Gaśnie mi motor

Data: 2014-01-12 12:44:27
Autor: kush18
Gaśnie mi motor
Siemanko mam taki problem z YAMAHA DT80 Po przejechaniu kilku kilometrów 1-2km Motor traci obroty i gaśnie tłok i pierścienie wymienione na nowe,była też spalona cewka świateł to ją odłączyłem bo aż sie z niej ''kopciło''  .Jak myślicie co to może być za przyczyną tego gaśnięcia z góry Dzięki :D

Data: 2014-01-12 15:18:17
Autor: marcin10915
Gaśnie mi motor
kush18 napisal

[...]

może być to wina gaźnika --

Data: 2014-01-12 16:29:36
Autor: Grzybol
Gaśnie mi motor
Użytkownik "marcin10915" <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm > napisał w
wiadomości news:0e8ff0bdb65ba648c9b4941024069bae$1grupy.scigacz.pl...
kush18 napisal
[...]

O tak właśnie. Spotkajcie się we dwóch, wypijcie po mózgojebie i podyskutujcie o moturach. Tu naprawde nikogo nie interesuje co macie do powiedzenia na jakikolwiek temat...

--
Grzybol

Data: 2014-01-13 18:36:03
Autor: James
Gaśnie mi motor
"Grzybol"  wrote...

Użytkownik "marcin10915" napisał...
kush18 napisal
[...]

Eee... mi zawsze mówiono, że niepełnosprawnym należy pomagać.
A więc, odpowiadając na pytanie:
Tłok i pierścienie są wykonane z metalu i zasadniczo palić się nie chcą. Dlatego też tłok gaśnie. Musisz zapewnić bardzo wysoką temperaturę i dużo czystego tlenu. Wtedy będzie się palił nieprzerwanie. Nawet pierścienie wtedy nie zgasną.
Cewka też jest z metalu, ale wymaga niższej temperatury do palenia i dlatego to się już udało.

Powodzenia!
--
James

Gaśnie mi motor