Gasiuk-Pihowicz bez immunitetu

Data: 2017-11-22 18:21:27
Autor: Trefniś
Gasiuk-Pihowicz bez immunitetu
Cześć!

http://fakty.interia.pl/polska/news-immunitet-gasiku-pihowicz-zostanie-uchylony-decyzja-komisji,nId,2468816

Komisja głosami PiS pozbawiła ją immunitetu, bo za słowa:

"Ja bym chciała przypomnieć Państwu kilka faktów. Dawid Jackiewicz - były  minister skarbu w obecnym rządzie Beaty Szydło - w czasie poprzednich  rządów PiS w 2006 r. brał udział w awanturze, która doprowadziła do  śmierci bezdomnego człowieka. Polityk PiS wdał się z nim w szarpaninę,  popchnął go, głowa tego bezdomnego człowieka roztrzaskała się o beton. A  potem co zrobiła prokuratura Ziobry? Umorzyła sprawę partyjnego kolegi,  mimo że po awanturze z nim zginął człowiek".

Dawid Jackiewicz pozwał ją do sądu o naruszenie dóbr osobistych.

Właściwie to dobrze, bulwersująca sprawa z Wrocławia wróci na łamy gazet.

--
Trefniś

Data: 2017-11-22 18:29:02
Autor: Trefniś
Gasiuk-Pihowicz bez immunitetu
W dniu .11.2017 o 18:21 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

Cześć!

Przepraszam, na razie to tylko rekomendacja komisji dyscyplinarnej,  immunitet będzie głosowany.

Data: 2017-11-22 18:37:33
Autor: Presidente de San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

http://fakty.interia.pl/polska/news-immunitet-gasiku-pihowicz-zostanie-uchylony-decyzja-komisji,nId,2468816

Komisja głosami PiS pozbawiła ją immunitetu, bo za słowa:

To już komisja pozbawia immunitetu? :DDDDDDDDDDDD
Ach ten Trefno Doldowy świat :DDDDDDDDDDDDDD

Dawid Jackiewicz pozwał ją do sądu o naruszenie dóbr osobistych.
Właściwie to dobrze, bulwersująca sprawa z Wrocławia wróci na łamy gazet.

Jackiewicz gonił faceta po mieście, a potem przewócił go w obronie własnej.
Jak nic niewinny :DDDDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-22 18:46:13
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 18:37 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

Poprawiłem, ale nie czytasz.
Skoro komisja głosami PiS rekomenduje pozbawienie, to większość sejmowa  nie stanie wbrew.
Proste!

[...]

Przewrócił w obronie własnej i w obronie zakupów, które to uczynił w  międzyczasie w hipermarkecie.
Uprzedzam, minister Jackiewicz zapowiedział wytaczanie spraw _każdemu_ -  lepiej przeczekaj sprawę :)

--
Trefniś

Data: 2017-11-22 18:56:22
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

Uprzedzam, minister Jackiewicz zapowiedział wytaczanie spraw _każdemu_ -  lepiej przeczekaj sprawę :)

Każdemu kto potwierdzi jego wersję? :DDDDDDDDDDDDDDD
To zapewniam ponownie, że w pełni popieram Jackiewicza - gonił po mieście
pijanego bezdomnego i jak go w końcu dopadł to w obronie koniecznej ten
człowiek zaliczył zgon :DDDDDDDDDDDDDDD
Jak to było "odepchnąłem go lekko opierając swoją dłoń na jego podbródku"?
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDdd
Przecież zawsze odpycha się kogoś za podbródek :DDDDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-22 19:35:27
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 18:56 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

> [...]

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDdd
Przecież zawsze odpycha się kogoś za podbródek :DDDDDDDDDDDDDdd

Oczywiście - zwłaszcza, jeśli trenowało się sztuki walki.
I tej wersji się trzymajmy :)

Bardzo dobrze, że sprawa trafi znów do prasy i minister będzie mógł się  bronić!

--
Trefniś

Data: 2017-11-22 20:14:11
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

I tej wersji się trzymajmy :)

Bardzo dobrze, że sprawa trafi znów do prasy i minister będzie mógł się  bronić!

Teraz to już za późno - umiera na raka. Karma.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-22 21:32:11
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 20:14 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

> [...]

bronić!

Teraz to już za późno - umiera na raka. Karma.

To prawda, też uważam, że to karma.
A ponieważ tak dzielnie broni "swego", pieniaczem będzie pewnie do końca.

--
Trefniś

Gasiuk-Pihowicz bez immunitetu