Garnek do gotowania ryzu (elektryczny)

Data: 2009-04-29 08:16:10
Autor: Mirek1275
Garnek do gotowania ryzu (elektryczny)
Uzytkownik "Rafal M napisal:

Tydzien temu kupilem sobie garnek do gotowania ryzu (Rice Cooker).

Ma ktos moze sposob na to, aby uniknac przypalania sie ryzu na spodzie.........

Witam!

Mnie jeszcze nigdy nie przypalil sie ryz w takim garnku.

Wsypuje ryz do suchego garnka, nastepnie plucze go dwukrotnie w cieplej prawie goracej wodzie, dalej zalewam ryz zimna woda "na oko" do centymetra ponad poziom ryzu.

Zawsze po wylaczeniu sie garnka z pozycji gotowanie, to jest po ok. 20 min. mieszam krótko ryz dostarczona lopatka oddzielajac spodnia warstwe od teflonu.

Stosuje przewaznie ryz jasminowy, który kupuje w 5 kg opakowaniach, ale i inny ryz gotuje jednakowo i nigdy nie ma niespodzianek.

Nie wyobrazam sobie gotowania ryzu, który ma byc podany na talerzu w inny sposób niz w garnku do gotowania ryzu.

Zycze smacznych dan z ryzem!

Mirek1275

Data: 2009-04-29 08:56:13
Autor: Rafal M
On 29 Kwi, 08:16, "Mirek1275" <mirek1...@owywalto2.pl> wrote:

[...]

Robie dokladnie tak samo... i sie przypala :/

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-04-30 12:29:32
Autor: acelnószz
Garnek do gotowania ryzu (elektryczny)
Ryz przed gotowaniem trzeba starannie oplukac na sitku pod strumieniem zimnej wody z kranu i dopiero wtedy wrzucic do garnka.
JaC

-- -- -

i sie przypala :/

Data: 2009-04-30 10:17:55
Autor: Rafal M
On 30 Kwi, 12:29, acelnószz <usun...@wp.eu> wrote:
Ryz przed gotowaniem trzeba starannie oplukac na sitku pod strumieniem zimnej wody z kranu i dopiero wtedy wrzucic do garnka.
JaC

Tez tak robie ;) i nic ;)

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-04-30 19:38:08
Autor: Mirek1275
Uzytkownik "Rafal M" napisal:
Ryz przed gotowaniem trzeba starannie oplukac na sitku pod strumieniem zimnej wody z kranu i dopiero wtedy wrzucic do garnka.
JaC

Tez tak robie ;) i nic ;)

To pluczesz ryz w sitku zimna woda czy tez goraca?

Moze uzywasz nieodpowiedniego ryzu?

pzdr Mirek

Data: 2009-04-30 12:16:46
Autor: Rafal M
On 30 Kwi, 19:38, "Mirek1275" <mirek1...@owywalto2.pl> wrote:

To pluczesz ryz w sitku zimna woda czy tez goraca?

Zimna woda

Moze uzywasz nieodpowiedniego ryzu?

Zwyly ryz dlugoziarnisty z 1kg workow.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-04-30 21:58:39
Autor: Jacek
Garnek do gotowania ryzu (elektryczny)
Q..rcze.
Nieodpowiedni ryz! Do specjalnego garnka kup specjalny ryz. Albo spróbuj mojego patentu z blacha.
Jacek

Data: 2009-04-29 09:07:10
Autor: dziobak
Garnek do gotowania ryzu (elektryczny)

Uzytkownik "Mirek1275" napisal

Nie wyobrazam sobie gotowania ryzu, który ma byc podany na talerzu w inny sposób niz w garnku do gotowania ryzu.

jestes wymarzonym konsumentem :>

pozdrawiam

Dziobak

Data: 2009-04-29 12:15:04
Autor: Mirek1275

Użytkownik "dziobak"  napisał:

jestes wymarzonym konsumentem :>

Nie, nie, nie :) nie ulegam łatwo reklamie.

Ten sposób gotowania podpatrzyłem kiedyś u znajomego Wietnamczyka.

Pozdrawiam :)

Mirek1275

Data: 2009-04-29 22:29:18
Autor: doslaw
Mirek1275 pisze:

Użytkownik "dziobak"  napisał:

jestes wymarzonym konsumentem :>

Nie, nie, nie :) nie ulegam łatwo reklamie.

Ten sposób gotowania podpatrzyłem kiedyś u znajomego Wietnamczyka.

sprowadza garnki do gotowania ryzu? ;)

pozdr

Data: 2009-04-30 19:24:55
Autor: Mirek1275
Użytkownik "doslaw"  napisał :
Ten sposób gotowania podpatrzyłem kiedyś u znajomego Wietnamczyka.

sprowadza garnki do gotowania ryzu? ;)

Nie mam nic wspólnego z dystrybucją tego sprzętu :)

Pozdrawiam!

Data: 2009-05-01 13:52:31
Autor: kogutek
Uzytkownik "Rafal M napisal:

> [...]

Nie wyobrazam sobie gotowania ryzu, który ma byc podany na talerzu w inny sposób niz w garnku do gotowania ryzu.

To ja nie chcę wiedzieć jak pomidora kroisz, jak przy najprostszej czynności
polegającej na ugotowaniu ryżu w torebce w zwykłym garnku z własnej inicjatywy
musisz się narobić. Stara prawda o Polakach nie ginie. Polak jak się przy
robocie nie narobił to mu się wydaje ze nic nie zrobił i mu się pieniądze za
pracę nie nalezą. --

Data: 2009-05-01 14:23:08
Autor: Mirek1275

--

Człowieku, ryż w torebkach a ryż z garka do gotowania ryżu to jest inna bajka.
Polak nie zawsze musi wszystko robić na sztukę.

EOT

Garnek do gotowania ryzu (elektryczny)