Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO

Data: 2010-11-16 15:29:34
Autor: babinicz
Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO
Witam.
Czy ktoś z kolegów używa takiego cuda i mógłby się podzielić jakimiś doświadczeniami.

Pozdrawiam
babinicz

Data: 2010-11-16 17:42:15
Autor: BoDro
Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO
babinicz pisze:

Czy ktoś z kolegów używa takiego cuda i mógłby się podzielić jakimiś doświadczeniami.

z pewnością używa, ale zerknij dodatkowo na forum Garniaka do działu "na sportowo":

http://www.garniak.pl/

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-11-16 11:11:04
Autor: tadek
Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO
On 16 Lis, 17:42, BoDro <bo...@lolek.pl> wrote:
babinicz pisze:

> Czy kto z koleg w u ywa takiego cuda i m g by si podzieli jakimi
> do wiadczeniami.

z pewno ci u ywa, ale zerknij dodatkowo na forum Garniaka do dzia u "na
sportowo":

http://www.garniak.pl/

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

na Garniaku jest taki kolega "Szy" który posiada ten wynalazek

Data: 2010-11-16 20:29:35
Autor: MadMan
Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO
Dnia Tue, 16 Nov 2010 11:11:04 -0800 (PST), tadek napisał(a):

na Garniaku jest taki kolega "Szy" który posiada ten wynalazek

Chyba że już sprzedał :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-11-16 11:46:29
Autor: tadek
Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO
On 16 Lis, 20:29, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
Dnia Tue, 16 Nov 2010 11:11:04 -0800 (PST), tadek napisa (a):

> na Garniaku jest taki kolega "Szy" kt ry posiada ten wynalazek

Chyba e ju sprzeda :)

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com

ale doświadczenia w użytkowaniu chyba nie sprzedał?

Data: 2010-11-16 22:39:39
Autor: BoDro
Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO
tadek pisze:

ale doświadczenia w użytkowaniu chyba nie sprzedał?

z pewnością nie - niewątpliwie wykorzysta je z powodzeniem w swojej nowej zabawce, Edge 800 :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-11-17 07:30:08
Autor: Arek M
Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO

Czy ktoś z kolegów używa takiego cuda i mógłby się podzielić jakimiś
doświadczeniami.

Uzywam - co konkretnie chcesz wiedziec? :)

--
PozdrawiAM!

Data: 2010-11-17 20:58:38
Autor: smiechu
Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO

Użytkownik "Arek M" <arkadiusz_dot_matuszak@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibvspg$rou$1inews.gazeta.pl...

Czy ktoś z kolegów używa takiego cuda i mógłby się podzielić jakimiś
doświadczeniami.

Uzywam - co konkretnie chcesz wiedziec? :)

Ja się podepnę z zapytaniem:
Jak tam trwałość tego czegoś:
Po rozwaleniu 2 produktów garmina (pierwszego mapowca - dziadkowie pamiętają może jeszcze GIII+, starego e-trexa) zakupiłem sobie edga.
No i zonk bo po 3 miesiącach normalnego jak dla garmina użytkowania zauważyłem, że wycieraję/przecierają  się gumy na przyciskach (nie mam go przy sobie ale jakby ktoś chciał zdjęcia to mogę zrobić). Poza tym urwałem dość niefortunnie rozwiązane zabezpieczenie gniazda usb.
No i teraz pytanie: czy trwałość garmina poszła się czesać (2 szt zepsutych, trzeci po 0,5 roku dziurawi przyciski) czy tylko ja taki pechowy? Wytrzyma jeszcze ze 2 lata ?
Mam zamiar jeździeć zimą. Czy odpinać czujnik kadencji czy wytrzyma zasolenie?
O gwałtownie  delikatniejącym na mrozie uchwycie  słyszałem - będę uważał.
Pozdr
smiechu
No i teraz

Data: 2010-11-17 09:04:22
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO
Dnia 16.11.2010 15:29 użytkownik babinicz napisał :
Witam.
Czy ktoś z kolegów używa takiego cuda i mógłby się podzielić jakimiś doświadczeniami.

Ja używam i ogólnie polecam. Wiadomo, nic nie jest bez wad, ale da się z
nimi żyć. Po szczegóły odsyłam na garniaka.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-11-17 13:02:21
Autor: Rycki
Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO
Siemka,
Używam już prawie 3 sezony i jedyna rzecz jakiej mi brakuje to termometr.

