Game Dev Story - ipod/iphone

Data: 2011-01-02 16:37:40
Autor: PW
Game Dev Story - ipod/iphone
Nie wiem jak, ale w końcu udało mi się jakoś oderwać od tej gry.. no dobra wiem jak, córka prosiła mnie o ipoda, bo chciała pograć sobie w swoje "gierki". Gdyby nie ona, to miałbym problem, bo autentycznie zapomniałem o głodzie, itp.

Jeśli interesujesz się choć trochę światem konsolowym od jakiegoś czasu, i chcesz tylko sprawdzić Game Dev Story za namową niezgranych/polygamii/innych to przemyśl dobrze, czy masz w najbliższym czasie dużo wolnego... w moim przypadku takie "sprawdzenie co to takiego" skończyło się na posiedzeniu do 6tej rano!

Mam już licencję na PlayStatus 2, Intendro DM, kilka gier w Hall of Fame, no i zatrudniłem Stephen'a Jobsona :D

Tylko czemu te licencje sÄ… takie drogie? ;)

--
PW

Game Dev Story - ipod/iphone