Gara¿ z komórki

Data: 2013-06-26 15:15:49
Autor: arek
Gara¿ z komórki
Mam pytanie. W jaki sposób można przekształcić komórkę (pomieszczenie gospodarcze) w garaż?

Wykupiłem mieszkanie w budynku komunalnym, do którego przynależy spora komórka. Auto wejdzie spokojnie. Jak zrobić, żeby dostać papiery, że jest to garaż? Do kogo z tym się udać?

Data: 2013-06-26 20:14:27
Autor: Stokrotka
Garaż z komórki
Może znajdziesz coś w prawie budowlanym:
USTAWA z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane  :
Opracowano na podstawie tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z 2011 r. Nr 32, poz. 159, z 2011 r. Nr 45, poz. 235, Nr 94, poz. 551, Nr 135, poz. 789, Nr 142, poz. 829, Nr 185, poz. 1092, Nr 232, poz. 1377, z 2012 r. poz. 472, poz. 951, 1256.

Pozukaj na stronie internetowej sejmu, tam jest baza danyh aktuw prawnyh, ściągnij i poczytaj.
Szukaj po prawo budowlane wg haseł albo po dacie ustawy, albo po dzienniku ustaw, jak wolisz

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2013-06-26 22:10:49
Autor: Robert Tomasik
Garaż z komórki
Użytkownik "arek" <arek@serewer.tld> napisał w wiadomości news:kqf0j4$e37$1node2.news.atman.pl...
[...]

Poszukaj po haśle zmiana przeznaczenia budowli.

Data: 2013-06-26 22:40:52
Autor: zlotowinfo
Garaż z komórki
[...]

nie możesz poprostu garażować?
musi być gdzieś napisane że to garaż?

--
http://zlotowskie.blox.pl
http://moneysave.info

Data: 2013-06-27 08:36:08
Autor: mz
Garaż z komórki

Użytkownik "zlotowinfo"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:kqfjki$52c$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Poszukaj informacji na temat zmiany sposobu użytkowania obiektu z budynku gospodarczego na garażowy.
A zmienić musi bo jak trafi mu się upierdliwy sąsiad i wysypie furę węgla, drewna czy innego opału przed wjazdem to co mu zrobi ?? Nic nie zrobi bo przed pomieszczeniem gospodarczym można (przecież niczego nie blokuje) a przed garażowym nie można bo blokuje wjazd. Poza tym w przypadku remontu drogi dojazdowej do działki, na której jest ten budynek w przypadku budynku gospodarczego nie muszą ci robić podjazdu (obniżać krawężnika) - bo i po co ? a w przypadku garażu już powinni zrobić.

Gara¿ z komórki