Garmin 60 CSX na rowerze

Data: 2009-08-17 14:04:29
Autor: Wiesiek
Garmin 60 CSX na rowerze
.... z wykorzytaniem GPMapy Topo, w lasach i na bezdrożach.

Czy macie może jakie¶ sprawdzone w bojach ustawienia Gramina wykorzystywanego przede wszystkim do celów rowerowych.

Na przykład mały problem mi wygenerowała (chyba) opcja przyci±gania do drogi. Jechałem sobie tak± drog± gruntow± co miało też odwzorowanie w Garminie. Po jakim¶ czasie zauwazyłem że jestem dalej na drodze ale wg Garmina to w ... polu. Garminowa droga była gdzie¶ z boku. Mojej drogi w Garminie nie było.

Wiesiek

Data: 2009-08-17 14:30:59
Autor: ...::QRT::...
Garmin 60 CSX na rowerze
Dnia Mon, 17 Aug 2009 14:04:29 +0200, Wiesiek napisał(a):

[...]

W GPmapie topo odwzorowanie szczegółów terenu jest na żenuj±co niskim
poziomie jak na produkt majacy w nazwie "topo" A co do pytania to porprostu wjechałe¶ w drogę której na mapie nie było. To
sie zdarza także na mapach które sa znacznie bardziej topo niż gpmapa. --
www.warszawski.info

Data: 2009-08-17 19:56:26
Autor: Niewe
Garmin 60 CSX na rowerze
....::QRT::... pisze:
W GPmapie topo odwzorowanie szczegółów terenu jest na żenuj±co niskim
poziomie jak na produkt majacy w nazwie "topo"

Ciii...
zaraz się Wolff obudzi i ci przetłumaczy jak zajebi¶cie topograficzna jest Gpmapa Topo ;-)

Data: 2009-08-17 23:16:45
Autor: Faja
Garmin 60 CSX na rowerze
Dnia Mon, 17 Aug 2009 19:56:26 +0200, Niewe
<niewe@beztegoitamtegoo2.pl> napisał(a):

...::QRT::... pisze:
[...]

   Jak jesteĹ› taki cwaniak to narysuj swoje osiedle na kartce
papieru10 cm x 10 cm z dokładnością 1 mm.

    PozdrĂłwka   Wiesiek.

Data: 2009-08-17 23:55:23
Autor: Wojtek Paszkowski
Garmin 60 CSX na rowerze
"Faja" <faja@aster.pl> wrote in message news:kvhj85ps5b8acrsngbuh5emq35grn2s1kg4ax.com...

  Jak jesteĹ› taki cwaniak to narysuj swoje osiedle na kartce
papieru10 cm x 10 cm z dokładnością 1 mm.

nie trzeba być cwaniakiem. Proponuję zerknąć, jakie cudeńka, i to bez pomocy żadnych satelitów czy komputerów, rysowali przed wojną kartografowie z Wojskowego Instytutu Geograficznego. Aby wszystkie szczegóły dojrzeć, z lupką je trzeba oglądać. A nawet dzisiaj pewniej się nawiguje na tych mapach niż na współczesnych gniotach.

pozdr

Data: 2009-08-18 10:23:23
Autor: ...::QRT::...
Garmin 60 CSX na rowerze

...::QRT::... pisze:
[...]

a po co ma rysować osiedle? --
www.warszawski.info

Data: 2009-08-17 14:37:53
Autor: Kacper Perschke
Garmin 60 CSX na rowerze
Dnia 17.08.2009 Wiesiek <wlopata@poczta.onet.pl> napisał:
... z wykorzytaniem GPMapy Topo, w lasach i na bezdroĹĽach.

Nie odpowiadałem na twój post z pl.rec.gps napisany 2009-08-16 12:42 CET,
poniewaĹĽ uznaĹ‚em, iĹĽ twoje pytania  Ĺ›wiadczÄ… o braku twojej pracy wĹ‚asnej.

Skoro zaczynasz się rozlewać mam dla ciebie propozycję jeśli mieszkasz
dostatecznie blisko odemnie abyśmy się spotkali.

Czy macie moĹĽe jakieĹ› sprawdzone w bojach ustawienia Gramina wykorzystywanego przede wszystkim do celĂłw rowerowych.

