Ga³ka zmiany biegów

Data: 2010-03-21 16:11:36
Autor: to
Ga³ka zmiany biegów
Szukam, szukam i nie mogę znaleźć...

Potrzebuje uniwersalną gałkę zmiany biegów. Musi być symetryczna (czyli po prostu "kula", nie może być wyprofilowana do przodu itp.) i najlepiej pokryta czarną skórą, ew. cała metalowa, ale nie z połyskiem, tylko matowa.

Widział może ktoś z Was coś takiego? Przeszukałem pół internetu i wszystkie akcesoryjne wyglądają strasznie odpustowo.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-21 18:46:28
Autor: Robson
Gałka zmiany biegów
Potrzebuje uniwersalną gałkę zmiany biegów. Musi być symetryczna (czyli
po prostu "kula", nie może być wyprofilowana do przodu itp.) i najlepiej
pokryta czarną skórą, ew. cała metalowa, ale nie z połyskiem, tylko

Idz na szrot i poszukaj starego fiata 125p, z 4-biegowa skrzynia, tam byla idealna kulka z bakelitu. Obszycie skora to juz pikus ;)

Data: 2010-03-21 20:21:13
Autor: Marcin Jan
Gałka zmiany biegów
Robson pisze:
[...]

coś mi się wydaje że te fiaty to już dawno w hucie przerobione.
pozdrawiam
marcin

Data: 2010-03-21 20:39:31
Autor: Lewis
Gałka zmiany biegów
Użytkownik "Marcin Jan" <tonieemail@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ho5rkk$psl$1mx1.internetia.pl...
Robson pisze:
[...]

Sprzeczność! Widziałem kilka takich ostatnio "w akcji", i to całkiem ladnie zachowanych.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-03-21 20:41:04
Autor: Pan Piskorz
Gałka zmiany biegów
byla idealna kulka z bakelitu.

Chyba w bardzo starych,
w 1985 była już taka "współczesna" z nadrukowanumi biegami,
ale na pewno do przodu wyprofilowana nie była.

Nie wiem jak bardzo uniwersalna jest z Tucsona, ale do przodu wyprofilowana nie jest,
w mojej wersji pokryta gumÄ….
P.

Data: 2010-03-21 20:55:36
Autor: Lewis
Gałka zmiany biegów
Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:ho5sof$5cp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Taką idealnie kulistą można kupić w sklepie z częściami do maszyn rolniczych :D Za max 6zł

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-03-21 21:39:05
Autor: to
Ga³ka zmiany biegów
Lewis wrote:

Taką idealnie kulistą można kupić w sklepie z częściami do maszyn
rolniczych :D Za max 6zł

Tylko jak to potem zamontować? Dlatego szukam takiej uniwersalnej, z zestawem montażowym. Nie mam gwintu więc seria odpada.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-22 00:02:42
Autor: J.F.
Ga³ka zmiany biegów
On 21 Mar 2010 22:39:05 +0100,  to wrote:
Lewis wrote:
Tak± idealnie kulist± mo¿na kupiæ w sklepie z czê¶ciami do maszyn
rolniczych :D Za max 6z³

Tylko jak to potem zamontowaæ? Dlatego szukam takiej uniwersalnej, z zestawem monta¿owym. Nie mam gwintu wiêc seria odpada.

Poxyline sobie kup a nie galke :-P

J.

Data: 2010-03-21 21:16:00
Autor: Adam P³aszczyca
Ga³ka zmiany biegów
Dnia 21 Mar 2010 17:11:36 +0100, to napisa³(a):

Widzia³ mo¿e kto¶ z Was co¶ takiego? Przeszuka³em pó³ internetu i wszystkie akcesoryjne wygl±daj± strasznie odpustowo.

Tak, dowolna potraktowana papierem ¶ciernym ;)

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688

Data: 2010-03-21 21:40:21
Autor: to
Ga³ka zmiany biegów
Adam PÅ‚aszczyca wrote:

Widział może ktoś z Was coś takiego? Przeszukałem pół internetu i
wszystkie akcesoryjne wyglÄ…dajÄ… strasznie odpustowo.

Tak, dowolna potraktowana papierem ściernym ;)

Jest to pewien pomysł, bo w ten sposób potraktowałem drążek, ale takie rozwiązanie to w ostateczności, zdecydowanie wolałbym skórzaną, bo do metalowej łatwo przymarznąć zimą. ;)

--
cokolwiek

Data: 2010-03-21 22:21:34
Autor: DoQ
Gałka zmiany biegów
to pisze:
[...]

