Gasnice samochodowe

Data: 2011-01-30 11:21:41
Autor: to
Gasnice samochodowe
begin MarcinJM
Wczoraj wracalem z imprezki motoryzacyjnej swoim dzielnym sc. Pech
chcial, ze rozsypala sie jedna z cewek, wiec silnik szedl na 2 garach, a
z pozostalych dwoch paliwsko sie lalo do wydechu i spalalo na kacie. No
to kat sie wzial i zapalil (konkretnie oslona, dwie warstwy alu i jakas
izolacja pomiedzy)  :)

....a jak niedawno pisałem, że konsekwencje jazdy z rozwalonym zapłonem mogą być najróżniejsze, ze zniszczeniem silnika włącznie (zniszczenia całego auta niestety nie przewidziałem :-)) to mało kto mi wierzył. ;-) --

Data: 2011-01-30 12:27:29
Autor: Michał Gut
Gasnice samochodowe
...a jak niedawno pisałem, że konsekwencje jazdy z rozwalonym zapłonem
mogą być najróżniejsze, ze zniszczeniem silnika włącznie (zniszczenia
całego auta niestety nie przewidziałem :-)) to mało kto mi wierzył. ;-)

:)) ale nie pisales wtedy o sfajczeniu wydechu. tak nawiasem mowiac nie bylem swiadom ze takie jazdy moga byc bez zaplonu na 2 cylindrach.

Gasnice samochodowe