Na przykład mały problem mi wygenerowała (chyba) opcja przyciągania do drogi. Jechałem sobie taką drogą gruntową co miało też odwzorowanie w Garminie. Po jakimś czasie zauwazyłem że jestem dalej na drodze ale wg Garmina to w ... polu. Garminowa droga była gdzieś z boku. Mojej drogi w Garminie nie było.

Wiesiek

Data: 2009-08-17 15:39:57
Autor: Kacper Perschke
Garmin 60 CSX na rowerze
Dnia 17.08.2009 Kacper Perschke <zbp.yvnzt@rxupferc.ercpnx> napisał:
[...]
Czy macie moĹĽe jakieĹ› sprawdzone w bojach ustawienia Gramina wykorzystywanego przede wszystkim do celĂłw rowerowych.

Tak. JeĹĽdĹĽÄ™ z tym GPS od kwietnia 2008.

[...]

Przepraszam za wysłanie niedokończonej wypowiedzi.

KAcper

Data: 2009-08-17 14:51:39
Autor: AL
Garmin 60 CSX na rowerze
Wiesiek pisze:
[...]

na rowerze - jadac po sceezkach ustawiam zawsze opcje rowerem - po bezdrozu - pokazuje mi kreska cel podrozy jako azymut od mojej aktualnej pozycji.  To sie sprawdza jak na razie w 100% - ja sam decyduje, czy z dwoch sciezek wybrac ta z lewej czy z prawej

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-08-17 06:36:10
Autor: swir
Garmin 60 CSX na rowerze
Wył±cz przyci±ganie do drogi, wył±cz nazwy ulic, detale mapy na
wyższe, skala 300-200, zapis traka auto, egnosa sobie daruj bo i tak
nie działa :D Dla routingu ustaw pojazd na rower, komunikaty z
podgl±dem rozjazdów wył±cz (niech tylko piszczy), kompas wył±cz, tryb
gps na normal bo na oszczędnym to często łapie znak zapytania. Na
ekranie mapy mam ustawione dwa pola z czasem i odległo¶ci± do celu
albo nic. A reszta to jak wygodnie.

Data: 2009-08-17 16:32:45
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Garmin 60 CSX na rowerze
Dnia 17.08.2009 15:36 użytkownik swir napisał :
[...]

Ciekawe czy routing na rower działa tak samo beznadziejnie jak w Edge i Mapsource? Ten tryb jest w ogóle do niczego, prowadzi przez totalne krzaki na około, nadkładaj±c nieraz kilkadziesi±t procent dystansu. W Mapsource je¶li chodzi o jazdę po mie¶cie to już dawno wyczaiłem, że najlepszy jest routing "emergency", natomiast w Edge'u trzeba używać samochodowego. Nie mam porównania z innymi, nierowerowymi odbiornikami, ale to jest pewnie jedna z tych rzeczy któr± po¶więcono za cenę optymalizacji rowerowych. St±d też wielokrotnie już pisałem, że nie ma sensu kupowanie Edge 205 i 605.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-08-17 17:38:30
Autor: Kacper Perschke
Garmin 60 CSX na rowerze
Dnia 17.08.2009 Mikołaj "Miki" Menke <miki@menek.one.pl> napisał:
[...]
Ciekawe czy routing na rower działa tak samo beznadziejnie jak w Edge i Mapsource?

Nie wiem. Nie używałem ani jednego, ani drugiego.

Ten tryb jest w ogóle do niczego, prowadzi przez totalne krzaki na około, nadkładając nieraz kilkadziesiąt procent dystansu.

Tak działa w GPMAP 60CSx (firmware 3.90 i wcześniejsze).

W Mapsource jeśli chodzi o jazdę po mieście to już dawno wyczaiłem, że
najlepszy jest routing "emergency" [...]

Dzięki za sugestię.

KAcper

Data: 2009-08-17 20:09:45
Autor: wlopata
Garmin 60 CSX na rowerze

[...]

Ja przeważnie robię pętle. Punktem startu i celem jest ... zaparkowany samochód.
Trasę często wybieram online w trakcie jazdy. Ale może trzeba będzie planować
jakie¶ punkty po¶rednie.

Wiesiek

--

Garmin 60 CSX na rowerze