Galopujące wypłaszczanie

Data: 2020-08-03 07:43:40
Autor: Runt
Galopujące wypłaszczanie
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/koronawirus-w-polsce-ministerstwo-zdrowia-podalo-nowe-dane/vsme038

"Epidemia koronawirusa w Polsce przybiera na sile. Pomimo zapewnień premiera Morawieckiego, że "koronawirus jest w odwrocie", od kilku dni odnotowywane są kolejne rekordy zakażeń wirusem SARS-CoV-2 w naszym kraju."

"W czwartek 30 lipca Ministerstwo Zdrowia poinformowało o 615 nowych przypadkach, co było rekordem od początku wybuchu epidemii w Polsce. Kolejne dni przynosiły tylko gorsze wiadomości. W piątek 31 lipca potwierdzono 657 nowych zakażeń koronawirusem, a w sobotę 1 sierpnia - 658."

Skoro premier powiedział, że chiński syf w PL jest w odwrocie to chyba Ministerstwo Zdrowia zwyczajnie łże.!

Tu: https://tinyurl.com/odwrotodwrot widać wyraźnie!

--
Runt

http://100aferpis.pl/
Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-08-03 08:00:54
Autor: A. Filip
Galopujące wypłaszczanie [Znów wzrost geometryczny czy nowy poziom "półki"?]
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:
[...]

Covid-19 był w Polsce "wypłaszczony" bo były wprowadzone dość drastyczne
środki zapobiegawcze.  Środki ze sporymi kosztami gospodarczymi których
lepiej nie stosować znacznie bardziej intensywnie niż konieczne oraz
dłużej niż konieczne.  Przez "wypłaszczenie" Polacy przestali traktować
Covid-19 bardzo+/wystarczająco poważnie.

Można się tak uzbroić że żaden wróg nie zagrozi "dziś" i zarżnąć tym
gospodarkę. Wróg podbije spacerkiem "jutro"  :-)

Jakieś "błądki" w walce z Covid-19 są pewne, sytuacja jest "nietypowa".
Mam nadzieje że nie będzie (poważnych) błędów. Poważnym/niewybaczalnym
błędem będzie ponowny geometryczny wzrost liczby zachorowań.  Na razie
wygląda że _raczej_ to nie grozi, ja "aż pewności" w tym względzie nie
mam _i wolę nie mieć_ . "Nadmierna zwycięstwa pewność straszliwych klęsk
przyczyną bywa".

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-08-03 08:52:10
Autor: u2
W dniu 03.08.2020 o 08:00, A. Filip pisze:
Przez "wypłaszczenie" Polacy przestali traktować
Covid-19 bardzo+/wystarczająco poważnie.

no ale ile można ?:)

Data: 2020-08-06 20:59:51
Autor: Budzik
Galopujące wypłaszczanie [Znów wzrost geometryczny czy nowy poziom "półki"?]
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Przez "wypłaszczenie" Polacy przestali traktować
Covid-19 bardzo+/wystarczająco poważnie.

Ryba psuje sie od głowy.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

Data: 2020-08-07 05:32:24
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Przez "wypłaszczenie" Polacy przestali traktować
Covid-19 bardzo+/wystarczająco poważnie.

Ryba psuje sie od głowy.

Czyli PO psuje się od Tuska? :-)

*Teraz* jest wachta PiS i to już od ponad czterech lat.
Jaka władza taka odpowiedzialność.  Co robią samorządy "wielkich miast"
by u nich (lokalnie) było lepiej?  Jęczą "a co ja mogę" i tylko czekają
na to czego zły rząd nie zrobi dobrze?  Coś+ mogą robić.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-08-07 08:59:49
Autor: Budzik
[...]

Nie boisz sie otworzyc lodówki?

[...]
Ja mowie o tym, ze skoro politycy chodza bez masek bo nie lubią, nie szczepia sie na grype BO NIE (wiadomo ze naród takie merytoryczne tłumaczenie chwyta najchetniej) to dlaczego nagle obywatele maja uwierzyc ze to takie wazne zeby chodzic w masce?

Ludzie sa prosci i trzeba do nich kierowac proste i sensowne komunikaty.

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2020-08-03 10:06:20
Autor: z
Koronawirus w Niemczech: 955 nowych zakażeń i 7 zmarłych [DANE Z 1 SIERPNIA]
Niemcy tak WZORCOWO testowali.

I co? WYPŁASZCZYLI?

Data: 2020-08-06 14:11:56
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 3 sierpnia 2020 10:06:36 UTC+2 użytkownik z napisał:
Niemcy tak WZORCOWO testowali.

I co? WYPŁASZCZYLI?

Niemców jest 83 mln. W przedziale 500÷1000 nowo wykrytych przypadków dziennie skaczą już od co najmniej miesiąca. --
Bruno

Data: 2020-08-07 07:48:22
Autor: z
Koronawirus w Niemczech: 955 nowych zakażeń i 7 zmarłych [DANE Z 1 SIERPNIA]
Czyli mają mniej więcej 2x tyle co my.
A przecież TESTOWALI NA POTĘGĘ

Galopujące wypłaszczanie