Gamescom 2009 Forza 3 vs GT5

Data: 2009-08-28 16:47:55
Autor: domin
Gamescom 2009 Forza 3 vs GT5
jesli nie widzieliscie proponuje obejzec, jak dla mnie to tworcy GT5 sobie jaja robia z ludzi, ktorzy tyle czasu czekaja na ich produkcje, zas forza stoi na wysokim poziomie, martwi tylko spadek fps podczas widoku z kokpitu

gameplaye z obu gier znajdziecie na http://tvgry.pl/

Data: 2009-08-28 08:20:57
Autor: sialala
Gamescom 2009 Forza 3 vs GT5
On Aug 28, 3:47 pm, domin <do...@master.pl> wrote:

gameplaye z obu gier znajdziecie nahttp://tvgry.pl/

jak masz ochote podyskutowac, to podaj linki do konkretnych filmikow
na youtube, a nie spamujesz jakas gowniana stronka.

Data: 2009-08-28 18:51:07
Autor: domin
Gamescom 2009 Forza 3 vs GT5

forza http://tvgry.pl/?ID=547
gt5 http://tvgry.pl/?ID=557

Data: 2009-08-28 19:54:24
Autor: P.K.D
Gamescom 2009 Forza 3 vs GT5
W dniu 2009-08-28 16:47, domin pisze:
[...]

dzięki za stronkę nie znałem :)

Data: 2009-08-28 20:02:40
Autor: domin
Gamescom 2009 Forza 3 vs GT5
P.K.D pisze:
[...]

daje rade cos jak polski gametrailers

Data: 2009-08-31 00:43:17
Autor: kamil_pl
Gamescom 2009 Forza 3 vs GT5

Użytkownik "domin" <domin@master.pl> napisał w wiadomości news:h78qm6$q20$1ns.master.pl...
[...]

Fajna stronka, wreszcie filmiki z gier z fajnym polskim komentarzem.

Data: 2009-08-31 12:12:08
Autor: domin
Gamescom 2009 Forza 3 vs GT5
kamil_pl pisze:
[...]

jak widac nie kazdemu pasuje ;)

Data: 2009-08-31 17:46:41
Autor: kamil_pl
Gamescom 2009 Forza 3 vs GT5

Użytkownik "domin" <domin@master.pl> napisał w wiadomości news:h7g7kt$l9f$1ns.master.pl...

jak widac nie kazdemu pasuje ;)

Nie którzy nie docieniają czyjejś pracy.

Data: 2009-08-31 12:16:46
Autor: sialala
Gamescom 2009 Forza 3 vs GT5
On Aug 31, 4:46 pm, "kamil_pl" <dzejnasSKASUJ...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "domin" <do...@master.pl> napisał w wiadomościnews:h7g7kt$l9f$1ns.master.pl...

> jak widac nie kazdemu pasuje ;)

Nie którzy nie docieniają czyjejś pracy.

to nie o to chodzi.
ale jak klikam w linka, ktorego ktos podaje na grupie, to nie chce
najpierw ogladac reklamy na cala strone, a zaraz potem szukac guzika
zamykajacego kolejna reklame, ktora wyskoczyla zaraz potem. po takim
natezeniu reklam po prostu nie chce mi sie wglebiac w poznawanie
czyjejs pracy.

Data: 2009-09-01 00:06:00
Autor: kamil_pl
Gamescom 2009 Forza 3 vs GT5

Użytkownik "sialala" <mariuszborkiet@gmail.com> napisał w wiadomości news:1859c51a-7ef1-4589-
[...]

Aha, no chyba że o to Ci chodziło kolego, to rozumiem.

Data: 2009-09-01 06:18:33
Autor: Dape
Gamescom 2009 Forza 3 vs GT5
sialala pisze:
[...]

Ej no przecież to dzieło GOL-u, imo i tak relatywnie szybko można przebić przez te reklamy :)

D.

--
http://moviestv.pl
http://gamerstv.pl

Data: 2009-09-01 10:05:51
Autor: Marcin Gardeła
Gamescom 2009 Forza 3 vs GT5
sialala wrote:
[...]

Zainstaluj Adblocka do Firefoxa, potem ewentualnie Noscripta.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-09-01 06:30:31
Autor: sialala
Gamescom 2009 Forza 3 vs GT5
On Sep 1, 9:05 am, Marcin Gardeła <dio...@gazeta.pl> wrote:

Zainstaluj Adblocka do Firefoxa, potem ewentualnie Noscripta.

uzywam Opery ;-)

Data: 2009-09-01 15:51:36
Autor: domin
Gamescom 2009 Forza 3 vs GT5
sialala pisze:
On Sep 1, 9:05 am, Marcin Gardeła <dio...@gazeta.pl> wrote:
Zainstaluj Adblocka do Firefoxa, potem ewentualnie Noscripta.

uzywam Opery ;-)

do opery tez byl jakis plugin, ktory dezaktywowal jave i reklamy znikaly, niestety nie pamietam nazwy

Data: 2009-09-01 19:09:03
Autor: Dape
Gamescom 2009 Forza 3 vs GT5
domin pisze:
sialala pisze:
[...]

Opera nie potrzebuje pluginu - ma takie rzeczy out-of-box prawym gdzies na wolnym miejscu strony i "zablokuj zawartosc". Niestety tu na golowa modle robia dodatkowa strone z reklama przed wejsciem czesto i tu zadne adblocki nie pomoga.

D.

Data: 2009-09-02 12:51:36
Autor: Greg McRazy
Gamescom 2009 Forza 3 vs GT5
Dape pisze:

[...]

Z ciekawości wszedłem na stronkę za pomocą FF z adblockiem. Zero reklam. Akurat dzisiaj ich nie ma czy pleciesz Waść? ;)

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniżej jest prawdziwe

Data: 2009-09-05 12:54:36
Autor: Dape
Gamescom 2009 Forza 3 vs GT5
Greg McRazy pisze:
Dape pisze:

[...]

Są okresowo w czasach "ostrzejszych kampanii" - poczekaj na połowę września (nie mówiąc o okresach przedświątecznych).
Swoją drogą ciekawe czy teksty do filmików biorą z informacji prasowych które tworzą dla wydawców gier...

D.

Data: 2009-09-01 17:37:36
Autor: Piotr Lopaciuk
Gamescom 2009 Forza 3 vs GT5
sialala wrote:
On Sep 1, 9:05 am, Marcin Gardeła <dio...@gazeta.pl> wrote:
Zainstaluj Adblocka do Firefoxa, potem ewentualnie Noscripta.

uzywam Opery ;-)

O tutaj poczytaj:
http://operawiki.info/BlockAdvertisements

Dzięki temu przesiadłem się z FF na Operę, czego wcześniej nie chciałem zrobić tylko ze względu na AdBlocka. :)

Gamescom 2009 Forza 3 vs GT5