Gasol jako obrońca

Data: 2009-06-15 15:24:18
Autor: Tomasz Radko
Gasol jako obrońca
Ciekawe:
===================
ESPN Stats and Information charted Gasol single-covering Howard on 38 possessions -- and Howard did not score from the field on any of them.
===================

Oczywiście dobrze byłoby wiedzieć, jak często kończyło się to osobistymi, ale najprawdopodobniej nie za często. Jak dla mnie jest to fenomenalne osiągnięcie kogoś, kto nawet na tej grupie często nazywany był mięczakiem.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-15 06:54:31
Autor: L'e-szczur
Gasol jako obrońca
==================>
[...]

Dokladnie. Wczoraj to bylo calkiem wyraznie widoczne jak Howard w
kilku akcjach nie jest w stanie sie przebic przez Gasola. Chociaz nie
jestem pewien czy to swiadczy o wybitnej obronie Pau czy o malo
zroznicowanym ataku Dwighta.
BTW ciekawe jak ma sie sytuacja gdy Howard byl podwajany, bo wczoraj
widzialem akcje w ktorej zrobil podwojny piwot pod koszem, zgubil
obroncow (Gasol i Bynum?) i layupem zdobyl punkty.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-15 23:40:16
Autor: wiLQ
Gasol jako obrońca
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ciekawe:
===================
ESPN Stats and Information charted Gasol single-covering Howard on 38 possessions -- and Howard did not score from the field on any of them.
===================

"W ramach uzupelnienia dodajmy, ze Howard dostal pilke w 2 tych akcjach"
;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 03:56:05
Autor: L'e-szczur
Gasol jako obrońca
On 16 Cze, 11:41, Pawel Grzeda <grzed...@SPAMgazeta.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> "W ramach uzupelnienia dodajmy, ze Howard dostal pilke w 2 tych akcjach"
> ;-)

"Possessions".

Ale possessions Magic czy Howarda? Bo jezeli Magic to wiLQ moze miec
racje.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-16 13:36:40
Autor: Tomasz Radko
Gasol jako obrońca
L'e-szczur pisze:

===================
[...]

Bo Gasol go tak dobrze bronił, że Magic nawet nie próbowali do niego zagrać.

Hmmm, to miał być żart, ale zasadniczo o to chyba biega w obronie? Optymalna obrona to taka, że przeciwnik w ogóle nie powącha piłki?

pzdr

TRad

Data: 2009-06-16 15:30:37
Autor: wiLQ
Gasol jako obrońca

Hmmm, to miał być żart, ale zasadniczo o to chyba biega w obronie? Optymalna obrona to taka, że przeciwnik w ogóle nie powącha piłki?

Mial byc zart, ale tez i pietno bo wg mnie ta informacja w podanej
formie niewiele wnosi. Za duzo niewiadomych co do okolicznosci.
Ile razy Dwight rzucal z gry i osobistych, ile mial asyst / strat, gdzie
najczesciej bylo to krycie (pod koszem czy np pare metrow od niego?).
W zaleznosci od poszczegolnych odpowiedzi gratulacje dla Gasola moga byc
z przedzialu od duze do zadne.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 15:41:49
Autor: Tomasz Radko
Gasol jako obrońca
wiLQ pisze:
[...]

Nie zgodzę się. Załóżmy, że przeciętne possession to 15 sekund (jeżeli Gasol krył Howarda 20 metrów od kosza, podczas gdy Alston pakował w kontrze na pusty kosz - wycofuję się). Oznaczałoby to, że przez 9 1/2 minuty Gasol krył Howarda bez pomocy, i w tym czasie Howard nie zdobył ani jednego kosza z gry. To ja biorę taką obronę, choćby nawet ani razu Orlando do Howarda nie podało. Bo jeżeli nie podało, to Gasol coś pozytywnego w tym czasie robił.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-16 17:53:32
Autor: wiLQ
Gasol jako obrońca
> [...]

