Gapowe?

Data: 2010-07-09 11:29:29
Autor: Mirek Ptak
Gapowe?
Witajcie!

Trochę muszę zganić Sony za podejście do tematu, no ale po kolei.
Jest sobie gra Super Stardust HD, gra mi się podoba kupiłem ją dawno temu a kilka miesięcy temu dokupiłem też dwa dodatki Solo i Team. Pojawiła się teraz oferta specjalne za 10zł - wydało mi się, że to oferta na jakieś dodatki i niewiele się zastanawiając (oczywiście nie było tam tej czerwonej ikonki PSS informującej, że to się już kupiło) kupiłem to.
Jakież było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że w pakiecie jest gra plus oba dodatki, które już mam - w sumie niewielka strata - 10zł nie problem, ale postanowiłem zadzwonić do Sony licząc na zwrot tej dychy do portfela (zawsze to 2 kawałki do Singstara :) ).
No i tutaj zdziwienie - nic z tego, trzeba uważać co się kupuje a w razie wątpliwości dzwonić do nich przed zakupem! I nie ma to najmniejszego znaczenia, że zawartość pakietu została już wcześniej w 100% kupiona.
Dlatego uważajcie co kupujecie, zwłaszcza jeśli są to Game Packi

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-07-09 11:37:28
Autor: Street Fighter
Gapowe?
Użytkownik Mirek Ptak napisał:
[...]

Ale nei rozumiem? :) Nie popatrzyles co kupujesz... i kupiles.... ? :) Hmmmm, przypomina mi to watek obok o kasowaniu dysków pod wplywem alko ;)))0

Data: 2010-07-09 15:38:20
Autor: Mirek Ptak
Gapowe?
Dnia 2010-07-09 11:37,  *Street Fighter* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Ale nei rozumiem? :) Nie popatrzyles co kupujesz... i kupiles.... ? :)
Hmmmm, przypomina mi to watek obok o kasowaniu dysków pod wplywem alko
;)))0

No popatrzyłem, ale rzeczywiście nie wszedłem w szczegóły - browar mógł mieć coś z tym wspólnego ;)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-07-09 13:04:31
Autor: zenek
Gapowe?
Mirek Ptak pisze:
[...]

Bede szczery wiekszego gowna dawno nie widzialem z gier.

Data: 2010-07-09 13:57:38
Autor: szczebel
Gapowe?
Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:i16vnv$320$1news.onet.pl...
Mirek Ptak pisze:
[...]

Wiesz, gust jest jak dupa - każdy ma swoją. Zagrywałem się w Super Stardusta jeszcze na Amidze 1200 :)

--
szczebel

Data: 2010-07-09 13:59:54
Autor: Street Fighter
Gapowe?
Mirek Ptak pisze:
[...]

W tych czasach to sie czlowiek w snejka zagrywal nawet i w strip pokoer na rubinowym monitorze 320x240x16 ;)

Data: 2010-07-09 15:58:17
Autor: zenek
Gapowe?
Mirek Ptak pisze:
[...]

Takie gierki powinny byc gratis lub za symboliczna zlotowke bo za tyle ile oni chca to mozna kilka innych dobrych gier kupic.
..

Data: 2010-07-09 16:37:31
Autor: Katanka
Gapowe?
zenek wrote:

Takie gierki powinny byc gratis lub za symboliczna zlotowke bo za tyle
ile oni chca to mozna kilka innych dobrych gier kupic.
.

No mozna, ale w sumie nie ma nic lepszego jak soldner-X 1 i 2 i Stardust HD.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-07-09 15:40:45
Autor: Mirek Ptak
Gapowe?
Dnia 2010-07-09 13:04,  *zenek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Jest sobie gra Super Stardust HD, gra mi się podoba kupiłem ją dawno

Bede szczery wiekszego gowna dawno nie widzialem z gier.

Wyśmienita gierka na "doskok" często mi się zdarza włączyć Stardusta lub BF 1943 jak mam mało czasu na granie.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l