Tez takiej szukam... Najblizsza temu byla ta:
http://allegro.pl/item968913617_galka_momo_nero_skora_s_czarne_aluminium.html
Niestety ten żółty napis i "śrubki" :/

Ale chyba kupie taka, od 307(CC) tylko ze ze skrzynia V i tradycyjnym wstecznym. http://allegro.pl/item947726751_galka_lewarek_linka_biegow_peugeot_307_cc_2_0_06r.html
Nowe oryginalne nie sa jakos kosmicznie drogie.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-03-21 21:38:12
Autor: to
Ga³ka zmiany biegów
DoQ wrote:

Tez takiej szukam... Najblizsza temu byla ta:
http://allegro.pl/
item968913617_galka_momo_nero_skora_s_czarne_aluminium.html
Niestety ten żółty napis i "śrubki" :/

WyglÄ…da dobrze, ale z cenÄ… to niestety mocno przesadzili...

[...]

Niestety u mnie, po moich magicznych przeróbkach, oryginalna już nie pasuje i stąd te poszukiwania. Obecnie mam podobną do tej:

http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/964/76/05/964760524

Nie jest zła, ale denerwują mnie te udziwnienia po bokach...

--
cokolwiek

Data: 2010-03-21 22:48:32
Autor: Lewis
Gałka zmiany biegów
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ba691c4news.home.net.pl...

Niestety u mnie, po moich magicznych przeróbkach, oryginalna już nie
pasuje i stÄ…d te poszukiwania. Obecnie mam podobnÄ… do tej:
http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/964/76/05/964760524
Nie jest zła, ale denerwują mnie te udziwnienia po bokach...

http://allegro.pl/item966689827_galka_zmiany_biegow_impreza_sti_5_bieg_skora.html

może taka?

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=130552&sid=f7d21d46ebb7dd011da0af10b561d6be
albo poszukaj tych właśnie tytanowych od wersji STI, były jeszcze takie ladne okrągłe całe gładziutkie, kolega ma włożoną taka w Clio, tylko że zimą to nieco denerwuje.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-03-21 22:33:15
Autor: to
Ga³ka zmiany biegów
Lewis wrote:

http://allegro.pl/
item966689827_galka_zmiany_biegow_impreza_sti_5_bieg_skora.html

może taka?

Za drogo no i pozostaje pytanie jak to zamontować... Subaru ma pewnie nagwintowany drążek i bardzo możliwe, że o innej średnicy niż mój...

[...]
zimÄ… to nieco denerwuje.

Jak ją tam zamontował? Pasował gwint (?) czy coś rzeźbił?

--
cokolwiek

Data: 2010-03-21 23:44:57
Autor: Lewis
Gałka zmiany biegów
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ba69eab$1news.home.net.pl...
Lewis wrote:
[...]

Rzeźbil ale co i jak dokładnie to nie wiem, nie wnikałem. Galka sama w sobie wygląda nietuzinkowo, to chyba jakas amerykańska wersja Imprezy WRX STI nie wiem dokladnie.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-03-21 22:53:26
Autor: DoQ
Gałka zmiany biegów
to pisze:

http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/964/76/05/964760524 Nie jest zła, ale denerwują mnie te udziwnienia po bokach...

No wlasnie :/
Dlatego chyba jednak kupie cala aluminiowa od 307cc...

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-21 23:33:26
Autor: Borys Pogore³o
Ga³ka zmiany biegów
Dnia 21 Mar 2010 17:11:36 +0100, to napisa³(a):

Potrzebuje uniwersaln± ga³kê zmiany biegów. Musi byæ symetryczna (czyli po prostu "kula", nie mo¿e byæ wyprofilowana do przodu itp.) i najlepiej pokryta czarn± skór±, ew. ca³a metalowa, ale nie z po³yskiem, tylko matowa.

http://allegro.pl/item940335420_alfa_romeo_156_galka_zmiany_biegow_benzyna.html

Tylko znajd¼ mniej zajechan± ;)

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-03-21 22:41:17
Autor: to
Ga³ka zmiany biegów
Borys Pogoreło wrote:

http://allegro.pl/
item940335420_alfa_romeo_156_galka_zmiany_biegow_benzyna.html

Tylko znajdź mniej zajechaną ;)

Wygląda dobrze ale jest chyba wygięta do przodu. Uderzałbym dłonią w konsolę przy wbijaniu niektórych biegów. ;-)

--
cokolwiek

Data: 2010-03-21 23:47:35
Autor: Borys Pogore³o
Ga³ka zmiany biegów
Dnia 21 Mar 2010 23:41:17 +0100, to napisa³(a):

Tylko znajd¼ mniej zajechan± ;)

Wygl±da dobrze ale jest chyba wygiêta do przodu. Uderza³bym d³oni± w konsolê przy wbijaniu niektórych biegów. ;-)

 Nie znam a¿ tak dok³adnie 156, ale w 159 jest to kulka. Wiêc pewnie
wcze¶niej by³o podobnie. Przejrzyj inne aukcje, pewnie bêd± zdjêcia pod
innym k±tem.

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-03-22 08:24:20
Autor: szwagier
Gałka zmiany biegów
to pisze:
[...]

Bila. Od bilarda, rzecz jasna :D
Czarna, z 'osemka" na wierzchu. Tylko trzeba nawiercic i wprowadzic gwint do srodka :]

szwagier

Ga³ka zmiany biegów