Gasnie-pytanie.

Data: 2011-05-27 16:48:50
Autor: masti
Gasnie-pytanie.
Dnia pięknego Fri, 27 May 2011 18:48:12 +0200 osobnik zwany Koczis
wystukał:

Witam.

Jako, ze mam mozliwosc odkupienia swoja poprzednia R1 rn12(2004) mam
pytanie. Nowy wlasciciel, ktory kupił motocykl, naprawił ją, ale podobno
cos siÄ™ dzieje z silnikiem. Czasem chodzi na 2 cylindrach, a czasem
nawet zgasnie. Wystarczy wylaczyc-wlaczyc stacyjkÄ™ i wszystko wraca do
normy. Co obstawiacie, co moze byc walniete i ile moze kosztowac
naprawa?

ale czemu chcesz kupować shit? --
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl