Galop infalcyjny

Data: 2016-09-18 08:26:06
Autor: Dziamgot Niestrudzony
Galop infalcyjny
użytkownik Ciemny Lud napisał:
http://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/podwyzki-w-sklepach-przez-program-500-inflacja/pc8efrd

Przez 500 + wszystko zdrożeje. Rz±d się cieszy."

A wy PiS-owskie barany też się cieszycie?

Te, podobno w Agorze zwalniajo ludzi? W zwi±zku ze zmianami wydawca redukował zespół.

więc w niektórych miastach z pojedynczymi osobami musimy się niestety rozstać
mówił wtedy szef redakcji lokalnych ,,GW" Wojciech Bartkowiak.

Piszta do Sorosa o zapomogę, może znów wykupi 11,5% akcji.

Data: 2016-09-20 18:08:39
Autor: z
Galop infalcyjny
W dniu 2016-09-20 o 17:18, Pajdak pisze:
Pytanie było czy się baranie cieszysz, że wszystko zdrożeje? ;-)))

Ja się cieszę bo deflacja jest podobno zła dla gospodarki :-)

Data: 2016-09-20 11:28:50
Autor: Zenek Kapelinder
Galop infalcyjny
Deflacje masz od dawna w lbie. Dlatego tam tak pusto.

Data: 2016-09-20 20:48:32
Autor: z
Galop infalcyjny
Deflacje masz od dawna w lbie. Dlatego tam tak pusto.

Te Zenek... Zabłysło się NIE :-)

Data: 2016-09-20 17:25:33
Autor: Budzik
Galop infalcyjny
Użytkownik z z@z.pl ...

Ja się cieszę bo deflacja jest podobno zła dla gospodarki :-)

Co¶ w tym jest.
Byle inflacja nie skoczyła bardziej niz jakies zdrowe 1%.

Data: 2016-09-20 19:38:31
Autor: u2
Galop infalcyjny
W dniu 2016-09-20 o 19:25, Budzik pisze:
Użytkownik z z@z.pl ...

Ja się cieszę bo deflacja jest podobno zła dla gospodarki :-)

Co¶ w tym jest.
Byle inflacja nie skoczyła bardziej niz jakies zdrowe 1%.

zdrowe bucu¶ jest 3-5%

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-09-20 20:26:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
Galop infalcyjny
W dniu wtorek, 20 wrze¶nia 2016 19:39:09 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2016-09-20 o 19:25, Budzik pisze:
> Użytkownik z z@z.pl ...

> Co¶ w tym jest.
> Byle inflacja nie skoczyła bardziej niz jakies zdrowe 1%.

zdrowe bucu¶ jest 3-5%

Gówno nie zdrowe. 3% maximum. 5% zżera oszczędno¶ci i inne papiery warto¶ciowe
i deklasuje drobnomieszczanina, który nie może już żyć z uciułanego kapitału.

Data: 2016-09-20 21:13:01
Autor: Budzik
Galop infalcyjny
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Ja się cieszę bo deflacja jest podobno zła dla gospodarki :-)

Co¶ w tym jest.
Byle inflacja nie skoczyła bardziej niz jakies zdrowe 1%.

zdrowe bucu¶ jest 3-5%

Słyszałem, ze dobra jest minimalna ale wieksza od zera, ze dobra jest w granicach 1%, ze dobra jest na poziomie 2-3%, ale ze 3-5 to nie słyszałem.
Podasz zródła?

Data: 2016-09-21 08:37:08
Autor: Trefni¶
Galop infalcyjny
W dniu .09.2016 o 23:13 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Ekonomi¶ci tak pisz±?

"Matematyka nie może wypełnić życia, ale jej nieznajomo¶ć niejednemu już  wypełniła (ex. gratum dendrometrzy i ekonomi¶ci)" - Hugo Steinhaus,  Słownik racjonalny

Wprawdze Żyd, ale z piękn± polsk± kart± patriotyczn±. Jeden z twórców  polskiej szkoły matematycznej.
Miałem okazję poznać jego uczniów.

--
Trefni¶

Data: 2016-09-21 18:14:02
Autor: u2
Galop infalcyjny
W dniu 2016-09-21 o 08:37, Trefni¶ pisze:
Wprawdze Żyd, ale z piękn± polsk± kart± patriotyczn±. Jeden z twórców
polskiej szkoły matematycznej.
Miałem okazję poznać jego uczniów.

Banacha poznałe¶ ?:)

Data: 2016-09-21 22:35:14
Autor: Trefni¶
Galop infalcyjny
W dniu .09.2016 o 18:14 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Potencjalnie mogła poznać go moja rodzina. Jak i samego Steinhausa.
Ja poznałem jego wrocławskich uczniów.

"Matematyk zrobi to lepiej"
H.S.

--
Trefni¶

Data: 2016-09-22 09:44:58
Autor: u2
Galop infalcyjny
W dniu 2016-09-21 o 22:35, Trefni¶ pisze:
Banacha poznałe¶ ?:)

Potencjalnie mogła poznać go moja rodzina. Jak i samego Steinhausa.
Ja poznałem jego wrocławskich uczniów.

no to gratuluję, przynajmniej wiesz co to jest ¶cisłe rozumowanie:)

Data: 2016-09-21 14:53:02
Autor: Pajdak
Galop infalcyjny
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA689EBD93D4E5budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Nie liczysz że ten cymbał poda jakie¶ Ľródła. Jak filip z konopi wystrzeli ze swoj± rewelacj± i w nogi. Płac± mu od wrzutki więc chłopina z posuwalskiej wiochy dorabia do skromnej ubeckiej emerytury.

--
Lepudruk

Data: 2016-09-21 16:00:33
Autor: Budzik
Galop infalcyjny
Użytkownik Pajdak ananim@dwarfs.org ...

[...]

Oczywi¶cie ze nie liczę.

Jak filip z konopi
wystrzeli ze swoj± rewelacj± i w nogi.

Nie przesadzaj, da jeszcze koncert przedrzeĽniania, obrażania i rzucania wyzwisk podsumowuj±c swoje kiepskie wychowania połaczene z dziecinnoscia.
Nic nowego.

Data: 2016-09-21 18:15:55
Autor: u2
Galop infalcyjny
W dniu 2016-09-21 o 18:00, Budzik pisze:
> Nie liczysz że ten cymbał poda jakie¶ Ľródła.
Oczywi¶cie ze nie liczę.

no tak bucu¶ lubi innych uczyć kultury, ale pajdaka cymbała lekko przełyka:)

Data: 2016-09-21 14:50:15
Autor: Pajdak
Galop infalcyjny
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomo¶ci news:57e15f09$0$5162$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-09-20 o 17:18, Pajdak pisze:
Pytanie było czy się baranie cieszysz, że wszystko zdrożeje? ;-)))

Ja się cieszę bo deflacja jest podobno zła dla gospodarki :-)

Pogadaj o tym z Zenkiem ;-))

--
Lepudruk

Galop infalcyjny