Game.co.uk - jak dlugo czekacie na odpowiedz na maila?

Data: 2010-02-17 11:10:49
Autor: Rafal M
Game.co.uk - jak dlugo czekacie na odpowiedz na maila?
Hej

Do osob korzystajacych ze sklepu game.co.uk - jak dlugo zwykle
czekacie na odpowiedz na zadane im pytanie?

Ok 3 tyg temu wyslalem im mailem pytaniem co zrobic z moim problemem
(nie dotarly do mnie wyslane przez nich gry) - odpowiedz byla po 2
dniach, ze mam czekac minimum 28 dni robocznych po wysylce.

Gdy minely te 28 dni (czyli w ostatnia srode) wyslalem im ponownie
maila o zblizonej tresci - i odpowiedzi na niego nie mam :/ A to juz
prawie tydzien...

Poczekac jeszcze? Przypomniec sie im?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-02-18 10:45:07
Autor: frag
Game.co.uk - jak dlugo czekacie na odpowiedz na maila?
W dniu 2010-02-17 20:10, Rafal M pisze:
Hej
Siema

Do osob korzystajacych ze sklepu game.co.uk - jak dlugo zwykle
czekacie na odpowiedz na zadane im pytanie?
nie mam co prawda doświadczeń z tm sklepem, ale jestem w trakcie reklamacji zagubionych przesyłek z thehut.com i odpowiadają raczej z dnia na dzień.

[...]

Generalnie procedura wygląda tak, że po 28 dniach sprzedawca (np. game.co.uk) występuje w twoim imieniu z reklamacją do Royalmail, aby rozpocząć całą procedurę muszę wysłać do ciebie formularz reklamacji (self declaration form) lub musisz sciagnać taki formularz z ich strony internetowej (jezeli go udostepniaja) i podpisany odeslac na wskazany adres (poczta tradycyjna, faxem, niektorzy akceptuja rowniez skan podpisanego formularza) i tyle.

Poczekac jeszcze? Przypomniec sie im?
Ja bym nie czekal w ogole, cisnij na maxa, szczegolnie ze niektore sklepy uk maja limit czasowy na zgloszenie reklamacji (kolo 45 dni).

Pozdrawiam
Rafal

pozdr.
f.

Data: 2010-02-18 09:09:40
Autor: Rafal M
On 18 Lut, 10:45, frag <fragga@tnij_poczta.onet.pl> wrote:

Ja bym nie czekal w ogole, cisnij na maxa, szczegolnie ze niektore
sklepy uk maja limit czasowy na zgloszenie reklamacji (kolo 45 dni).

To juz zglosilem - dostalem nawet jej numer - tylko, ze zero
odpowiedzi...

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-02-22 11:04:19
Autor: Rafal M
On 18 Lut, 18:09, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:
> [...]

> sklepy uk maja limit czasowy na zgloszenie reklamacji (kolo 45 dni).

To juz zglosilem - dostalem nawet jej numer - tylko, ze zero

I dostalem dzisiaj odpowiedz:
Ogolnie za zaginione gry oddadza pieniadze i w zwiazku z z niska
jakoscia uslug pocztowych w moim rejonie juz nigdy nie bede mogl
zamowic gier u nich:
"Unfortunately due to the unreliability of the postal service within
your area and the risk of items going missing, you will no longer be
able to place future orders with us. I apologise for any
disappointment."

Heh

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-02-23 07:45:29
Autor: odk
W dniu 2010-02-22 20:04, Rafal M pisze:

[...]

Ciekawe czy innym w Polsce także przestaną wysyłać.

--
Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.

Game.co.uk - jak dlugo czekacie na odpowiedz na maila?