Garaż

Data: 2013-03-27 16:58:49
Autor: WW
Garaż
Witam

Mam dwie oferty jednak na 75 000 zł, druga na 64 000 zł.
Obie obejmują komplet prac i całość naszych kosztów.
Różnią się, poza cena, szczegółami budowy.
Oferent za 75 tyś. nie wystawia rachunków VAT.

W tej sytuacji proponuje tańszego wykonawcę.
Proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam
W. Wojciechowski

Data: 2013-03-27 17:04:38
Autor: Henek Dąbrowski
Garaż
W dniu 2013-03-27 16:58, WW pisze:
[...]

Domniemam że w/w garaż nie jest zlokalizowany powyżej 8000 mnpm ?

Henek

Data: 2013-03-28 03:20:20
Autor: Dziobak
Garaż
Użytkownik "Henek Dąbrowski" napisał

Domniemam że w/w garaż nie jest zlokalizowany powyżej 8000 mnpm ?

I porzucają w nim samochody.
Wyprowadziliśmy chłopaka z równowagi to puścił babola ;)
Zresztą adres precla to jedyny słuszny adres ;)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-03-28 09:46:56
Autor: WW
Przepraszam wszystkich za pomyłkę.

Witam

Przepraszam za pomyłkę.
Pomyliłem adres.

Dzięki
WW

Data: 2013-03-28 09:53:25
Autor: WW
Garaż
W dniu 2013-03-27 17:04, Henek Dąbrowski pisze:

Domniemam że w/w garaż nie jest zlokalizowany powyżej 8000 mnpm ?

Niestety, stoi nieco ponad 300 mnpm.  :-P

Pozdrawiam
WW

Data: 2013-03-27 22:27:48
Autor: tadekperek
Garaż
Uczepiliście się chłopaka.

Chociaż za tą kasę mogłby zaliczyć jakiś osmiotysięcznik i zdac nam tu relację.

WW pluń na garaż, Ambitny wyjazd,osobista ścianka wspinaczkowa to jest to!!! I w takie sprawy warto inwestować.

Data: 2013-03-28 09:52:15
Autor: WW
Garaż
W dniu 2013-03-28 06:27, tadekperek@op.pl pisze:
[...]

Dzięki, ale podstawowy sport jest inny.
Góry to, poza ambitnymi trasami "Za bramką", czy wyjątkowo wymagającą "Ku dziurze", to raczej zima i narty.  :-P

Pozdrawiam
WW

Data: 2013-03-28 07:41:29
Autor: bans
Garaż
W dniu 2013-03-27 16:58, WW pisze:

Oferent za 75 tyś. nie wystawia rachunków VAT.

Myślę, że tym warto by zainteresować odpowiednie organy :)))

--
bans

Data: 2013-03-28 08:41:57
Autor: Waldek Brygier
Garaż
bans wrote:
Oferent za 75 tyś. nie wystawia rachunków VAT.
Myślę, że tym warto by zainteresować odpowiednie organy :)))

Nie ma czegoś takiego jak rachunek VAT, więc kogo chcesz zainteresować?

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GSM +48 697 913 148

Data: 2013-03-28 08:56:22
Autor: szufela
Garaż
Oferent za 75 tyś. nie wystawia rachunków VAT.
Myślę, że tym warto by zainteresować odpowiednie organy :)))

Nie ma czegoś takiego jak rachunek VAT, więc kogo chcesz zainteresować?

Ta jest, jednym słowem autor wątku zrobił ich w ch.. i byc może siebie tez :)

sz.

Data: 2013-03-28 09:12:53
Autor: bans
Garaż
W dniu 2013-03-28 08:41, Waldek Brygier pisze:

Nie ma czegoś takiego jak rachunek VAT, więc kogo chcesz zainteresować?

Purystów? ;)

--
bans

Data: 2013-03-28 08:51:44
Autor: tadekperek
Garaż
W dniu czwartek, 28 marca 2013 07:41:29 UTC+1 użytkownik bans napisał:
W dniu 2013-03-27 16:58, WW pisze:

> Oferent za 75 tyś. nie wystawia rachunków VAT.
Myślę, że tym warto by zainteresować odpowiednie organy :)))
bans

o qu.., toż to jest niegodne prawego człowieka donosicielstwo!!!

Data: 2013-03-29 09:04:12
Autor: bans
Garaż
W dniu 2013-03-28 16:51, tadekperek@op.pl pisze:

o qu.., toż to jest niegodne prawego człowieka donosicielstwo!!!

No chyba, że znajdziemy jakiś US powyżej 8000m npm.

--
bans

Data: 2013-03-29 12:02:07
Autor: Paweł Olaszek
Garaż
W dniu 2013-03-29 09:04, bans pisze:
No chyba, że znajdziemy jakiś US powyżej 8000m npm.

i wezwanie do skarbówki stałoby się jeszcze bardziej emocjonujące ;)

--
pozdrawiam,
Paweł

Data: 2013-03-29 15:04:38
Autor: Waldek Brygier
Garaż
Paweł Olaszek wrote:
No chyba, że znajdziemy jakiś US powyżej 8000m npm.
i wezwanie do skarbówki stałoby się jeszcze bardziej emocjonujące ;)

Ale kogo Wy właściwie chcecie zakablować do US?
Przecież WW napisał, że woli wybrać ofertę z rachunkami...

Data: 2013-03-29 19:47:13
Autor: J.F.
Garaż
Dnia Fri, 29 Mar 2013 15:04:38 +0100, Waldek Brygier napisał(a):
Paweł Olaszek wrote:
[...]

Ale zna takiego jednego, ktory vat nie placi.

J.

Data: 2013-03-28 09:54:54
Autor: WW
Garaż
W dniu 2013-03-28 07:41, bans pisze:
W dniu 2013-03-27 16:58, WW pisze:

Oferent za 75 tyś. nie wystawia rachunków VAT.

Myślę, że tym warto by zainteresować odpowiednie organy :)))

W Polsce współpraca z ww organami nie jest uznanym społecznie sposobem działania.
Nich owe organa okradają ludzi bez mojego udziału. :-P

Pozdrawiam
WW

Data: 2013-03-28 09:59:34
Autor: bans
Garaż
W dniu 2013-03-28 09:54, WW pisze:

W Polsce współpraca z ww organami nie jest uznanym społecznie sposobem
działania.
[ciach]
WW

Hm, czyżby to jakiś coming out? :)))