GalaxyS2 i9100 jak wgrać nowszego androida?

Data: 2016-08-11 21:12:45
Autor: z
GalaxyS2 i9100 jak wgrać nowszego androida?
Chciałbym na galaxy uruchomić pokemony (znaczy syn) :-)
Wymagany jest nowszy android. Podobno też będzie płynniej działał. Dlatego walczę :-)

Co bym nie próbował wgrywać przez CWM to zawsze wywala
error .. (status 7)
Edytowałem nawet skrypty usuwając linie wg poradnika i dalej (status 7)

Potrafię  Odinem wgrać soft oryginalny (już sukces)
Potrafię wgrać nowszy CWM ale nie na stałe tylko uruchomiony z kartySD
Przekopałem setki stron :-) i efekt ciągle ten sam

Robiłem jakiegoś roota z poziomu systemu.

Nie mogę znaleźć nowszego softu do wgrania przez Odina.
Cyanogenmody są z rozszerzeniem zip. Do Odina się nie nadają

Na serwerach pousuwane, ciężko coś znaleźć

Mam coś uwalone?

Data: 2016-08-12 08:51:08
Autor: Chris
W dniu 2016-08-11 o 21:12, z pisze:
Chciałbym na galaxy uruchomić pokemony (znaczy syn) :-)
Wymagany jest nowszy android. Podobno też będzie płynniej działał.

Mam w szafie jeszcze SGS2 i też zastanawiałem się czy nie dać czegoś szybszego ale co by tam nie robić to na pokemony i tak nie starczy mocy :)
Ten telefon to już tylko do dzwonienia został.
Jedynie gdzie możesz czegoś jeszcze szukać to XDA:

http://forum.xda-developers.com/galaxy-s2

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-08-12 10:49:01
Autor: Marek
On Thu, 11 Aug 2016 21:12:45 +0200, z <z@z.pl> wrote:
Chciałbym na galaxy uruchomić pokemony (znaczy syn) :-)

Przecież sgs2 miał oficjalny update ota do 4, po co kombinować?

--
Marek

Data: 2016-08-12 15:19:25
Autor: atm
On 12.08.2016 10:49, Marek wrote:
On Thu, 11 Aug 2016 21:12:45 +0200, z <z@z.pl> wrote:
Chciałbym na galaxy uruchomić pokemony (znaczy syn) :-)

Przecież sgs2 miał oficjalny update ota do 4, po co kombinować?

Roznice robi chyba wersja po przecinku. Najnowsza oficjalna nie lapie sie.

Data: 2016-08-12 20:13:17
Autor: z
W dniu 2016-08-12 o 15:19, atm pisze:
Roznice robi chyba wersja po przecinku. Najnowsza oficjalna nie lapie sie.

Musi być 4.4...

Jestem po kilku nowszych softach.
Wrażenia: działają jeszcze gorzej niż oryginalny chociaż w sieci chwalili i jest dużo wodotrysków.
Dokładniej przetestowałem jakiegoś Slima. Gubi wifi, aplikacje np. do radia internetowego się wywalają, dźwięk się potrafi przycinać, dłużej łapie gpsa.
Pokemon Go nie mogę dalej zainstalować.
Być może dlatego że to znowu kilku godzin nauki wymaga :-)

Generalnie cienko to widzę. Mam tablet 7 calowy ale dość nieporęczny do tej gry a i tak wali komunikatem że sprzęt jest nieodpowiedni.
Pewnie chodzi o rozdzielczość bo Android 4.4.4 ale znowu na Atomie aż się boję znowu jakiejś niekompatybilności :-)

Pewnie zastanawiacie się po co to wszystko? :-)
To jedyna gra która wyciąga potomka z domu i zmusza do wysiłku fizycznego. Muszę to docenić :-)

Aktualnie testuję cm-11-20141115-SNAPSHOT-M12-i9100.zip
Trzymajcie kciuki :-)

Data: 2016-08-13 06:29:54
Autor: z
W dniu 2016-08-12 o 20:13, z pisze:

Aktualnie testuję cm-11-20141115-SNAPSHOT-M12-i9100.zip

Jest dobrze :-)
Wszystko działa. Chodzi dość płynnie.
Jest postęp co do oryginału i pewnie więcej pamięci zostanie po wgraniu minimalnego pakietu aplikacji.
Warto było. Jednak Androida da się używać ;-)
Ciekawe czy uda mi się to samo z tabletem.

Data: 2016-08-13 14:13:32
Autor: AL
On 2016-08-12 20:13, z wrote:

Pewnie zastanawiacie się po co to wszystko? :-)
To jedyna gra która wyciąga potomka z domu i zmusza do wysiłku
fizycznego. Muszę to docenić :-)

co za czasy, aby gra w telefonie byla jedyną zachętą do ruchu  ..... :)

doceniam wręcz, że mój potomek (15lat) chętnie idzie sam na rower, na skatepark z hulajnogą, na wspinaczkę skałkową do hali a jak mu powiem, że jadę nad jezioro na dechę to też chętnie pojedzie (do tego, że specjalnie dokupiłem drugi komplet do winsurfingu), z nartami podobnie (wdrażam go od roku w skitury).

