Galop infalcyjny

Data: 2016-09-13 18:45:12
Autor: Ciemny Lud
Galop infalcyjny
http://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/podwyzki-w-sklepach-przez-program-500-inflacja/pc8efrd

Przez 500 + wszystko zdrożeje. Rząd się cieszy."

A wy PiS-owskie barany też się cieszycie?

CL

Data: 2016-09-18 08:02:19
Autor: Zenek Kapelinder
Galop infalcyjny
Beda i obnizki. Dawni ubecy co im jeszcze nie zabrali dostana mniej. Te 10 zlotych to dla tych co maja siedemset zlotych bedzie wliczone do wyrownania bazy do tysiaca czy 1010 dostana? Pewno znowu bedzie jednorazowo gratis od 400 zlotych do 100 w jakis widelkach niskich emerytur. Kolejna dobra zmiana to ze mundurowi dostana swoja mundurowa emeryture jak dociagna z wiekiem jak reszta do ustawowego wieku emerytalnego. Maja miec ta emeryture za zaslugi liczona jakos ekstra ale jak zrezygnuja z pracy w mundurze wczesniej albo ze wzgledu na inne wzgledy beda musieli zmienic prace to nie beda mieli wczesniej niz inni emerytury.

Data: 2016-09-18 08:03:57
Autor: Zenek Kapelinder
Galop infalcyjny

Data: 2016-09-18 08:26:06
Autor: Dziamgot Niestrudzony
Galop infalcyjny
użytkownik Ciemny Lud napisał:
http://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/podwyzki-w-sklepach-przez-program-500-inflacja/pc8efrd

Przez 500 + wszystko zdrożeje. Rząd się cieszy."

A wy PiS-owskie barany też się cieszycie?

Te, podobno w Agorze zwalniajo ludzi? W związku ze zmianami wydawca redukował zespół.

więc w niektórych miastach z pojedynczymi osobami musimy się niestety rozstać
mówił wtedy szef redakcji lokalnych ,,GW" Wojciech Bartkowiak.

Piszta do Sorosa o zapomogę, może znów wykupi 11,5% akcji.

Data: 2016-09-20 18:08:39
Autor: z
Galop infalcyjny
W dniu 2016-09-20 o 17:18, Pajdak pisze:
Pytanie było czy się baranie cieszysz, że wszystko zdrożeje? ;-)))

Ja się cieszę bo deflacja jest podobno zła dla gospodarki :-)

Data: 2016-09-20 11:28:50
Autor: Zenek Kapelinder
Galop infalcyjny
Deflacje masz od dawna w lbie. Dlatego tam tak pusto.

Data: 2016-09-20 20:48:32
Autor: z
Galop infalcyjny
Deflacje masz od dawna w lbie. Dlatego tam tak pusto.

Te Zenek... Zabłysło się NIE :-)

Data: 2016-09-20 17:25:33
Autor: Budzik
Galop infalcyjny
Użytkownik z z@z.pl ...

Ja się cieszę bo deflacja jest podobno zła dla gospodarki :-)

Coś w tym jest.
Byle inflacja nie skoczyła bardziej niz jakies zdrowe 1%.

Data: 2016-09-20 19:38:31
Autor: u2
Galop infalcyjny
W dniu 2016-09-20 o 19:25, Budzik pisze:
Użytkownik z z@z.pl ...

Ja się cieszę bo deflacja jest podobno zła dla gospodarki :-)

Coś w tym jest.
Byle inflacja nie skoczyła bardziej niz jakies zdrowe 1%.

zdrowe bucuś jest 3-5%

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-09-20 20:26:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
Galop infalcyjny
W dniu wtorek, 20 września 2016 19:39:09 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2016-09-20 o 19:25, Budzik pisze:
> Użytkownik z z@z.pl ...

> Coś w tym jest.
> Byle inflacja nie skoczyła bardziej niz jakies zdrowe 1%.

zdrowe bucuś jest 3-5%

Gówno nie zdrowe. 3% maximum. 5% zżera oszczędności i inne papiery wartościowe
i deklasuje drobnomieszczanina, który nie może już żyć z uciułanego kapitału.

