Gameplay GT5 na PSP istnieje

Data: 2009-06-03 10:48:14
Autor: Jan Strybyszewski
Gameplay GT5 na PSP istnieje
Data: 2009-06-03 13:26:14
Autor: froggers
Gameplay GT5 na PSP istnieje

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h05dei$ehm$2inews.gazeta.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=kn5rBftQ1b0

O .....

daje rade!

Data: 2009-06-03 05:05:15
Autor: moszedobrybiznes
Gameplay GT5 na PSP istnieje
On Jun 3, 1:26 pm, "froggers" <r.sobolew...@poczta.internetdsl.pl>
wrote:

daje rade!

Jak rzeczywiscie spelnia wszystkie obietnice (pelnoprawne GT, premiera
w tym roku), to kupie PSP tylko dla tej jednej gry.
Ale i tak Forza 3 pozostaje najwieksza niespodzianka wsrod
samochodowek (pod wzgledem grafiki, nie istnienia).

Data: 2009-06-04 13:32:41
Autor: PW
wrote:

[...]

Forza3 nadal podąża drogą plastiku... Mimo, że auta wyglądają zauważalnie lepiej niż w F2.
http://www.eurogamer.pt/gallery.php?game_id=7925

--
PW

Data: 2009-06-03 17:11:04
Autor: kamil_pl
Gameplay GT5 na PSP istnieje

Użytkownik "froggers" <r.sobolewski@poczta.internetdsl.pl> napisał w wiadomości news:h05mq7$fv0

daje rade!

Gra tak, kierowca już nie...

Data: 2009-06-03 17:37:36
Autor: Mithos
Jan Strybyszewski pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=kn5rBftQ1b0

Ja na PSP wolę Burnout'a. O ile uważam, że na konsolach stacjonarnych po genialnej części 2, seria spadła w przepaść o tyle przenośny Burnout jest świetny.

--
Mithos

Data: 2009-06-03 18:34:52
Autor: KAM_
Mithos pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=kn5rBftQ1b0

Ja na PSP wolę Burnout'a. O ile uważam, że na konsolach stacjonarnych po genialnej części 2, seria spadła w przepaść o tyle przenośny Burnout jest świetny.

O tu się zgodzę! O ile Burnout w ogóle na konsolach stacjonarnych jest dla mnie stratą czasu, o tyle na PSP świetnie mi się grało. :) To taki jeden z przykładów gry działającej dla mnie tylko na handheldzie.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-06-04 09:02:59
Autor: mariuszborkiet
On Jun 3, 5:34 pm, KAM_ <karp...@wp.pl.SRAMNASPAM> wrote:
Mithos pisze:

> [...]

dla mnie stratą czasu, o tyle na PSP świetnie mi się grało. :) To taki
jeden z przykładów gry działającej dla mnie tylko na handheldzie.

a u mnie przygoda z Burnoutem na PSP wygladala nastepujaco:
kupno UMD (Burnout Legends), zagranie kilka razy, spacer do sklepu,
wymiana na Sega Rally.
o ile Burnouta 2 uwielbialem, o tyle w to grac nie potrafilem zupelnie.

Data: 2009-06-05 07:11:00
Autor: Jan Strybyszewski
Mithos pisze:

Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Bo Burnout to nie do konca wyscigi tylko taka
"strzelanka 3D z widokiem TPP"

Sega Rally mi sie bardzo podoba na PSP, bo to takie "zwyczajne" wyscigi

Data: 2009-06-04 13:34:27
Autor: PW
Jan Strybyszewski pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=kn5rBftQ1b0

O .....

