Garaż Autochron - ktoś użytkuje?

Data: 2010-10-03 22:42:24
Autor: AA
Garaż Autochron - ktoś użytkuje?
Szukamy czegoś lekkiego i niebyt dużego (musimy postawić rząd 4
garaży, a podwórze jest niewielkie). Dziś w Gliwicach pod CH Arena
wpadło mi w oko coś takiego http://allegro.pl/jedyny-i-niepowtarzalny-autochron-i1203561289.html
(nie mam żadnego związku z tą aukcją - po prostu wyskoczyła jako jeden
z pierwszych wyników po wpisaniu słowa "Autochron" do Google).

Zastanawiam się na ile wygodne jest takie rozwiązanie i czy faktycznie
te przezroczyste ściany chronią lakier przed słońcem.

Czy jest na grupie posiadacz lub użytkownik takiego garażu, który może
podzielić się swoją opinią?

No to nie ja, wiec powinienem zamilknac...

Ale jestem malkontentem, wiec ponarzekam sobie:
- jak to ma byc rzad garazy, to miedzy kolejnymi garazami musi byc jakas przerwa technologiczna, na wypadek zaciecia sie mechanizmu, umycia szyby, odgarniecia sniegu.. a taka przerwa to zmarnowane miejsce
- jak to ma byc szklane, zeby nie przytlaczalo okolicy, to rowniez w srodku garazy nie powinno byc balaganu... a w garazu rozne rzeczy sie trzyma, chociazby opony
- biorac pod uwage powyzsze wolalbym wiate przeszklona lub jednak murowane garaze - niskie w zabudowie szeregowej nie przytlaczaja
- zapytac biuro archi, czy nie podjeliby sie zaprojektowania czegos lekkiego, nie przytlaczajacego otoczenia, np. konstrukcja stalowa przeszklona z drzwiami do kazdego boxu, wyjdzie taniej...

AA

Garaż Autochron - ktoś użytkuje?