Gasol - 3-letnia przedłużka

Data: 2009-12-19 03:32:08
Autor: Tomasz Radko
Gasol - 3-letnia przedłużka
Data: 2009-12-19 15:14:56
Autor: wiLQ
Gasol - 3-letnia przedłużka
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

http://www.latimes.com/sports/la-sp-lakers-fyi19-2009dec19,0,663348.story

64,7M$/3y? Nie jest to przypadkiem sporo za duzo?
Zwlaszcza jak jeszcze dorzuca te 90M$/3y za Kobo? Dwoch zawodnikow z 32+
latatami na karku i prawie cale salary cap szlag trafil? Ryzykownie.

Swoja droga, to ladne przejscie z Twojego poprzedniego posta, ktos
jednak zwraca uwage na to co ostatnio gra... ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-19 17:04:32
Autor: Tomasz Radko
Gasol - 3-letnia przedłużka
wiLQ pisze:
[...]

Końcówka "okna" nie będzie wesoła. Kobe, Pau - prawie 35-latkowie z
maxem, i to takim fest maxem. Artest - prawie emeryt w czwartym roku
zmaxowanego MLE.

Swoja droga, to ladne przejscie z Twojego poprzedniego posta, ktos
jednak zwraca uwage na to co ostatnio gra... ;-)

Ktoś po prostu śledzi prsk.

pzdr

TRad

Data: 2009-12-19 19:40:37
Autor: wiLQ
Gasol - 3-letnia przedłużka
> [...]

Końcówka "okna" nie będzie wesoła. Kobe, Pau - prawie 35-latkowie z
maxem, i to takim fest maxem. Artest - prawie emeryt w czwartym roku

Takie posuniecia oznaczaja, ze jakie maja realistyczne oczekiwania po
tej druzynie? 2-3 lata contendowania ze spora szansa na mistrzostwo i
rok, max dwa w dolnej czesci playoffowej drabinki? Swoja droga, w
czarnym scenariuszu szykuje im sie duzo ciezkiego balastu...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-20 12:27:21
Autor: sooobi
Gasol - 3-letnia przedłużka
wiLQ pisze:
[...]

Jesli Kobe sie nie rozleci na kawalki to uwazam ze beda contenderami dluzej niz 2-3lata.
Oczywiscie Gasol i Bynum tez sa tutaj warunkami koniecznymi.

Data: 2009-12-20 14:07:41
Autor: wiLQ
Gasol - 3-letnia przedłużka
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
Oczywiscie Gasol i Bynum tez sa tutaj warunkami koniecznymi.

Czyli innymi slowy "jak beda wtedy dobrzy to zajda wysoko"? Taaaa ;-)
W tym tkwi haczyk, wg Ciebie sie rozleca czy nie? Dlaczego?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-20 11:42:53
Autor: sooobi
Gasol - 3-letnia przedłużka
On 20 Gru, 14:07, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Czyli innymi slowy "jak beda wtedy dobrzy to zajda wysoko"? Taaaa ;-)
W tym tkwi haczyk, wg Ciebie sie rozleca czy nie? Dlaczego?

Licze ze sie nie rozleca szczegolnie Bryant bo niesamowita radoche
sprawia mi ogladanie go w akcji. To bezprzecznie najlepszy gracz ligi.
Licze ze Kobe bedzie jeszcze wiecej niz 2-3 lata gral na wysokim
poziomie, podobnie Gasol i oczywiscie Bynum dlatego uwazam ze beda
walczyc o mistrza do konca ich kontraktow (2013/2014)

Gasol - 3-letnia przedłużka