Gasiuk-Pihowicz bez immunitetu

Data: 2017-11-22 23:33:10
Autor: Robert Tomasik
Gasiuk-Pihowicz bez immunitetu
W dniu 22-11-17 o 18:24, Trefniś pisze:

Właściwie to dobrze, bulwersująca sprawa z Wrocławia wróci na łamy gazet
i wcale nie musi stawiać PiS w dobrym świetle.

Zwłaszcza, jak przywalą pani Poseł z górnej półki za opowiadanie bredni.

Data: 2017-11-23 01:16:17
Autor: RadoslawF
[...]

A na pewno opowiadała brednie? Czy tylko przypomniała zdarzenie o którym
pan David chciałby zapomnieć?

Pozdrawiam

Data: 2017-11-23 10:06:24
Autor: Olin
Dnia Wed, 22 Nov 2017 23:33:10 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

Zwłaszcza, jak przywalą pani Poseł z górnej półki za opowiadanie bredni.

Wszak Pan Poseł z nikim się nie szarpał, a bezdomny cieszy się dobrym
zdrowiem. W związku z tym umorzenie postępowania przez prokuraturę było oczywistą
oczywistością; a zresztą i tak winny jest Tusk.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
 że nasza praca jest szalenie ważna"
Bertrand Russell

Data: 2017-11-23 10:28:11
Autor: J.F.
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ngfzqo3s8fev.j0byeaj9oxu7$.dlg@40tude.net...
[...]

Wszak prokuratura nie znalazla dowodow obciazajacych, wiec sugerowanie ze posel jest zamieszany w sprawe jest oczernianiem go :-P

J.

Data: 2017-11-23 10:40:28
Autor: Olin
Dnia Thu, 23 Nov 2017 10:28:11 +0100, J.F. napisał(a):

sugerowanie ze posel jest zamieszany w sprawe jest oczernianiem go

Teraz nie mam już wątpliwości, że Pana Posła nie było nawet na miejscu
zdarzenia, co udowodni specjalnie w tym celu powołana sejmowa podkomisja
przy użyciu parówek.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

pewno znowu coś ukradli."
Michaił Sałtykow Szczedrin

Data: 2017-11-29 09:49:31
Autor: rg
Gasiuk-Pihowicz bez immunitetu
Wed, 22 Nov 2017 23:33:10 +0100, w <5a15fb28$0$654$65785112@news.neostrada.pl>,
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]

> i wcale nie musi stawiać PiS w dobrym świetle.
> Zwłaszcza, jak przywalą pani Poseł z górnej półki za opowiadanie bredni.

Nie zamordował? A to ciekawe... a co zrobił? Bajki o obronie własnej możesz
sobie darować :)

Gasiuk-Pihowicz bez immunitetu