Garmin 96C a PocketFMS?

Data: 2009-03-02 16:27:53
Autor: Piotr Florczuk
Garmin 96C a PocketFMS?
Witam,
Stoje przed dylematem. Jak w temacie. Czy moze mi ktos cos powiedziec na temat Garmina 96C tak od strony praktycznej uzytkowania podczas lotu? Zastanawiam sie na zakupem tego urzadzenia. Mam palma i wlasciwie bylem juz zdecydowany do wejscia w FMS-a, ale dzialanie mojego palma (zwiechy), dlugosc pracy baterii wstrzymaly mnie przed zakupem pelnej wersji PocketFMS-a. Prosze tylko bez radosnej tworczosci. Konkretne odpowiedzi.

Pozdro,
PIT

Data: 2009-03-02 17:25:18
Autor:
Garmin 96C a PocketFMS?
Używam PocketFMNS od 4 lat.

Porównanie z 96C, to jak niebo i ziemia.

PocketFMS ma funkcjonalność 696, z palanowaniem lotu, pogodą, interface'm do autopilota, do systemów TraficWarning itd.

Nawet na najgorszym palmie czy telefonie będzie o 3 klasy lepszy od 96C. --

Data: 2009-03-03 13:17:42
Autor: Piotr Florczuk
Garmin 96C a PocketFMS?
No i wszedlem w PocketFMS-a. A teraz siedze i go rozkminiam. :-)

PIT

Garmin 96C a PocketFMS?