Gastarbeiterzy wszystko wykupili u Żyda w TESCO

Data: 2013-12-24 19:07:32
Autor: boukun
Gastarbeiterzy wszystko wykupili u Żyda w TESCO
Byłem przed południem jeszcze krótko u Żyda w TESCO, bo miałem kupić szczypiorek i cukier puder. Na warzywniaku puste półki, dosłownie, nie tylko szczypiorku brakowało. Podobno to samo działo się w Biedronce i innych marketach, Polacy, pracujący jako gastarbeiterzy w Niemczech, Anglii, Irlandii i całej Europie Zachodniej, wykupili dosłownie prawie wszystko w sklepach... Jescze trochę i musielibyśmy rozjebać ten system, bo w sklapach puste półki zaczynają świecić... i Nie musimy karmić Związku Radzieckiego...

To fakt, do bogatych świąt Bożego Narodzenia jesteśmy przyzwyczajeni od PRLu..., chyba żaden inny naród nie ma tak suto zastawianych stołów w święta, jak Polacy. Oczywiście dzisiaj tylko ci, co pracują za granicą..., no i resortowe dzieci...

Wesołych Świąt wszystkim życzę..., świąt obżarstwa.. Ja już wtryniłem barszcz z uszkami, Mitunę smażoną z sałatką grecką i ziemniakami, karpia w galarecie po żydowsku (to obowiązkowo co roku), smażone pieczarki i ciasto jakieś z kremem jogurtowym... Muszę sobie zrobić dwie godziny od[poczynku, bo ostatnoi mam dolegliwości jelitowe i stosuję różne diety oczyszczające. Za dwie godziny sałatka jarzynowa, sernik na zimno, jabłecznik, śledzie w oleju i inne smakołyki, ale pół godziny wcześniej Rowahol, na pobudzenie żółci, w związku z kamicą żółciową...

boukun

Data: 2013-12-24 19:33:59
Autor: LeonKame
Gastarbeiterzy wszystko wykupili u Żyda w TESCO
Teraz to nie snazywa sie ich  gastarbeiterzy a "Leiharbeiter"

Data: 2013-12-24 19:40:40
Autor: boukun
Użytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisał w wiadomości news:l9ck2m$img$1speranza.aioe.org...
Teraz to nie snazywa sie ich  gastarbeiterzy a "Leiharbeiter"

Leiharbieter, wypożyczeni Niemcom przez Tuska, he, he, he, może być...

boukun

Gastarbeiterzy wszystko wykupili u Żyda w TESCO