Gasol jako obrońca

Data: 2009-06-16 10:31:12
Autor: Hubertus Blues
Gasol jako obrońca
Tomasz Radko pisze:
Ciekawe:
===================
ESPN Stats and Information charted Gasol single-covering Howard on 38 possessions -- and Howard did not score from the field on any of them.
===================

Oczywiście dobrze byłoby wiedzieć, jak często kończyło się to osobistymi, ale najprawdopodobniej nie za często. Jak dla mnie jest to fenomenalne osiągnięcie kogoś, kto nawet na tej grupie często nazywany był mięczakiem.

Słusznie użyłeś czasu przeszłego.

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-06-16 02:40:08
Autor: L'e-szczur
Gasol jako obrońca
On 16 Cze, 10:31, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.onet.pl> wrote:
Tomasz Radko pisze:

> [...]
> osobistymi, ale najprawdopodobniej nie za często. Jak dla mnie jest to
> fenomenalne osiągnięcie kogoś, kto nawet na tej grupie często nazywany

Teraz bedziemy go nazywac "mieczakiem, ktory powstrzymal Howarda" ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Gasol jako obrońca