Gambit czyli jak okrasc krola - ostrzezenie

Data: 2013-07-04 21:04:53
Autor: Habeck Colibretto
Gambit czyli jak okrasc krola - ostrzezenie
Dnia 01.07.2013, o godzinie 23.43.15, na pl.rec.film,
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

Witam,
Dzis zaliczylem Gambit.
Skusila mnie obsada - Colin Firth, Alan Rickman i Cameron Diaz.
I scenariusz braci Coen.
Tymczasem okazalo sie, ze to jeden z najslabszych filmow jakie widzialem w ostatnich latach.
Nie polecam.

Fatalnie nie jest, ale przegadany w sposób "to musi być śmieszne", a
śmieszne nie jest, albo ledwo co... Ogólnie rzeczywiście można sobie
darować. Obsada nie nadrabia scenariusza. --
Pozdrawiam,
*Habeck*
- Schutzbach

Data: 2013-07-05 14:18:27
Autor: Titus Atomicus
Gambit czyli jak okrasc krola - ostrzezenie
In article <1bjwaemc7vmjm.dlg@habeck.pl>,
 Habeck Colibretto <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> [...]

śmieszne nie jest, albo ledwo co... Ogólnie rzeczywiście można sobie
darować. Obsada nie nadrabia scenariusza.

No, moze faktycznie mialem wieksze oczekiwania.
No i ten Londyn w tle (jestem Londonofilem). Imho film conajwyzej telewizyjny, niestety.
--
TA

Data: 2013-07-05 15:05:37
Autor: Habeck Colibretto
Gambit czyli jak okrasc krola - ostrzezenie
Dnia 05.07.2013, o godzinie 14.18.27, na pl.rec.film,
[...]

Dokładnie. W TV to pewnie zjadliwy, chociaż żadna rewelka...
Zajawki pokazały najśmieszniejsze kawałki z filmu. Więcej oglądać nie
trzeba. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Gambit czyli jak okrasc krola - ostrzezenie