[FOTO] Garwolin - Mika

Data: 2015-09-05 09:34:55
Autor: Wojtas
[FOTO] Garwolin - Mika
https://picasaweb.google.com/105354761475432075417/GarwolinMika#

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2015-09-05 11:56:35
Autor: Marek
[FOTO] Garwolin - Mika
Wojtas napisał:

GarwolinMika

Głupio cytować link (a we wpisie nie ma nic więcej), więc wyciąłem z niego  kawałek.
Dołujący ten album. Mogiły, porzucony dom, wyschnięte moczary, rzeka za wąska na kajak... Za to rower cieszy oko :).

--
Marek

Data: 2015-09-06 14:42:40
Autor: Ignac
[FOTO] Garwolin - Mika
W dniu sobota, 5 września 2015 20:56:42 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

Dołujący ten album. Mogiły, porzucony dom, wyschnięte moczary, rzeka za wąska na kajak...

Nostalgia nad przemijaniem Panie, czyli refleksja nad życiem,
lub czysta poezja prozy życia. Wszak wszystko ma swój początek i kres..
Ale to ciągle Twoja ojczyzna-czyżby Ci zbrzydła?

Data: 2015-09-06 15:39:57
Autor: Marek
[FOTO] Garwolin - Mika
Ignac napisał:

Ale to ciągle Twoja ojczyzna-czyżby Ci zbrzydła?

Przepraszam, że nie napisałem wprost, że to (w subiektywnym odczuciu) dołujący album z zadupia w mojej Ojczyźnie, która mi nigdy nie zbrzydnie. Pochopnie założyłem, że to oczywiste. Wszak kocham swojskie zadupia (zwane eufemistycznie prowincją) tak samo, jak kraj przodków w ogóle.. Dopóki nie będzie krajem tyłków oczywiście. Bo jak bociek na gnieździe zaklekoce coś o wielkim Allachu (pewnie tylko wspominając urlop w Egipcie), a sąsiedzi zaczną nosić brody, żeby się w tłumie nie wyróżniać, to moja miłość przejdzie ciężką próbę.. Wszak Ojczyzna to nie tylko ziemia, ale i ludzie na niej.
Dlatego fajnie byłoby zobaczyć w albumie z zadupia dom zamieszkały, bagna bagniste, rzekę rybną i kajaczną a rower... Romet jakiś, czy innego Crossa ;).  --
Marek

Data: 2015-09-06 20:16:35
Autor: Wojtas
[FOTO] Garwolin - Mika
W dniu 05.09.2015 o 20:56, Marek pisze:

Dołujący ten album. Mogiły, porzucony dom, wyschnięte moczary, rzeka za wąska na kajak... Za to rower cieszy oko :).

:)