Gaszę światło

Data: 2012-08-27 12:14:20
Autor: kc
Gaszę światło
Jak w temacie. Futra troszkę o(d)grzewały grupę, teraz przestały, więc dalsze istnienie jest przedłużaniem agonii. Zostawmy chorego, niech umrze z godnością. :(

pozdrawiam najbliższą choremu rodzinę
kc

PS. Pewnie spotkamy się na jakimś innym, bardziej życiowym obecnie forum. Re.: Dieter (teraz Dieter no. 1) na blogu Białka.

Data: 2012-08-28 07:35:57
Autor: andrewgolotnik
Gaszę światło
Jak w temacie. Futra troszkę o(d)grzewały grupę, teraz przestały, więc dalsze istnienie jest przedłużaniem agonii.

No to żeś to światło zagasił w jednym z najciekawszych momentów.. --
Pozdrawiam
Endriu

Data: 2012-09-17 22:03:18
Autor: Stan
Gaszę światło
Jestem tu jednym z najstarszych, od wielu lat tylko obserwuję, ostatnie lata to fala "młodzików", którzy oprócz buńczucznych tańców nic tu nie wnosili, fala lat 90tych dawno stąd odeszła, tylko pytanie gdzie, jeden PK jest znany i TV występuje, ale gdzie reszta, może wskażą jakieś inne miejsca wymiany info innej niż na poziomie zakładów bookmacherskich na futures, może jakieś blogi, czy też inwestor, to zwierzę samotne i nie potrzebuje już stada do komunikacji, może i tak jest, dlatego nic nie trwa wiecznie i pewnie ta grupa też musi zakończyć swój żywot, pozdrawiam
Stan

Data: 2012-09-18 20:22:30
Autor: Przemek
Gaszę światło

Użytkownik "Stan" <stanpl@wp.pl> napisał w wiadomości news:50578207$0$1215$65785112news.neostrada.pl...
[...]

KatHay i Grzesiek Zalewski pisuja w Bossie na jej blogach.
Limak to w Parkiecie co tydzien felieton w weekend daje,
Malin czasami jest w TV (bodajze w TV biznes/CNN czy jakos tak - ) Kiedys jeszcze pisal na samym poczatku na grupie WGT (grupa do zaladowania ze strony WGT - ale wlasciciwe nie ma po co bo padla). Saa (czyli ANdrzej STefaniak tez czasem w tym samym programi co Malin wystepuje plus prowadzi swego bloga
Looser czasem jakis koment wrzuci na pewnym blogu (mozliwe ze innych tez czyta w tym Białka, ale ja Białka nie sledze...) ale adresu nie podam bo nie chce zeby tam sie  plankton z tej grupy tam zjawil.
Co sie dzieje z Krotkim to nie wiem, PSG tez na raz dal sobie spokoj z pisaniem tutaj ale to chyba KatHay zna powod dlaczego...
Lucek ma swego bloga na ktorym pisze rzadko a wiecej komentuje wpisy na blogach Bossy...
To tyle co mi sie przypomina

Przemek

Data: 2012-09-26 01:38:37
Autor: charlie.delta.trader
Gaszę światło
W dniu wtorek, 18 września 2012 20:22:35 UTC+2 użytkownik Przemek napisał:
U�ytkownik "Stan" <stanpl@wp.pl> napisa� w wiadomo�ci news:50578207$0$1215$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

> Stan

KatHay i Grzesiek Zalewski pisuja w Bossie na jej blogach.

Limak to w Parkiecie co tydzien felieton w weekend daje,

Malin czasami jest w TV (bodajze w TV biznes/CNN czy jakos tak - ) Kiedys jeszcze pisal na samym poczatku na grupie WGT (grupa do zaladowania ze strony WGT - ale wlasciciwe nie ma po co bo padla). Saa (czyli ANdrzej STefaniak tez czasem w tym samym programi co Malin wystepuje plus prowadzi swego bloga

Looser czasem jakis koment wrzuci na pewnym blogu (mozliwe ze innych tez czyta w tym Biaďż˝ka, ale ja Biaďż˝ka nie sledze...) ale adresu nie podam bo nie chce zeby tam sie  plankton z tej grupy tam zjawil.

