Garaca jesien , USA

Data: 2010-10-29 12:37:58
Autor: ,
Garaca jesien , USA

OPOZYCJA DLA KORUPCJI, FORM POLITYCZNEJ PRZEMOCY ( ATAKUJA ZA SAME
SLOWA UZYWAJAC MILITARNEJ NASY ZAPRZECZAJAC SAOBIE) JAKO FORM
FASZYZMU; NIELEGHALNYCH EXPERYMENTOW NA LUDZIACH I ZWIERZETACH,
FALSZOWANIU DANYCH
ZNIEKSZTALCANIU NAUKI ROSNIE.

JEST BARDZO TRUDNO ZACZAC RUCH PARTYJNY NAWET JAK JUZ JEST KLIMAT NA
TO Z POWODU POLITYCZNEGO PRZESLADOWNIA - DLA USA TO
ZAPRZECZENIE W SAMO W SOBIE. JEST TAZ ZE FASZYZCI MAJA KONTROLE
SATELITARNA.

( mimo tego nie udala im sie mnie i synow zamordowac probujac woiele
razy od 1992 - czyli mamy jakas tam pomoc ale jestesmy zakladnikami i
obama tego nie skonczy sam a tez nie chce - bedzie nastepna
konfrontacja w tej sprawie; to on naobiecywal cudow faszystom;
niektorzy z nich podcieci juz).

TRUDNO PRZEWIDZIEC POWODZENIE; ALE TEZ JEST MOZLIWE MASOWE POPARCIE.

Uwazajcie na 'Independence Minesotta' bo to farsa,
aby przejac ja o ile pochwyci przez faszystow ( te)

Data: 2010-10-29 23:58:19
Autor: Michal Sz.
Garaca jesien , USA
spadówa