Data: 2016-09-20 21:13:01
Autor: Budzik
Galop infalcyjny
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Ja się cieszę bo deflacja jest podobno zła dla gospodarki :-)

Coś w tym jest.
Byle inflacja nie skoczyła bardziej niz jakies zdrowe 1%.

zdrowe bucuś jest 3-5%

Słyszałem, ze dobra jest minimalna ale wieksza od zera, ze dobra jest w granicach 1%, ze dobra jest na poziomie 2-3%, ale ze 3-5 to nie słyszałem.
Podasz zródła?

Data: 2016-09-21 08:37:08
Autor: Trefniś
Galop infalcyjny
W dniu .09.2016 o 23:13 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Ekonomiści tak piszą?

"Matematyka nie może wypełnić życia, ale jej nieznajomość niejednemu już  wypełniła (ex. gratum dendrometrzy i ekonomiści)" - Hugo Steinhaus,  Słownik racjonalny

Wprawdze Żyd, ale z piękną polską kartą patriotyczną. Jeden z twórców  polskiej szkoły matematycznej.
Miałem okazję poznać jego uczniów.

--
Trefniś

Data: 2016-09-21 18:14:02
Autor: u2
Galop infalcyjny
W dniu 2016-09-21 o 08:37, Trefniś pisze:
Wprawdze Żyd, ale z piękną polską kartą patriotyczną. Jeden z twórców
polskiej szkoły matematycznej.
Miałem okazję poznać jego uczniów.

Banacha poznałeś ?:)

Data: 2016-09-21 22:35:14
Autor: Trefniś
Galop infalcyjny
W dniu .09.2016 o 18:14 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Potencjalnie mogła poznać go moja rodzina. Jak i samego Steinhausa.
Ja poznałem jego wrocławskich uczniów.

"Matematyk zrobi to lepiej"
H.S.

--
Trefniś

Data: 2016-09-22 09:44:58
Autor: u2
Galop infalcyjny
W dniu 2016-09-21 o 22:35, Trefniś pisze:
Banacha poznałeś ?:)

Potencjalnie mogła poznać go moja rodzina. Jak i samego Steinhausa.
Ja poznałem jego wrocławskich uczniów.

no to gratuluję, przynajmniej wiesz co to jest ścisłe rozumowanie:)

Data: 2016-09-21 14:53:02
Autor: Pajdak
Galop infalcyjny
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA689EBD93D4E5budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Nie liczysz że ten cymbał poda jakieś źródła. Jak filip z konopi wystrzeli ze swoją rewelacją i w nogi. Płacą mu od wrzutki więc chłopina z posuwalskiej wiochy dorabia do skromnej ubeckiej emerytury.

--
Lepudruk

Data: 2016-09-21 16:00:33
Autor: Budzik
Galop infalcyjny
Użytkownik Pajdak ananim@dwarfs.org ...

[...]

Oczywiście ze nie liczę.

Jak filip z konopi
wystrzeli ze swoją rewelacją i w nogi.

Nie przesadzaj, da jeszcze koncert przedrzeźniania, obrażania i rzucania wyzwisk podsumowując swoje kiepskie wychowania połaczene z dziecinnoscia.
Nic nowego.

Data: 2016-09-21 18:15:55
Autor: u2
Galop infalcyjny
W dniu 2016-09-21 o 18:00, Budzik pisze:
> Nie liczysz że ten cymbał poda jakieś źródła.
Oczywiście ze nie liczę.

no tak bucuś lubi innych uczyć kultury, ale pajdaka cymbała lekko przełyka:)

Data: 2016-09-21 14:50:15
Autor: Pajdak
Galop infalcyjny
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:57e15f09$0$5162$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-09-20 o 17:18, Pajdak pisze:
Pytanie było czy się baranie cieszysz, że wszystko zdrożeje? ;-)))

Ja się cieszę bo deflacja jest podobno zła dla gospodarki :-)

Pogadaj o tym z Zenkiem ;-))

--
Lepudruk

Data: 2016-09-18 16:27:23
Autor: A. Filip
Galop infalcyjny [PLN nie będzie miał problemów USD i EUR]
"Ciemny Lud" <noreply@ciemny.lud.kupi.to> pisze:
http://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/podwyzki-w-sklepach-przez-program-500-inflacja/pc8efrd

Przez 500 + wszystko zdrożeje. Rząd się cieszy."

A wy PiS-owskie barany też się cieszycie?

CL

Czyli RP3 nie ma problemu USD i EUR że inflacja jest _za niska_? :-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Galop infalcyjny