Gasnie po silnym deszczu

Data: 2010-08-23 23:40:29
Autor: Kris
Gasnie po silnym deszczu

Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:i4rs73$9bm$1mx1.internetia.pl...
Czesto gdy dopadnie mnie podczas jazdy
silna ulewa pozostaje mi jedynie kilka minut jazdy samochodem
po czym gasnie i pozostaje mi zepchniecie auta na pobocze
i odczekanie az 'wyschnie'

zamontowalem dolna oslone silnia sodzac iz od kaluz cos tam
zamaka, jednak jak dzis sie okazalo to nie to

zatrzymalem sie dzis na rondzie, zjechalem na pobocze
pod maska mniej wiecej sucho jakies tam drobne miejscie
gdzie moglabybyc woda, chyba ze cos uszlo mojej uwadze

gdzie szukac usterki ?
auto gasnie akumulator ok, rozrusznikem moge krecic do bolu przez
godzine bez skutku, moze zalewa centralny sterownik przez kanaly odplywowe wody?

seta ibiza rok 2001

do wszytskich
wrocilem z garazu i po 3 minutach psikania na komore silnika
doslownie nic
cewka mokra jak ta kura przewody tez na obudowie filtra i wszedzie wokolo
warstwa wody
silnik pracuje bez zmnian

i co teraz?
moze dluzej czekac az gdzies ta woda sie dostanie?

Gasnie po silnym deszczu