Może czas na zdyscyplinowanie małego do ruchu wspólnymi wyprawami ... gdziekolwiek?
:-D

Data: 2016-08-13 18:51:36
Autor: z
W dniu 2016-08-13 o 14:13, AL pisze:
To jedyna gra która wyciąga potomka z domu i zmusza do wysiłku
fizycznego. Muszę to docenić :-)

co za czasy, aby gra w telefonie byla jedyną zachętą do ruchu  ..... :)

Jeszcze raz przeczytaj ale ze zrozumieniem zdanie które komentujesz :-)

Data: 2016-08-13 18:56:21
Autor: Czarek

W dniu 13.08.2016 o 18:51, z pisze:
[...]

Zgadza się, przeczytaj jeszcze raz zdanie, które komentujesz (tylko ze zrozumieniem) ;-)

--
Czarek

Data: 2016-08-13 21:43:44
Autor: AL
On 2016-08-13 18:51, z wrote:
[...]

wyprowadz mnie z błędu:
twój potomek nie lubi ruchu i wysiłku fizycznego, natomiast ta gra pomaga mu to przezwyciężyć, w związku z tym starasz się i dwoisz jak możesz - jako dobry rodzic - by nie nie stracił zapału i stąd m.in. ten wątek.

Data: 2016-08-13 22:57:05
Autor: z
W dniu 2016-08-13 o 21:43, AL pisze:
[...]

Jak już musimy brnąć w ideologię ;-)

Wtręd o pokemonach to taki pretekst do naprawienia tak bylejako działających u mnie w domu urządzeń z androidem. Wku... mnie niemiłosiernie jak muszę znosić humory, lagi i zacięcia tego systemu.
Jako że pokemony wymagają nowszego a syn ładnie poprosił to zamiast lecieć do sklepu i kupować nowego flagowca czy innego ajfona ;-)
postanowiłem pogrzebać w softach jak to za dawnych czasów bywało z różnymi tunerami, urządzeniami czy zwykłymi blaszakami na których próbowałem np. linuxy :-)
Poszło mi gorzej niż rok temu (już kiedyś grzebałem w tym Samsungu) bo pliki z softami około wersji 4.4 zazwyczaj już pousuwane a pamięć już nie taka :-)

Jako zagorzały "antygracz" (no dobra, kiedyś grałem w f15 na XT a później jakiego Colina) zaintrygowały mnie pokemony (dzieciak kiedyś oglądał i zbierał) i ich specyficzna właściwość której chyba do tej pory nie wymyślono. Moi znajomi też są pod wrażeniem i nie potępiają w czambuł tak jak innych "wspaniałych nowoczesnych produkcji" tfuu :-)

Łot i cała ideologia. Syn może z kolegami pójść w miasto WRÓĆ! (znaczy na osiedlowy plac) :-) z telefonem wartym może 100 zł. Do tej pory nie nosił bo uważałem że mu jest nie potrzebny.

Może być? :-)

Data: 2016-08-13 23:09:24
Autor: z
GalaxyS2 i9100 jak wgrać nowszego androida?
A wracając do tematu. :-)
Jednak problemy z wifi nadal występują.
Często jest problem z uwierzytelnianiem. Wszystko ustawione prawidłowo ale po restarcie telefonu nie łączy automatycznie z wifi.
Po wskazaniu "połącz" - błąd uwierzytelniania.
Gdy zrestartuję ponownie telefon już jest OK. I tak do następnego restartu albo zmiany źródła internetu.

PS. "Zapominałem" już sieć i wpisywałem hasło od nowa.

Data: 2016-08-14 18:54:48
Autor: z
GalaxyS2 i9100 jak wgrać nowszego androida?
Dla potomności :-)

Jaki soft GalaxyS2 i9100?

cm-12.1-20151116-SNAPSHOT-YOG7DAO1JN-i9100.zip
+
gapps-5.1-2015-04-20-15-56-24.zip

Data: 2016-08-12 12:00:42
Autor: you jump on top of my dick
Golasy S2 i9100 jak wgrać nowszego androjolopa?
z wrote:
Chciałbym
Wymagany jest
Co bym nie próbował
error ..
Edytowałem nawet
Potrafię
Potrafię

guzik prawda!

Przekopałem setki stron

trzeba orac!

Mam coś uwalone?

napewno... to co w czaszce!

tu! -> https://goo.gl/6lsnlt

Data: 2016-08-12 06:43:45
Autor: z
Golasy S2 i9100 jak wgrać nowszego androjolopa?
W dniu 2016-08-12 o 05:00, you jump on top of my dick pisze:

tu! -> https://goo.gl/6lsnlt

Dzięki za pomoc. Nie na temat bo to umiem i złośliwie po niemiecku :-)

Pomogło to samo co robiłem wcześniej tylko że zadziałało za którymś razem ze starszą wersją Cyanogenmoda 09.
Nadal pozostaje pytanie który soft jest najlepszy? na którym wszystko działa i płynnie.

Jak na razie mam problem z Horizon.go na Slimie

GalaxyS2 i9100 jak wgrać nowszego androida?