Gara?e

Data: 2014-02-14 08:44:17
Autor: kogutek444
Gara?e
W dniu piątek, 14 lutego 2014 14:18:47 UTC+1 użytkownik Angus napisał:
http://moto.onet.pl/aktualnosci/podatek-od-garazu-mocno-wzrosnie/zsf49

Od czego jeszcze zapłacimy większe podatki?

-- Pozdrawiam

angus48@wp.pl

Pisząc "zapłacimy" masz na myśli oczywiście siebie i tych co mają garaże. Ja za garaż płacił nie będą i jestem w bardzo licznej grupie tych co garaży nie mają. Tak że koło chuja mi lata podatek za garaż. Lepiej niech zrobią wyższy od garaży niż od cukru na przykład.

Data: 2014-02-14 18:05:19
Autor: nadir
Gara?e
[...]
A od hangarów to powinni taki podatek przyjebać żeby odechciało się wszystkim latać, bo ja nie latam, nie mam ani samolotu, ani hangaru.
I jestem w jeszcze liczniejszej grupie.
Za to cukier to w ogóle mogą zlikwidować jak dla mnie.

Data: 2014-02-14 12:35:48
Autor: kogutek444
Gara?e
W dniu piątek, 14 lutego 2014 18:05:19 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
> [...]

I jestem w jeszcze liczniejszej grupie.

Za to cukier to w ogóle mogą zlikwidować jak dla mnie.

Jak widać punkt widzenia zależy ode punktu siedzenia.

Gara?e