Galopujaca wolnosc slowa

Data: 2009-07-23 10:36:20
Autor: Jerzy Olszewski
Galopujaca wolnosc slowa
-- -Cytat-- -
Afery polityczne będą starannie ukrywane?
Czwartek, 23 lipca (06:40)

Prokuratura chce monopolu na informowanie opinii publicznej i zmusza do milczenia policję, CBA, a także pozostałe służby, twierdzi "Dziennik", który dotarł do pisma zastępcy prokuratora generalnego Edwarda Zalewskiego, skierowanego do prokuratorów apelacyjnych i szefów służb.

Z treści tego pisma wynika, że o jakimkolwiek wydarzeniu związanym z toczącym się śledztwem - np. o zatrzymaniu ministra - dowiemy się dopiero, gdy zgodzi się na to prokurator. Policja, CBA, ABW i inne służby każdorazowo będą musiały zwracać się do niego na piśmie o zgodę na przekazanie informacji mediom.
-- -Koniec-- -

Data: 2009-07-23 11:40:51
Autor: Tomek
Galopujaca wolnosc slowa
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h497i3$r2k$1atlantis.news.neostrada.pl...

NTG.

Tomek

Data: 2009-07-23 11:42:55
Autor: Jerzy Olszewski
Galopujaca wolnosc slowa
Tomek pisze:
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h497i3$r2k$1atlantis.news.neostrada.pl...

NTG.

Tomek

Widzę, że poznałeś już trzy litery. Pracuj dalej, to może kiedyś pogadamy !

Data: 2009-07-23 13:06:42
Autor: Lazi
Galopujaca wolnosc slowa
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h49bet$5iu$1atlantis.news.neostrada.pl...

Widzę, że poznałeś już trzy litery. Pracuj dalej, to może kiedyś pogadamy !

Ale wytlumacz mi jaki zwiazek ma wiekszosc Twoich cytatow (bez linkow do calych artykulow) z ta grupa o GPW? Dlaczego nie ograniczysz sie do wklejania watkow politycznych na grupie temu poswieconej?

--
Lazi

Data: 2009-07-23 13:22:46
Autor: Tomek
Galopujaca wolnosc slowa
Użytkownik "Lazi" <lazi1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h49g82$3np$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h49bet$5iu$1atlantis.news.neostrada.pl...

Widzę, że poznałeś już trzy litery. Pracuj dalej, to może kiedyś pogadamy !

To po prostu chamstwo w najczystszej postaci. Chamstwo czasów internetu - zaawansowana technologia.
Szkoda słów...

Tomek

Data: 2009-07-23 13:45:58
Autor: Jerzy Olszewski
Galopujaca wolnosc slowa
Tomek pisze:
To po prostu chamstwo w najczystszej postaci. Chamstwo czasów internetu - zaawansowana technologia.
Szkoda słów...

Tomek

NTG

Data: 2009-07-23 20:24:21
Autor: Barbara
Galopujaca wolnosc slowa

Użytkownik "Tomek" <swaryniepisz_t@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h49h6b$rdg$1news.onet.pl...
| Użytkownik "Lazi" <lazi1@gazeta.pl> napisał w wiadomości

| To po prostu chamstwo w najczystszej postaci. Chamstwo czasów internetu -
> [...]

Tomeczku Drogi ;) nie widzę tu chamstwa ... ;)
a jeśli Ty nie widzisz związku z giełdą - to - wybacz, musisz ponownie iść do szkoły i nauczyć się myślenia lub wyciągania wniosków z przesłanek ;), co na jedno wychodzi ..
Barbara

Data: 2009-07-23 12:52:51
Autor: macieks
Galopujaca wolnosc slowa
On 23 Lip, 20:24, "Barbara" <ba...@in.com.pl> wrote:

> [...]

szkoły i nauczyć się myślenia lub wyciągania wniosków z przesłanek ;), co na

Droga Barbaro
Pokaż jakikolwiek związek tej informacji z SP500 lub WIG20.
Inni też mogą się wykazać.

Data: 2009-07-23 22:44:38
Autor: Jerzy Olszewski
Galopujaca wolnosc slowa
macieks pisze:

Droga Barbaro
Pokaż jakikolwiek związek tej informacji z SP500 lub WIG20.
Inni też mogą się wykazać.

Jeśli ja też mogę , to nieśmiało spróbuję.

Bezpośredni związek z WIG20 mają litery W, I, G i cyfry 2 oraz 0. Problem polega na tym , że przy ich użyciu wiele mądrego nie da się ułożyć.

Żeby jednak dobrze zrozumieć pośredni wpływ wolności słowa i wolnego przepływu informacji na Wig20, to poza słuchaniem debilnych pseudo rokowców, którzy w koło wykrzykują dwa wulgarne słowa (co zapodałeś w ubiegłym tygodniu jako link, zapowiadając uroczyście, że udajesz się na urlop, co miało wzmocnić, jak mniemam, efekt Twojego przesłania i pogrążyć grupę w głębokim smutku, a wywołało tylko uśmiech politowania), to trzeba jeszcze dużo, dużo więcej wiedzy i lat doświadczeń. Może kiedyś to zrozumiesz, czego Ci życzę.

Tymczasem szkoda , że jednak nie zastosowałeś się do rady swoich prymitywnych idoli i nie oddaliłeś się na ten zapowiadany urlop, bo po pierwsze nie stracił byś wiarygodności wykonując to, co publicznie zapowiadałeś , a po drugie nie stracił byś dzisiaj pieniędzy na krótkim kontrakcie, który, jak sam wyznałeś, wyleciał ponoć na stopie.

