Gasol out!

Data: 2010-01-04 02:35:30
Autor: Leszczur
Gasol out!
No i drugie sciegno podkolanowe nie daje rady. Lewe przed sezonem dało
Gasolowi wolne na 10 spotkan, prawe wczoraj odmowilo wspolpracy i
mozliwe ze Pau znowi bedzie musiał posiedzieć.
Oczywiscie to dobre wiesci dla posiadaczy Bynuma i Odoma.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-04 11:48:22
Autor: sooobi
Gasol out!
Oczywiscie to dobre wiesci dla posiadaczy Bynuma i Odoma.

Hubertowi juz mistrza nic nie odbierze...

ps: na poczatku pialismy nad teamem sheeda az mu sie rozlecial to teraz musimy to samo zrobic z druzyna Huberta:)

Data: 2010-01-04 02:52:49
Autor: Leszczur
Gasol out!
On 4 Sty, 11:48, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
> Oczywiscie to dobre wiesci dla posiadaczy Bynuma i Odoma.

Hubertowi juz mistrza nic nie odbierze...

Sezon jeszcze młody. Wiele się może zdarzyć.

ps: na poczatku pialismy nad teamem sheeda az mu sie rozlecial to teraz
musimy to samo zrobic z druzyna Huberta:)

Kiedy wyjezdzasz? Bo zamierzam piać nad Twoim teamem od momentu, w
ktorym wykroczysz za próg domu ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-04 15:27:39
Autor: wiLQ
Gasol out!
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Hubertowi juz mistrza nic nie odbierze...

Sezon jeszcze młody. Wiele się może zdarzyć.

Taaaa, jasne, np nie mozna wykluczyc spadajacego meteorytu na mecz
Cavs-Lakers ;-) --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-04 15:36:52
Autor: s
Gasol out!
[...]

Koszykowka to sport dosc urazowy.
Nikomu zle nie zycze, ale ostatnio znowu sie przekonalem, jak ulotna rzecza jest zdrowie i statystyki najlepszego gracza...

Pozdr

Data: 2010-01-04 15:40:11
Autor: wiLQ
Gasol out!
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Cavs-Lakers ;-) Koszykowka to sport dosc urazowy.

Pod warunkiem, ze uprawiaja ja ludzie, a nie cyborgi czy gracze, ktorzy
pomimo kilku kontuzji graja dalej ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-04 18:14:40
Autor: sooobi
Gasol out!
ps: na poczatku pialismy nad teamem sheeda az mu sie rozlecial to teraz
musimy to samo zrobic z druzyna Huberta:)

Kiedy wyjezdzasz? Bo zamierzam piać nad Twoim teamem od momentu, w
ktorym wykroczysz za próg domu ;-)

Od 24stycznia niech sie dzieje wola nieba.

Data: 2010-01-04 11:58:48
Autor: s
Gasol out!
Oczywiscie to dobre wiesci dla posiadaczy Bynuma i Odoma.

Hubertowi juz mistrza nic nie odbierze...

ps: na poczatku pialismy nad teamem sheeda az mu sie rozlecial to teraz musimy to samo zrobic z druzyna Huberta:)

Sheedowi team sie budzi i to dosc szybko.

A jezeli kto na serio bedzie rozwazal sprzedaz kiperow to ja poprosze o oferty ;-(
A jezeli nie zauwazyliscie - wlasnie kupilem Gasola za ciezkie pieniadze w LE.

Pozdr

Gasol out!