-4c3e-9535-2dc687046c40j9g2000vbp.googlegroups.com...
Witam!

Przymierzam się do zakupu nowego auta van oczywiście diesel. Byłem w
salonie Forda i Seata i wizualnie podoba mi się Galaxy. Potrzebuję
auta na koniec sierpnia ponieważ wybieram się w 6 osób do Chrowacji i
tu jest problem. Galaxy bez czujnika parkowania, przyciemnianych szyb
oraz relingów ( 6 osób to gdzie bagaże ) jest też droższy ale dostępny
na sierpień, natomiast seat ma to czego nie ma galaxy i jest tańszy. I
teraz co wybrać galaxy czy alhambrę. Galaxy to silnik 2.0 TDCi 140KM a
w seacie 2.0 TDI 140KM.

Jakiej odpowiedzi oczekujesz? Twierdzisz, że potrzebujesz samochodu na koniec sierpnia. Jeżeli to jest warunek bezwzględny, to Alhambra odpada. Jeżeli nie, to Alhambra jest tańsza i lepiej wyposażona, więc teoretycznie opłaca się na nią poczekać. Oczekujesz, że ktoś na grupie za Ciebie zadecyduje czy masz jechać na wakacje?

Pozdrawiam
Czabu

Galaxy czy Alahambra ?