Szczerze wątpię byś miał jakikolwiek otwarty kontrakt. Raczej z całokształtu Twojej twórczości myślę , że jesteś nudzącym się gimnazjalistą, który z nudów w wakacje postanowił popisać coś o giełdzie. Mogę się oczywiście mylić, ale tak myślę.

Jest zresztą rzeczą symptomatyczną w ostatnich latach na internecie, że im mniej ktoś ma do powiedzenia na temat meritum w danym temacie, tym przejawia większą skłonność do "porządkowania" danej grupy, czy listy. Do tego robią to ludzie, którzy albo świeżo pojawili się na danym forum, albo wpadają na nie sporadycznie i przypadkowo.

Data: 2009-07-23 15:49:34
Autor: macieks
Galopujaca wolnosc slowa
On 23 Lip, 22:44, Jerzy Olszewski <jer...@it.com.pl> wrote:
macieks pisze:

> [...]

Bezpośredni związek z WIG20 mają litery W, I, G i cyfry 2 oraz 0.
Problem polega na tym , że przy ich użyciu wiele mądrego nie da się ułożyć.

To jest odpowiedź na moje pytanie?

[...]

Piosenka to był prezent dla zainteresowanyvh :)
Urlop w moim przypadku tzn., że nie ma mnie w pracy. Teraz nie mam
czasu na prawdziwy urlop. I faktycznie chciałem trochę odpocząć od
waszych politycznych gadek. Ale zmieniłem zdanie. Kondomki i spółka
(między innymi Ty) próbujecie zawłaszczyć grupę giełdową do swoich
politycznych celów. Mi to się nie podoba, paru innym kolegą też i
trzeba z wami walczyć.

Wczoraj rano pozycja otwierana (22.07), to i strata niewielka. Któż
ich nie ma z grających. Ale to trzeba być praktykiem, a nie
teoretykiem.

[...]

:) :) :)  Coś źle myślisz.

[...]

 :) :) To piszesz o sobie czy Barbarze

"to trzeba jeszcze dużo, dużo więcej wiedzy i lat doświadczeń"
to, że macie więcej lat niż ja (tak przypuszczam) nie robi z Was
ekspertów w każdej dziedzinie. Nigdy nie czytałem wypowiedzi Barbary w
tematyce giełdowej (zwracam honor - raz szukała 'prawdziwych danych',
bo ze Stooq i BOSSA były oszukane) i mnie raz też zbeształa jak
uczniaka, chyba nie rozumiała słowa-skrótu 'fibo'.
Za Twoją wiedzę i doświadczenie giełdowe wystarczyło mi publiczne
oświadczenie, że twój system robi 20 transakcji dziennie. Gratulacje
dla biura maklerskiego za takiego klienta.

Także nie odcinaj już kuponów od Sakiewki (za co się należy szacunek -
ja takich rzeczy nie potrafię), tylko wnieś coś do grupy więcej niż --
cytat-- -- -koniec-- - czegoś co nie ma KOMPLETNIE NIC wspólnego z
giełdą. Chyba, że udowodnisz, że cytaty mają wpływ na SP500. Bo WIG
porusza się w jego rytmie. Pokaż swoje kilkanaście lat doświadczeń
giełdowych.

Data: 2009-07-23 20:48:46
Autor: marfi
Galopujaca wolnosc slowa
Użytkownik "Barbara" <basia@in.com.pl> napisał w wiadomości news:h4a9tn$np6$1news.dialog.net.pl...

> [...]

szkoły i nauczyć się myślenia lub wyciągania wniosków z przesłanek ;), co na

  Tu możesz nie widzieć ale całokształt "pisarstwa" p.Olszewskiego to wyraźny objaw mamtowdupizmu...

--
marfi

Data: 2009-07-23 14:06:31
Autor: dyszel
Galopujaca wolnosc slowa
[...]

To nie jest grupa mająca tłumaczyć debilom oczywistości, spierdalaj w półprzysiadzie na grupę dla debili.

Data: 2009-07-23 19:25:24
Autor: V
Galopujaca wolnosc slowa
Jerzy Olszewski pisze:
[...]

Dlaczego osadzasz to w kontekście wolności słowa? Raczej paplanina policji, ABW, CBA, innych służb (zwłaszcza innych) powinna być spójna z paplaniną prokuratury, zarówno co do zakresu jak i czasu. Jeśli tak, to to pismo to takie więzy integralności. Np taka sakiewka..., co by pokazała gdybyś pozbawił ją więzów spójności... to tak żeby nie było, że niezgodnie z tematem grupy :)

V.

Data: 2009-07-26 16:44:15
Autor: hatoma
Galopujaca wolnosc slowa
http://wiadomosci.onet.pl/blogi/napieralski.blog.onet.pl,386450600,1,blog.html

niedługo bedziemy mieli ZUPELNIE wolne media A na gpw bedzie tylko roslo jak rozkaze PO!! --

Data: 2009-07-26 17:47:11
Autor: Endriu
Galopujaca wolnosc slowa
http://wiadomosci.onet.pl/blogi/napieralski.blog.onet.pl,386450600,1,blog.html

niedługo bedziemy mieli ZUPELNIE wolne media
A na gpw bedzie tylko roslo jak rozkaze PO!!

Kto czyta Napieralskiego (i słucha Wałęsy), ten sam sobie szkodzi  ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Galopujaca wolnosc slowa