Pzdr

Data: 2010-11-19 08:15:24
Autor: babinicz
Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO

Użytkownik "Rycki" <rycki@wp.pl> napisał w wiadomości news:ic0g8c$kt3$1news.task.gda.pl...
Siemka,
Używam już prawie 3 sezony i jedyna rzecz jakiej mi brakuje to termometr.
Pzdr

Witam.
Jak wygląda sprawa zasilania, tzn. czy zauważasz  różnicę w utracie pojemności akumulatora po tym okresie użytkowania?
Czy istnieje możliwość samodzielnej wymiany akumulatora - (w serwisie mówią, że NIE), ale czy jest kontaktybilny z jakimś innym akku np. od telefonu czy aparatu fot.?
Np w liczniku GPS Mainnav MG-950D siedzi fabrycznie akku Li-ion 3,7V formatu Nokii BL-5C, oryginalny był dosyć marny - 850mAh, który wytrzymywał max 15 godzin. Po włożeniu nowej baterii Nokia BL-5C 1020mAh - działa całą dobę.
(korzystając cały czas z komunikacji bluetooth, rejestracji śladu trasy oraz 5~6  godzinnego podświetlenia LCD).

O pozostałe funkcje Edge705 się nie pytam, bo wiedzę teoretyczną dotyczącą wykorzystania urządzenia pod kątem treningowym , wydaje mi się, że w podstawowym stopniu posiadłem:)

Sprawa nawigacji i map, no coż, tam gdzie często jeżdżę bardziej by się przydał 62ST Topo, ale niestety  nie ma urządzeń uniwersalnych, na rower i piesze wypady jednocześnie.

Pozdrawiam
baninicz

Data: 2010-11-19 09:45:03
Autor: Rycki
Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO
W dniu 2010-11-19 08:15, babinicz pisze:
[...]

....ciach...

Po tym czasie nie zaobserwowałem utraty pojemności, ale nigdy też nie robiłem żadnych testów długości działania więc nie wiem jaki jest stan faktyczny. Co do wymiany/dopasowania innej baterii, to się nie wypowiem.

Pzdr

Data: 2010-11-19 10:47:09
Autor: BoDro
Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO
Rycki pisze:

Po tym czasie nie zaobserwowałem utraty pojemności

z "naturalną" utratą pojemności po kilku latach trzeba pogodzić. Producent chyba zakłada, że po kilku latach użytkownik wymieni całe ustrojstwo na nowy, lepszy model (np. Edge 800 :-)). W każdym razie sprawdza się to znakomicie w przypadku komórek, które lud wymienia pewnie z każdym nowym, dwuletnim okresem promocyjnym :-). W efekcie nie musi sobie zbytnio zawracać głowy spadkiem pojemności wbudowanego aku :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-11-19 17:30:05
Autor: Iguan007
Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO

"babinicz" <babinicz64@o2.pl> wrote in message news:4ce62412$0$22792$65785112news.neostrada.pl...
Jak wygląda sprawa zasilania, tzn. czy zauważasz  różnicę w utracie pojemności akumulatora po tym okresie użytkowania?

Tutaj masz odpowiedni watek o wymianie baterii: https://forums.garmin.com/showthread.php?p=39036
Ludzie pisza ze maja po 2 latach problemy z bateria, ale to chyba zalezy od egzemplarza.U mnie po okolo 2-letnim intensywnym uzytkowaniu (5-6 razy/tydzien) bateria nadal spokojnie wystarcza na calodzienny wypad.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-11-17 17:29:55
Autor: Iguan007
Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO

"babinicz" <babinicz64@o2.pl> wrote in message news:4ce29552$0$21006$65785112news.neostrada.pl...
Witam.
Czy ktoś z kolegów używa takiego cuda i mógłby się podzielić jakimiś doświadczeniami.

Bardzo przydatny gadzet.  Jedyny minus jaki znalazlem po ~2 latach uzytkowania to nie 100% wodoszczelnosc. Po jezdzie w deszczu mam na drugi dzien zaparowany ekran. Ale moze to problem tylko z moim egzemplarzem. Reszta to same plusy - nie gubi sygnalu HR czy GPS (nawet w gestym lesie), szybko sie namierza, oferuje dobre funkcje treningu, obslugluje mapy drogowe, jest latwy w obsludze. Jest cos konkretnego co chcesz wiedziec?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-11-17 09:54:57
Autor: Wojciech Waga
Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO
Iguan007 pisze:
Jest cos konkretnego co chcesz wiedziec?

Widać coś w słoneczny dzień?

pozdr.
w.

Data: 2010-11-17 10:14:50
Autor: MadMan
Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO
Dnia Wed, 17 Nov 2010 09:54:57 +0100, Wojciech Waga napisał(a):

Jest cos konkretnego co chcesz wiedziec?

Widać coś w słoneczny dzień?

W słońcu widać więcej niż w cieniu. Ekrany niedotykowych Garminów są
światłolubne. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-11-17 13:56:53
Autor: BoDro
Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO
MadMan pisze:

Widać coś w słoneczny dzień?

W słońcu widać więcej niż w cieniu. Ekrany niedotykowych Garminów są
światłolubne.

technologia wyświetlacza w 705 i w serii Etrex jest chyba taka sama, więc ta fotka:

http://img153.imageshack.us/img153/2656/1707016.jpg

powinna być miarodajna także dla Edge 705

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO