Gameplay GT5 na PSP istnieje

Data: 2009-06-03 17:37:36
Autor: Mithos
Gameplay GT5 na PSP istnieje
Jan Strybyszewski pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=kn5rBftQ1b0

Ja na PSP wolę Burnout'a. O ile uważam, że na konsolach stacjonarnych po genialnej części 2, seria spadła w przepaść o tyle przenośny Burnout jest świetny.

--
Mithos

Data: 2009-06-03 18:34:52
Autor: KAM_
Mithos pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=kn5rBftQ1b0

Ja na PSP wolę Burnout'a. O ile uważam, że na konsolach stacjonarnych po genialnej części 2, seria spadła w przepaść o tyle przenośny Burnout jest świetny.

O tu się zgodzę! O ile Burnout w ogóle na konsolach stacjonarnych jest dla mnie stratą czasu, o tyle na PSP świetnie mi się grało. :) To taki jeden z przykładów gry działającej dla mnie tylko na handheldzie.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-06-04 09:02:59
Autor: mariuszborkiet
On Jun 3, 5:34 pm, KAM_ <karp...@wp.pl.SRAMNASPAM> wrote:
Mithos pisze:

> [...]

dla mnie stratą czasu, o tyle na PSP świetnie mi się grało. :) To taki
jeden z przykładów gry działającej dla mnie tylko na handheldzie.

a u mnie przygoda z Burnoutem na PSP wygladala nastepujaco:
kupno UMD (Burnout Legends), zagranie kilka razy, spacer do sklepu,
wymiana na Sega Rally.
o ile Burnouta 2 uwielbialem, o tyle w to grac nie potrafilem zupelnie.

Data: 2009-06-05 07:11:00
Autor: Jan Strybyszewski
Mithos pisze:

Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Bo Burnout to nie do konca wyscigi tylko taka
"strzelanka 3D z widokiem TPP"

Sega Rally mi sie bardzo podoba na PSP, bo to takie "zwyczajne" wyscigi

Gameplay GT5 na PSP istnieje