Gara┐ z komˇrki

Data: 2013-06-26 15:15:49
Autor: arek
Gara┐ z komˇrki
Mam pytanie. W jaki sposób można przekształcić komórkę (pomieszczenie gospodarcze) w garaż?

Wykupiłem mieszkanie w budynku komunalnym, do którego przynależy spora komórka. Auto wejdzie spokojnie. Jak zrobić, żeby dostać papiery, że jest to garaż? Do kogo z tym się udać?

Data: 2013-06-26 20:14:27
Autor: Stokrotka
Gara┼╝ z kom├│rki
Mo┼╝e znajdziesz co┼Ť w prawie budowlanym:
USTAWA z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane  :
Opracowano na podstawie tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z 2011 r. Nr 32, poz. 159, z 2011 r. Nr 45, poz. 235, Nr 94, poz. 551, Nr 135, poz. 789, Nr 142, poz. 829, Nr 185, poz. 1092, Nr 232, poz. 1377, z 2012 r. poz. 472, poz. 951, 1256.

Pozukaj na stronie internetowej sejmu, tam jest baza danyh aktuw prawnyh, ┼Ťci─ůgnij i poczytaj.
Szukaj po prawo budowlane wg haseł albo po dacie ustawy, albo po dzienniku ustaw, jak wolisz

--
(tekst bez: ├│, ch, rz i -ii)
na┼╝ucaj─ů bezmy┼Ťlnie nast─Öpnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Data: 2013-06-26 22:10:49
Autor: Robert Tomasik
Gara┼╝ z kom├│rki
U┼╝ytkownik "arek" <arek@serewer.tld> napisa┼é w wiadomo┼Ťci news:kqf0j4$e37$1node2.news.atman.pl...
Mam pytanie. W jaki sposób można przekształcić komórkę (pomieszczenie
gospodarcze) w gara┼╝?

Wykupiłem mieszkanie w budynku komunalnym, do którego przynależy spora
kom├│rka. Auto wejdzie spokojnie. Jak zrobi─ç, ┼╝eby dosta─ç papiery, ┼╝e jest
to gara┼╝? Do kogo z tym si─Ö uda─ç?

Poszukaj po ha┼Ťle zmiana przeznaczenia budowli.

Data: 2013-06-26 22:40:52
Autor: zlotowinfo
Gara┼╝ z kom├│rki
[...]

nie mo┼╝esz poprostu gara┼╝owa─ç?
musi by─ç gdzie┼Ť napisane ┼╝e to gara┼╝?

--
http://zlotowskie.blox.pl
http://moneysave.info

Data: 2013-06-27 08:36:08
Autor: mz
Gara┼╝ z kom├│rki

U┼╝ytkownik "zlotowinfo"  napisa┼é w wiadomo┼Ťci grup dyskusyjnych:kqfjki$52c$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Poszukaj informacji na temat zmiany sposobu u┼╝ytkowania obiektu z budynku gospodarczego na gara┼╝owy.
A zmieni─ç musi bo jak trafi mu si─Ö upierdliwy s─ůsiad i wysypie fur─Ö w─Ögla, drewna czy innego opa┼éu przed wjazdem to co mu zrobi ?? Nic nie zrobi bo przed pomieszczeniem gospodarczym mo┼╝na (przecie┼╝ niczego nie blokuje) a przed gara┼╝owym nie mo┼╝na bo blokuje wjazd. Poza tym w przypadku remontu drogi dojazdowej do dzia┼éki, na kt├│rej jest ten budynek w przypadku budynku gospodarczego nie musz─ů ci robi─ç podjazdu (obni┼╝a─ç kraw─Ö┼╝nika) - bo i po co ? a w przypadku gara┼╝u ju┼╝ powinni zrobi─ç.

Gara┐ z komˇrki