Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO

Data: 2010-11-17 07:30:08
Autor: Arek M
Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO

Czy ktoś z kolegów używa takiego cuda i mógłby się podzielić jakimiś
doświadczeniami.

Uzywam - co konkretnie chcesz wiedziec? :)

--
PozdrawiAM!

Data: 2010-11-17 20:58:38
Autor: smiechu
Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO

Użytkownik "Arek M" <arkadiusz_dot_matuszak@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibvspg$rou$1inews.gazeta.pl...

Czy ktoś z kolegów używa takiego cuda i mógłby się podzielić jakimiś
doświadczeniami.

Uzywam - co konkretnie chcesz wiedziec? :)

Ja się podepnę z zapytaniem:
Jak tam trwałość tego czegoś:
Po rozwaleniu 2 produktów garmina (pierwszego mapowca - dziadkowie pamiętają może jeszcze GIII+, starego e-trexa) zakupiłem sobie edga.
No i zonk bo po 3 miesiącach normalnego jak dla garmina użytkowania zauważyłem, że wycieraję/przecierają  się gumy na przyciskach (nie mam go przy sobie ale jakby ktoś chciał zdjęcia to mogę zrobić). Poza tym urwałem dość niefortunnie rozwiązane zabezpieczenie gniazda usb.
No i teraz pytanie: czy trwałość garmina poszła się czesać (2 szt zepsutych, trzeci po 0,5 roku dziurawi przyciski) czy tylko ja taki pechowy? Wytrzyma jeszcze ze 2 lata ?
Mam zamiar jeździeć zimą. Czy odpinać czujnik kadencji czy wytrzyma zasolenie?
O gwałtownie  delikatniejącym na mrozie uchwycie  słyszałem - będę uważał.
Pozdr
smiechu
No i teraz

Garmin EDGE 705 HR/CAD TOPO