Gamcia przeprowadź reformy na sdtv albo ustąmp

Data: 2011-12-28 23:37:54
Autor: Jacek Buda
Gamcia przeprowadź reformy na sdtv albo ustąmp
Witam kolegów Obecna forma sdtv.pl  moim zdaniem wyczerpała się Gamcia jako Admin nic nie robi forum jest tylko  dla wtajemniczonych Gdzie stare  czasy sdtv  Aby sdtv wróciło do świetności wystarczy   nie wiele Gamcia wzywam cię jako user z 10 letnią praktyką w internecie który przeżył tak wiele do reform na forum A oto co ma się stać Co do serwisu  serwis jest  nie potrzebny  jest  to inwestycja droga potrzebni
są ludzie i fundusze  Natomiast  wzywam do następujących reform    1- wznowienie rejestracji  forum ma być w 2 częściach    1 cześć  dla wszystkich    2 cześć taka jaka jest 2 -  wybrać  moderatorów 3 -   IRC dla wszystkich  a nie tylko dla  wybrańców Czyli forum  dla wszystkich  a nie dla wybrańców Jeśli jednak nie zgadzasz się na zmiany ustąp i daj miejsce  dla innych Jeśli nie będzie  zmian na forum to zakładam  forum o nazwie sdtv........pl   i was zaskoczę was 232  userów osiągnę w miesiąc
ale wtedy będzie koniec sdtv.pl Jestem otwarty  mogę wam pomóż w tworzeniu forum sdtv.pl
Jestem  do waszej dyspozycji Jak mnie znaleś sami wiecie P. S
odpowiadam tylko na kulturalne wypowiedzi Wszelkie  kłótnie pogróżki  itd    nie odpowiadam  nie interesuje  mnie to
Gdyż każdy ma prawo do swojego zdania        --

Data: 2011-12-28 23:03:14
Autor: sdtv.pl
On 29 Gru, 00:37, "Jacek Buda" <sp9...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
[...]

Jacku. Forum i Portal SDTV.pl w formule, którą pamiętasz sprzed kilku
lub kilkunastu lat, już od dawna nie istnieje. Adres należy w tej
chwili do prywatnej osoby, która ma pełne prawo do ograniczania
dostępu do treści historycznych znajdujących się pod tym adresem,
nawet w sytuacji gdy forum już dawno "umarło", a portalu nie ma komu
prowadzić. Właściciel w/w adresu nie ma obowiązku do jakiegoś
spektakularnego wskrzeszania historii. Nic Go do tego nie
zobowiązuje.
Informujemy Cię Jacku, że znak SDTV nie jest nigdzie zastrzeżony. W
związku z tym, publicznie, wyrażamy zgodę na użycie nazwy SDTV na
Twoim nowym forum, kanale irc, facebooku, twitterze i naszejklasie...
Załóż. Prowadź. I daj nam święty spokój. Życzymy powodzenia.. Z
ciekawością będziemy śledzić Twój nowy projekt. Zapewniamy, że nigdy
nie będziemy sobie rościć praw do tego znaku w stosunku do Twojej
osoby.
Pozdrawiam
Arcio

Data: 2011-12-29 14:21:48
Autor: Jacek Buda
Dziś rusza nowe forum http://sdtv.phorum.pl
Dziś rusza nowe forum  http://sdtv.phorum.pl
Zapraszam serdecznie Jest również irc serwer  ircx.net.pl - losowy serwer
-  - wroclaw.ircx.net.pl 6667;7000
-  - poznan.ircx.net.pl 6667;7000

kanał #sdtv Zapraszam serdecznie --

Data: 2011-12-29 14:30:48
Autor: sdtv-admin
Jacek Buda <sp9tcu@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Witam,

odpowiem krotko:

Oglaszam wszem i wobec:

"niechcem ale muszem"

10 przykazan dla ciebie:

1.Nie zycze sobie bys sie ze mna kontaktowal w obojetnie jaki sposob.
2.Zabraniam takze uzywania mojego nicka w twych wypowiedziach.
Obojetnie gdzie sie pojawia!
3.Nie jestes moim kolega i nigy nie bedziesz.
4.Jak zauwazyles jest to forum prywatne, wiec ja sam wybieram kto ma miec  dostep, a kto nie.
5.Nasz kanal na ircu jest takze tylko dla wybranych, wiec nie dla
ciebie.
6.Nie bedzie dla ciebie zadnych reform.
7.Nie bedzie zadnych promocji, zmian, itp rzeczy.
8.Zycze ci powodzenia na nowej drodze zycia
9.Po prostu zniknij z miejsca gdzie ja i moi koledzy sie znajdujemy.
10.Koniec & Amen

"ustąmp"-- -> skad wyrwales to slowo:)

Pozdrawiam zegnam na zawsze.

Niedouslyszenia

SDTV

Data: 2011-12-29 19:23:10
Autor: .oOo.oOo.oOo.
W dniu 29-12-2011 15:30, sdtv-admin pisze:

1.Nie zycze sobie bys sie ze mna kontaktowal w obojetnie jaki sposob.

a kto to w ogole jest i co mu chodzi?

Data: 2011-12-29 20:03:32
Autor: Zenek
W dniu 2011-12-29 19:23, .oOo.oOo.oOo. pisze:
W dniu 29-12-2011 15:30, sdtv-admin pisze:

1.Nie zycze sobie bys sie ze mna kontaktowal w obojetnie jaki sposob.

a kto to w ogole jest i co mu chodzi?

Jakis wioskowy przyglup.

Data: 2011-12-29 14:40:21
Autor: Jacek Buda
1 pytanie
1 pytanie czy  http://sdtv.phorum.pl/  może być czynne  --

Data: 2011-12-29 23:25:47
Autor: sdtv.pl
1 pytanie
On 29 Gru, 15:40, "Jacek Buda" <sp9...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
1 pytanie
czy  http://sdtv.phorum.pl/ może być czynne

Tak może.

Data: 2012-01-06 21:00:22
Autor: Jacek Buda
Gorąco Zapraszam
Gorąco zapraszam na forum  http://sdtv.phorum.pl/index.php

Data: 2012-01-06 22:23:05
Autor: Ianus
Gorąco Zapraszam

Użytkownik "Jacek Buda"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:je7nd5$9o1$1@inews.gazeta.pl...

Gorąco zapraszam na forum

A co to forum, skoro bez rejestracji nie można nawet przeczytać postów? Po cholerę zapraszasz jak to takie ściśle tajne. Zresztą i tak tam pusto. Nikt nie pisze.

JS

Data: 2012-01-06 21:50:04
Autor: Waldek Godel
Gorąco Zapraszam
Dnia Fri, 6 Jan 2012 22:23:05 +0100, Ianus napisał(a):

Gorąco zapraszam na forum

A co to forum, skoro bez rejestracji nie można nawet przeczytać postów? Po cholerę zapraszasz jak to takie ściśle tajne. Zresztą i tak tam pusto. Nikt nie pisze.

Facet ma kompletnie zryty beret, co parę tygodni wpada tu i śmieci swoimi
rojeniami. Uśmiechaj się i ignoruj. Kompletnie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-01-07 23:17:21
Autor: Jacek Buda
Gorąco Zapraszam
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):

> Facet ma kompletnie zryty beret, co parę tygodni wpada tu i śmieci swoimi
rojeniami. Uśmiechaj się i ignoruj. Kompletnie.

Punkt 3 regulaminu brzmi 3 Na forum obowiązuje rejestracja

Data: 2012-01-06 22:40:50
Autor: Jacek Buda
Gorąco Zapraszam
Ianus <ianusUSUN@op.pl> napisał(a):

> [...]

A co to forum, skoro bez rejestracji nie można nawet przeczytać postów? Po cholerę zapraszasz jak to takie ściśle tajne. Zresztą i tak tam pusto. Nikt nie pisze.

Trzeba się zarejestrować to nic nie kosztuje  a trwa dosłownie  30 sekund no  może minute --

Data: 2012-01-07 07:48:49
Autor: bufi
Gorąco Zapraszam
Jacek Buda wrote:

Trzeba się zarejestrować to nic nie kosztuje  a trwa dosłownie  30 sekund no  może minute

Daj se spokój z tym forum. Są lepsze, z większą ilością ludzi,
postami i nie trzeba się rejestrować. Po co zrobiłeś zakaz
czytania? Chyba tylko żeby zniechęcić ludzi.
Nie potrzeba takiego dziwacznego forum.

P.

Data: 2012-01-09 10:25:45
Autor: Mariusz Wozniak
Gorąco Zapraszam
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:je8td1$3k5$1@inews.gazeta.pl...
Po co zrobiłeś zakaz
czytania?

Bo bez tego pies z kulawą nogą tam nie zajrzy, a tak przynajmniej bedzie mogl sie pochwalic paroma zarejestrowanymi userami. W jego mniemaniu oczywiscie.

X.

Data: 2012-01-12 19:37:36
Autor: Jacek Buda
Dla was wszystko http://sdtv.phorum.pl/ dla wszystkich !!!!!
W  związku  z sugestiami i prośbami   forum http://sdtv.phorum.pl
Otwarte  Każdy kto wejdzie bez rejestracji może czytać i pisać !!!!!!!!!
Jeśli jednak sytuacja zacznie się wymykać wtedy do pisania potrzebna jest
rejestracja --

Data: 2012-01-13 07:10:55
Autor: pawell32
W dniu 2012-01-12 20:37, Jacek Buda pisze:
[...]

czy Ty aby na pewno nie powinieneś się leczyć????????????

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2012-01-13 13:44:18
Autor: Jacek Buda
Jak on tak to ja tak
pawell32 <pawell@net-sat.pl> napisał(a):
> [...]
> rejestracja

czy Ty aby na pewno nie powinieneś się leczyć????????????

No pewnie ze muszę  się leczyć od 20 lat na alergie  czy o to chodziło ci kolego  czy o coś innego Ale uśmiałem się i takie rzeczy mam  głęboko w  .....

Data: 2012-01-13 17:38:37
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4f0fcaf4$1news.home.net.pl...
[...]

Uprasza się o nieodpowiadanie temu przypałowi - trollowi i nie wyciąganie go tym sposobem z kf-ów.

Data: 2012-01-16 13:18:06
Autor: K
W dniu 13-01-2012 07:10, pawell32 pisze:
[...]

jak czytam to nowe "otwarte" forum, to mam wrazenie ze musi.

Data: 2012-02-08 21:14:16
Autor: Jacek Buda
Komunikat
W związku  z dużą ilością szpanu od dziś 1- aby czytać  nadal nie trzeba się rejestrować 2- aby pisać  trzeba się zarejestrować ,to nic nie kosztuje Pozostałe punkty tymczasowego regulaminu nie ulęgają  zmianie --

Data: 2012-02-09 19:45:39
Autor: jerzu
Komunikat
On Wed, 8 Feb 2012 21:14:16 +0000 (UTC), "Jacek Buda"
<sp9tcu@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Pozostałe punkty tymczasowego regulaminu nie ulęgają  zmianie

Kogo to?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Gamcia przeprowadź reformy na sdtv albo ustąmp