Gara?e

Data: 2014-02-14 14:18:47
Autor: Angus
Gara?e
http://moto.onet.pl/aktualnosci/podatek-od-garazu-mocno-wzrosnie/zsf49

Od czego jeszcze zapłacimy większe podatki?

angus48@wp.pl

Data: 2014-02-14 08:44:17
Autor: kogutek444
Gara?e
W dniu piątek, 14 lutego 2014 14:18:47 UTC+1 użytkownik Angus napisał:
http://moto.onet.pl/aktualnosci/podatek-od-garazu-mocno-wzrosnie/zsf49

Od czego jeszcze zapłacimy większe podatki?

-- Pozdrawiam

angus48@wp.pl

Pisząc "zapłacimy" masz na myśli oczywiście siebie i tych co mają garaże. Ja za garaż płacił nie będą i jestem w bardzo licznej grupie tych co garaży nie mają. Tak że koło chuja mi lata podatek za garaż. Lepiej niech zrobią wyższy od garaży niż od cukru na przykład.

Data: 2014-02-14 18:05:19
Autor: nadir
Gara?e
[...]
A od hangarów to powinni taki podatek przyjebać żeby odechciało się wszystkim latać, bo ja nie latam, nie mam ani samolotu, ani hangaru.
I jestem w jeszcze liczniejszej grupie.
Za to cukier to w ogóle mogą zlikwidować jak dla mnie.

Data: 2014-02-14 12:35:48
Autor: kogutek444
Gara?e
W dniu piątek, 14 lutego 2014 18:05:19 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
> [...]

I jestem w jeszcze liczniejszej grupie.

Za to cukier to w ogóle mogą zlikwidować jak dla mnie.

Jak widać punkt widzenia zależy ode punktu siedzenia.

Data: 2014-02-14 15:03:26
Autor: fifak
Gara?e
W dniu 2014-02-14 14:18, Angus pisze:
http://moto.onet.pl/aktualnosci/podatek-od-garazu-mocno-wzrosnie/zsf49

Od czego jeszcze zapłacimy większe podatki?

kasa pusta, skończyło się, telewizja kłamie, słupki spadają jak przed kryzysem 1928

http://postimg.org/image/napdf9yql/

http://www.youtube.com/watch?v=0Kngj1K2a_c

Data: 2014-02-14 15:46:34
Autor: Andrzej Lawa
Gara?e
W dniu 14.02.2014 14:18, Angus pisze:
http://moto.onet.pl/aktualnosci/podatek-od-garazu-mocno-wzrosnie/zsf49

Od czego jeszcze zapłacimy większe podatki?

Autor tego artykułu to jakiś idiota...

Stawki za garaż od dawna są wyższe od stawek za powierzchnię mieszkalną - jest tylko "bonus" dla garaży w bryle budynku mieszkalnego - wtedy stawka jest taka sama, jak dla powierzchni mieszkalnej.

Nie wiem kiedy niby stawki za garaż były niższe od powierzchni mieszkalnej, jak sugeruj artykuł.

Data: 2014-02-14 21:16:50
Autor: Arbiter
Gara?e

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:ldla8b$gda$1node2.news.atman.pl...
W dniu 14.02.2014 14:18, Angus pisze:
http://moto.onet.pl/aktualnosci/podatek-od-garazu-mocno-wzrosnie/zsf49
Autor tego artykułu to jakiś idiota...

nie sposób sie nie zgodzic

Stawki za garaż od dawna są wyższe od stawek za powierzchnię mieszkalną - jest tylko "bonus" dla garaży w bryle budynku mieszkalnego - wtedy stawka jest taka sama, jak dla powierzchni mieszkalnej.

A i to nie zawsze - od 5 lat płacę za garaż pod blokiem stawkę 10x większą za m2 od mieszkania

Nie wiem kiedy niby stawki za garaż były niższe od powierzchni mieszkalnej, jak sugeruj artykuł.

ja też nie wiem. Ale jeszcze 5 lat temu dawało się zaplacic za garaż pod blokiem po stawce jak za mieszkanie

Data: 2014-02-14 17:46:35
Autor: misiek
Gara?e

Użytkownik "Angus" <angus48@wp.pl> napisał w wiadomości news:1q5jvwg60o1iw$.dl2ql6brb0xs$.dlg40tude.net...
http://moto.onet.pl/aktualnosci/podatek-od-garazu-mocno-wzrosnie/zsf49

Od czego jeszcze zapłacimy większe podatki?

wklejalem pare dni temu

Data: 2014-02-15 12:07:16
Autor: AZ
Gara??e
On 2014-02-14, Angus <angus48@wp.pl> wrote:
http://moto.onet.pl/aktualnosci/podatek-od-garazu-mocno-wzrosnie/zsf49

Od czego jeszcze zapłacimy większe podatki?

Od wrzucania informacji ktora juz byla.

--
Artur
ZZR 1200