Nie zgodzę się. Załóżmy, że przeciętne possession to 15 sekund (jeżeli Gasol krył Howarda 20 metrów od kosza, podczas gdy Alston pakował w kontrze na pusty kosz - wycofuję się

Ale dlaczego od razu 20 metrow? Z jumperkiem Dwighta nie musi tak daleko kryty by nic nie rzucic z gry.

[...]

Moim zdaniem to naciagany wniosek bo te szacunkowe 9,5 minuty nie bylo w
jednym ciagu (wtedy bym sie zgodzil), a rozlozone na 5 spotkan. Uwzgledniajac to jak czesto Dwight dostaje pilke (i jak czesto na grupie
dyskutowalismy o jego wykorzystaniu w ataku) latwo moge sobie wyobrazic,
ze faktycznie dostal pilke 2 razy (co zreszta bylo poczatkiem dyskusji).

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 14:58:56
Autor: Pawel Grzeda
Gasol jako obrońca
wiLQ pisze:

[...]

"Single-covering". "Double-covering" sie chyba rzadko zdarzaja jesli zawodnik nie ma pilki.
Druzyny graly ze soba 240 minut. Wychodzi, ze Gasol kryl Howarda z pilka co 6 minut.

pozdr
PG

Data: 2009-06-16 06:03:55
Autor: L'e-szczur
Gasol jako obrońca
On 16 Cze, 14:58, Pawel Grzeda <grzed...@SPAMgazeta.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Ale possessions Magic czy Howarda? Bo jezeli Magic to wiLQ moze miec
> racje.

"Single-covering". "Double-covering" sie chyba rzadko zdarzaja jesli
zawodnik nie ma pilki.

No co ty? Czyli kryjemy tylko tego co ma pilke, a reszta przesuwa sie
ruchami Browna, az ktorys wpadnie na pilke i dopiero wtedy do niego
dochodzi obronca i zaczyna go kryć?

Druzyny graly ze soba 240 minut. Wychodzi, ze Gasol kryl Howarda z pilka
co 6 minut.

Czyli potrzebujemy informacji ile z tego skonczylo sie FGA, ile
stratami, a ile FTA.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-16 15:36:10
Autor: Pawel Grzeda
Gasol jako obrońca
L'e-szczur pisze:

===================
[...]

Przeczytaj dokladnie co napisalem.

pozdr
PG

Data: 2009-06-16 06:38:57
Autor: L'e-szczur
Gasol jako obrońca
On 16 Cze, 15:36, Pawel Grzeda <grzed...@SPAMgazeta.pl> wrote:
> No co ty? Czyli kryjemy tylko tego co ma pilke, a reszta przesuwa sie
> ruchami Browna,

Przeczytaj dokladnie co napisalem.

Tam gdzie byla kropka ja zauwazylem przecinek. :-)

Data: 2009-06-16 16:12:59
Autor: wiLQ
Gasol jako obrońca
Pawel Grzeda napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> ;-)

"Possessions".

Hmmm, przetlumaczenie tego na akcje jest bledem?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 16:33:46
Autor: Pawel Grzeda
Gasol jako obrońca
wiLQ pisze:
[...]

Nie. Ale z kontekstu mozna wywnioskowac, ze o possesions Howarda, a nie Magic.

pozdr
PG

Data: 2009-06-16 10:31:12
Autor: Hubertus Blues
Gasol jako obrońca
Tomasz Radko pisze:
Ciekawe:
===================
[...]

Słusznie użyłeś czasu przeszłego.

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-06-16 02:40:08
Autor: L'e-szczur
Gasol jako obrońca
On 16 Cze, 10:31, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.onet.pl> wrote:
Tomasz Radko pisze:

> [...]
> osobistymi, ale najprawdopodobniej nie za często. Jak dla mnie jest to
> fenomenalne osiągnięcie kogoś, kto nawet na tej grupie często nazywany

Teraz bedziemy go nazywac "mieczakiem, ktory powstrzymal Howarda" ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Gasol jako obrońca