Galeria: Norwegia, Folgefonna 12 maj

Data: 2009-05-14 15:06:49
Autor: blackone
Galeria: Norwegia, Folgefonna 12 maj
Witam:-)
We wtorek bylismy na nartach na Folgefonnie - taka miejscowka w
Norwegii - z widokiem na fjord, z lodowcem.
12,5 metra sniegu (to nie pomylka!), swiezy puch po calotygodniowych
opadach i  slonce:-)
Fotki mozna obejrzec tutaj:
http://www.pbase.com/blackone/folgefonna_12052009
Bardzo przyjemnie sie jezdzi w swiezym puchu w polowie maja:-DDD

W sobote ma byc slonecznie i bardzo wietrznie, wiec wybieramy sie tam
znowu - z kite'ami. O ile nas nie wywieje, bedzie relacja;-)

W tym tygodniu na Folgefonna Fields Productions kreci film nartowo-
deskowy. Gosciem na Folgefonna jest miedzy innymi ugrillowany na
sloncu Jon Olsson - jeden z najlepszych jibberow na swiecie.
Co zdarzyli nakrecic - mozna obejrzec tutaj:
http://www.jon-olsson.com/
filmy z 12 i 14 maja:-)
Troche zbednego gadania, ale i sporo fajnych ujec. Jon Olsson w wersji
zwyklej - czyli latajacej, w wersji mniej typowej - czyli na
slalomkach i ...na snowboardzie (!)

podrawiam z Polnocy:-)
Gosia

Data: 2009-05-15 13:07:53
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

NienawidzÄ™ CiÄ™ za takie posty!
;-)

zyga

Data: 2009-05-15 05:53:50
Autor: blackone
Galeria: Norwegia, Folgefonna 12 maj
On 15 Mai, 13:07, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
> We wtorek bylismy na nartach na Folgefonnie - taka miejscowka w
> Norwegii - z widokiem na fjord, z lodowcem.
> 12,5 metra sniegu (to nie pomylka!), swiezy puch po calotygodniowych
> opadach i  slonce:-)

Nienawidzę Cię za takie posty!
;-)

Jutro musze wyprodukowac wiecej takich denerwujacych zdjec;-)

pozdrowcia
Gosia

Data: 2009-05-15 23:45:22
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

To ja rower nowy sobie sprawiłem, by na ¶niegu szybciej i z bardziej stromych stoków zjeżdżać, dzi¶ mi się kto¶ pochwalił, że kilka dni temu z polskiej ¶więtej góry zjeżdżał na rowerze, "po betonie"...a ty mi tu takie posty piszesz.
Byle do zimy, bo w tym roku na lodowiec mnie nie będzie stać.

zyga

Data: 2009-05-17 09:36:36
Autor: blackone
On 15 Mai, 14:53, blackone <black...@poczta.onet.pl> wrote:

> Nienawidzę Cię za takie posty!
> ;-)

Jutro musze wyprodukowac wiecej takich denerwujacych zdjec;-)

relacji nie bedzie niestety - wialo za mocno na lodowcu mimo
bechmurnego nieba i +10 stopnie na wysokosci 1400mnpm i kitowania nie
bylo: 22m/s :-/
Czekam do nastepnego weekendu, lodowiec nie ucieknie, a poki co
cwiczymy z malym kitem na trawie;-)

pozdrowcia
Gosia

Data: 2009-05-15 23:14:40
Autor: piter bolszoj

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:gujhev$moj$1news.interia.pl...

NienawidzÄ™ CiÄ™ za takie posty!

Te fotki to jakas totalna abstrakcja- równie dobrze mogłaby przesłać zdjęcia z Księżyca. ;)

pozdr.

p.

Galeria: Norwegia, Folgefonna 12 maj