Dla tej gry wiele osób kupi PSP. Prawdopodobnie zrobię to i ja :)

--
PW

Data: 2009-06-06 13:43:04
Autor: P.K.D
W dniu 2009-06-03 10:48, Jan Strybyszewski pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=kn5rBftQ1b0

O .....
wygląda obłędnie :D

--
*-[ pozdrawiam ]-- [ gg:10039836 ]-- [ Peace & Love ]-*

Data: 2009-06-06 17:51:14
Autor: KILu
P.K.D wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=kn5rBftQ1b0

O .....
wygląda obłędnie :D

Tylko ze o o tuningu i dopieszczaniu ustawien mozemy zapomniec, o GT Mode
tez, a to kwintesencja serii. Co zostanie? Specyficzny modej jazdy?

k,

Data: 2009-06-06 18:36:34
Autor: P.K.D
Gameplay GT5 na PSP istnieje
Tylko ze o o tuningu i dopieszczaniu ustawien mozemy zapomniec

Jeśli dobrze zrozumiałem z tego wywiadu to będzie jakiś tuning, ale "dostosowany" do małego ekraniku - nie będzie można wymieniać części :(
to już nie będzie to samo gt, w które grałem kiedyś na psx :(

Eurogamer: The demo doesn't have tuning or modification...

Kazunori Yamauchi: It's going to have a Quick Tune mode. You won't be able to replace parts or anything, but you'll be able to adjust your spring rate, ride height, and camber alignment.

Eurogamer: Was there a decision to rein that aspect in because you're on the go?

Kazunori Yamauchi: That's the main reason. One thing that we were careful about when we designed the PSP version is that Gran Turismo provides a really wide field of options and things that you can do in the world and on the PSP version we have such a small screen, if we provide that kind of options it will confuse the user, so we're very careful to make sure that the player would clearly know what to do next in incremental steps rather than have the same kind of system as Gran Turismo has provided before.
'E3: Gran Turismo PSP' Screenshot 2

Eurogamer: Is it hard to strike a balance between getting it to work on a handheld and also providing that kind of depth that Gran Turismo players expect?

Kazunori Yamauchi: In the traditional Gran Turismo you're too free to do anything you want, and to have the player focus in on the small screen it has to be very clear what you have to do next, and it's that kind of presentation within the system. So the depth of the game hasn't changed, just how we present is different.

Eurogamer: Can you talk about developing for the PSP? Previous Gran Turismo games came on multiple discs, but presumably you've got a file limitation now this is downloadable.

Kazunori Yamauchi: We're still working very hard on that, and we're actually working to get it down to around a gigabyte.

Eurogamer: Is it a little bit scary being the launch title for PSPgo? Gran Turismo is such a Sony tradition - is there a sense that Gran Turismo has to sell hardware as well as software?

Kazunori Yamauchi: Not really, because it's actually just a matter of coincidence that the release of our software and PSPgo coincided.

Eurogamer: Gran Turismo PSP has been in development for a really long time. Can you explain what stretched development out and how the game has changed over that time period?

Kazunori Yamauchi: We first made the announcement in E3 of 2004, so [laughs] it's been five years. Since then we've released GT4, Tourist Trophy, GTHD and GT5 Prologue. Of course we were always working on the PSP version a little bit at a time, but every time we have one of those releases it's affected by that new title. So this is a software that was born in between GT5 Prologue and GT5, and it's affected by both of those titles.

--
*-[ pozdrawiam ]-- [ gg:10039836 ]-- [ Peace & Love ]-*

Data: 2009-06-08 09:07:44
Autor: Jan Strybyszewski
KILu pisze:
P.K.D wrote:
[...]

Moim zdaniem to bedzie kopia GT3/4 w wersji na PSP wydaje sie to raczej naturalne.

k,

Data: 2009-06-08 20:11:38
Autor: KILu
Jan Strybyszewski wrote:
Moim zdaniem to bedzie kopia GT3/4 w wersji na PSP wydaje sie to raczej
naturalne.

....?
Przeciez Yamauchi wyraznie powiedzial, czego nie bedzie - kupowania czesci
i bawienia sie ustawieniami, a takze GT Mode.

k,

Gameplay GT5 na PSP istnieje