[...]

pnienka , zapomniałeś o mnie

zarabiam wielkie pieniądze, wspieram kilka ciekawych projektów medialnych anty TUSKaszenkowo PO lszewickich

Jebał PO lszewię, zdrajców RP

Data: 2012-10-06 13:44:21
Autor: miumiu
Gaszę światło

pnienka , zapomniałeś o mnie

zarabiam wielkie pieniądze, wspieram kilka ciekawych projektów medialnych anty TUSKaszenkowo PO lszewickich

Jebał PO lszewię, zdrajców RP

Moze zacytuje wielkiego wladce lemurow, jasnie oswieconego, samozwanczego krola Juliana... :
.... a teraz kto chce chrupka? ;)

Data: 2012-09-19 10:57:58
Autor: Dariusz Laskowski
Gaszę światło
On Mon, 17 Sep 2012 22:03:18 +0200, Stan wrote:

Jestem tu jednym z najstarszych,

No to może naucz się sensownie cytować?

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

Data: 2012-09-22 01:28:31
Autor: jeremy
Gaszę światło
nie sciemniaj stary, na tej grupie kiedys byli "wszyscy"

z tego co napisales wynika ze dostales w tylek srutem z WGI

Data: 2012-09-16 08:41:27
Autor: Emeryt
Gaszę światło

Użytkownik "kc" <kc59@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k1fhag$n89$1speranza.aioe.org...
Jak w temacie. Futra troszkę o(d)grzewały grupę, teraz przestały, więc dalsze istnienie jest przedłużaniem agonii. Zostawmy chorego, niech umrze z godnością. :(

Grupa faktycznie zgasła. Kilka newsów na miesiąc to już koniec.
Chyba to jednak wiąże sie z wyłączeniem serwerów newsów na onecie i gazecie.

pozdr

Data: 2014-03-06 05:56:53
Autor: LeMansa
Gaszę światło
W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2012 12:14:20 UTC+2 użytkownik kc napisał:
[...]

Jakby co jestem tu: http://lemansa.wordpress.com/

Komentuje parę osób. Tępię pieniaczy. Pozdrawiam,

LeM

Data: 2014-04-06 14:52:21
Autor: Barbara
Gaszę światło
Użytkownik "LeMansa"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c368bad-c3c7-47b2-9972-80017d5c68cd@googlegroups.com...

[...]

=============

Dawno temu grupa była fantastyczna dzięki ludziom myślącym wszechstronnie. Przyszło kilku 'mądrych inaczej' i grupę zniszczyło. No cóż, z agresją walczyć nie chcieliśmy, bo musielibyśmy używać tych samych bandyckich metod.
Pozdrawiam wszystkich myślących
:) Barbara

Data: 2014-04-24 11:51:20
Autor: 1634Racine
Gaszę światło
Barbara in news:lhrio1$blk$1news.dialog.net.pl
napisał:
[...]

to gdzie teraz o gieldzie z sensem rozmawia sie?

Data: 2014-04-28 10:44:36
Autor: Alibaba8
Gaszę światło
Tak, prawdziwi Polacy mają niezwykle wszechstronne umysły, a ci którzy
cokolwiek próbują wprowadzić samodzielnego myślenia, to niezwykli pieniacze,
prawdopodobnie nasłani przez obce wywiady. Grupa była od zawsze z jednej
strony tubą propagandową polityki jedynie słusznej i prawdziwej, a z drugiej
pełniła rolę naganiacza i mamienia iluzjami czyli wyłudzania od innych
pieniędzy. Nigdy nic sensownego nie przedstawiała dlatego spotkał ją w końcu
los na jaki zasłużyła. Szkoda tylko, że pozostawiła po sobie tyle
niedobrego.